Sinä asiakas.
Joka heitit minun työntekijääni suklaalevyllä päin naamaa. Tämä ei muuten jää todellakaan tähän. Poliisit on soitettu ja rikosilmoitus tehty. Kauppaan sinulla ei ole takaisin tulemista, ei ikinä. Kun suklaalevy ei ollutkaan siihen tarjoushintaan niin sekö on syy PAHOINPIDELLÄ? Asiat on aina keskusteltavissa ja tämä ei tälle asiakkaalle kelvannut. Taisi tulla kalliiksi levy hänelle.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
?
Hohhoijaa. Työntekijä on nyt päivystyksessä tarkastamassa silmän kuntoa... Eli asiakas tuli normaalisti kassalle ja laittoi tavarat hihnalle. Kun hän huomasi ettei suklaalevy ollut tarjoushintaan niin hän otti sen, kirosi ja paiskasi levyn suoraan työntekijän naamaan. Työntekijääni sattui aika kovasti ja piti silmää. Raukka asiakas lähti karkuun eikä jäänyt siihen. Nyt vain pidämme töissä kädet ristissä, että silmä on kunnossa.
Tällaista todellakin tapahtuu. Minua on heitetty kaljatölkillä päähän, kun en humalaiselle myynyt.
Mua on uhattu seurata kotiin ja polttaa mun kämppä, kun en sekopäänistille myynyt kaljaa. t. kassa
Minua on heitetty myös, en nyt tunnistamisen takia kerro millä tuotteella. Jonossa takana oleva asiakas puuttui tilanteeseen ja sanallisesti "heitti" tuon toisen asiakkaan pihalle. Mitään ei mulle onneksi käynyt, mutta järkyttihän se.
Toivottavasti aloituksen henkilöllä on silmä kunnossa. :(
Vierailija kirjoitti:
Tällaista todellakin tapahtuu. Minua on heitetty kaljatölkillä päähän, kun en humalaiselle myynyt.
En voi ymmärtää yhtään vaikka kuinka yrittäisi. Mitä nämä ihmiset luulevat saavuttavansa väkivallalla? Jouduitko tarkastuttamaan itsesi tämän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Mua on uhattu seurata kotiin ja polttaa mun kämppä, kun en sekopäänistille myynyt kaljaa. t. kassa
Sairasta.. Sairasta...
Vierailija kirjoitti:
Rikkautta vaan. Ei mulla muuta
Ihan kotimainen laatunisti. t. kassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkautta vaan. Ei mulla muuta
Ihan kotimainen laatunisti. t. kassa
Ilmoitin viestisi asiattomana.
Syy: rasismi.
Tuollaisten väkivaltaisten tilanteiden vuoksi kassoilla pitäisi olla kunnolla suojaavat, vahvat pleksit siinä kassatyöntekijän suojana, ei vain edestä, vaan sivuistakin sillä nuo nykyiset suojat mitä on pandemian vuoksi laitettu, eivät suojaa väkivaltaisuuksilta helposti..
Vierailija kirjoitti:
Otsikon olisi pitänyt olla:
Sinä ENTINEN asiakas
No niimpä!
Kohta on saatavilla vain kauppakassipalvelut agressiivisten asiakkaiden takia. (sivusta)
No huppista. Millaisia nämä ihmiset ovat perheilleen jos ventovierasta on ok heitellä esineillä? Viuhuuko astiat, kännykät sun muut toista kohti? Käykö pahempaa? Todella epämiellyttävää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisten väkivaltaisten tilanteiden vuoksi kassoilla pitäisi olla kunnolla suojaavat, vahvat pleksit siinä kassatyöntekijän suojana, ei vain edestä, vaan sivuistakin sillä nuo nykyiset suojat mitä on pandemian vuoksi laitettu, eivät suojaa väkivaltaisuuksilta helposti..
Tätä on vakavasti mietitty. Työntekijöiden turvallisuus on tärkeätä kaupassa. Asiakkaiden agressiivisuus ja käytös on mennyt pahempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta on saatavilla vain kauppakassipalvelut agressiivisten asiakkaiden takia. (sivusta)
Ja itsepalvelukassat. Kaljaa ja röökiä saa palvelukassalta, jonka päädyssä seisoo vartija.
Vierailija kirjoitti:
No huppista. Millaisia nämä ihmiset ovat perheilleen jos ventovierasta on ok heitellä esineillä? Viuhuuko astiat, kännykät sun muut toista kohti? Käykö pahempaa? Todella epämiellyttävää käytöstä.
Onko niillä perhettä?
?