Hauskat kotivideot by Roni Bäck floppasi
Taitaa nelonen katua päätöstä heittää Sampo pihalle. Näyttävät enää pelkästään uusintoja Sampon aikaisista jaksoista, eikä Ronia näy enää missään. Hyvä näin.
Kommentit (171)
Vähän sama kuin vastaava ohjelma joskus vuosikymmeniä sitten. Lasse Norreksen ja Arja Korisevan tekopirteä höpötys ei kiinnostanut ihmisiä, mutta Markus Kajon lakoninen ja tylsähkö kommentointi kiinnosti.
Häämentävintä koko ohjelmassa, miten vanhoja 80- ja 90-luvun videoitakin kelaavat. Liekö ostettu kasa vanhoja kasetteja, mitä sitten näyttää uudestaan ja uudestaan?
Minä en pysty katsomaan tuota Roni mikälietä. Pelkästään kasvojen näkeminen tuo reaktion "miksi tämä olisi suosittu"? Siis hän on niin tavallisen näköinen. Hän on varmaan sellainen "lapsille sopiva idoli" jota olisin inhonnut itse lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty katsomaan tuota Roni mikälietä. Pelkästään kasvojen näkeminen tuo reaktion "miksi tämä olisi suosittu"? Siis hän on niin tavallisen näköinen. Hän on varmaan sellainen "lapsille sopiva idoli" jota olisin inhonnut itse lapsena.
Juu, mulla semmoset vibat et yrittää omia kaikki ohjelmat tms kun liikaa esillä. Kuuluisuutta yrittää tosissaan ja se ei innosta mua eikä ketään mun ystäviäkään
Kerran yritin katsoa, en jaksanut loppuun asti!
Sampo on paljon parempi!
Adressit.com sivulla on adressi:
Sampo Marjomaa takaisin Hauskat kotivideot juontajaksi
Olettekohan te mitenkään huomioineet, että Sampon juontama versio oli tehty TV-studiolla tiimin kanssa ja Ronin versio oli tehty pandemia-aikaan hänen oman toimistonsa yhdessä huoneessa joitakin ulkoilmaotoksia lukuunottamatta kahden miehen tiimillä?
Vierailija kirjoitti:
Olettekohan te mitenkään huomioineet, että Sampon juontama versio oli tehty TV-studiolla tiimin kanssa ja Ronin versio oli tehty pandemia-aikaan hänen oman toimistonsa yhdessä huoneessa joitakin ulkoilmaotoksia lukuunottamatta kahden miehen tiimillä?
Niin? Mitä sitten? Se ei muuta yhtään sitä asiaa, että se Ronin juontama oli ihan surkea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä sitten? Se ei muuta yhtään sitä asiaa, että se Ronin juontama oli ihan surkea!
Ihan hyvää jälkeähän tuo teki. Ilmeisesti olisit ollut tyytyväinen vain, jos kyseessä olisi ollut Sampon kopio samoilla vuosikausia jatketuilla vitseillä?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa viestiä nelosen kotisivuille, tai suoraan ville.toivonen@nelonenmedia.fi, joka on kanavapäällikkö. Itse tuskailin samaa, kun meidän perhe hakeutuu sohvalle automaattisesti kun tulee nyt nämä Sampon uusinnat. Sampo on niin rauhallinen, mutta silti todella hauska. Voi kun Sampo tulisi takaisin. Tämän uuden juontajan myötä tämä entinen traditio on jäänyt kokonaan meillä pois ja lapset häärää vain huoneissaan. Ois ihanaa jos tämä ohjelma muuttuisi ennalleen! 🙏👍🏻
Vastasiko se mitään sähköpostiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää jälkeähän tuo teki. Ilmeisesti olisit ollut tyytyväinen vain, jos kyseessä olisi ollut Sampon kopio samoilla vuosikausia jatketuilla vitseillä?
No en.
toivottavasti se roni ei tule takasii ilveilemään ja videoita pilaamaan omilla kuvillaan, mielelläni katson näitä Sampon uusinnan uusinnan uusintoja, kun ei oikeasti uusia ole.