Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luunmurtuman paraneminen (kädessä)

Vierailija
26.02.2021 |

Onko kenelläkään kokemuksia luunmurtumasta kädessä, erityisesti olkaluussa? Miten kauan kesti parantua ja milloin olitte työkykyisiä? Itselläni on olkaluu murtunut. Kipsiä ei laitettu, mutta käsi on kantositeessä kolme viikkoa. Se ei ole kipeä levossa, mutta liikahtaessa sattuu esim. vaatteita vaihtaessa. Teen fyysisesti raskasta työtä, jossa ei pärjää yhdellä kädellä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olkaluusta kokemusta, mutta värttinäluu oli 5 viikkoa kipsissä ja yhteensä olin 7 viikkoa sairaslomalla, alkuperäinen ennuste oli 12 viikkoa, mutta sain apumiehen työhön muutamaksi viikoksi. Olen fyysisesti raskaassa työssä ja joudun paljon nostelemaan, siksi tuo apumies. Käsi tuli toimintakuntoon muuten, mutta väsyy sellaisessa pientä kevyttä tehdessä, esim neulominen ja syöminen.

Vierailija
2/2 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sait käden toimintakuntoon. Minulle laitettiin sairaslomaa nyt aluksi 3 viikkoa, mutta lääkäri sanoi, että se jatkuu sen jälkeen. Kantositeen käytön saa lopettaa 3 viikon päästä, mutta sen jälkeen ei saa nostaa mitään raskasta ja pitää aloittaa kuntoutusharjoitukset. 

ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän