Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä asiakas.

Kauppias
26.02.2021 |

Joka heitit minun työntekijääni suklaalevyllä päin naamaa. Tämä ei muuten jää todellakaan tähän. Poliisit on soitettu ja rikosilmoitus tehty. Kauppaan sinulla ei ole takaisin tulemista, ei ikinä. Kun suklaalevy ei ollutkaan siihen tarjoushintaan niin sekö on syy PAHOINPIDELLÄ? Asiat on aina keskusteltavissa ja tämä ei tälle asiakkaalle kelvannut. Taisi tulla kalliiksi levy hänelle.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Hohhoijaa. Työntekijä on nyt päivystyksessä tarkastamassa silmän kuntoa... Eli asiakas tuli normaalisti kassalle ja laittoi tavarat hihnalle. Kun hän huomasi ettei suklaalevy ollut tarjoushintaan niin hän otti sen, kirosi ja paiskasi levyn suoraan työntekijän naamaan. Työntekijääni sattui aika kovasti ja piti silmää. Raukka asiakas lähti karkuun eikä jäänyt siihen. Nyt vain pidämme töissä kädet ristissä, että silmä on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista todellakin tapahtuu. Minua on heitetty kaljatölkillä päähän, kun en humalaiselle myynyt.

Vierailija
4/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on uhattu seurata kotiin ja polttaa mun kämppä, kun en sekopäänistille myynyt kaljaa. t. kassa

Vierailija
5/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkautta vaan. Ei mulla muuta

Vierailija
6/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon olisi pitänyt olla:

Sinä ENTINEN asiakas

Vierailija
7/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on heitetty myös, en nyt tunnistamisen takia kerro millä tuotteella. Jonossa takana oleva asiakas puuttui tilanteeseen ja sanallisesti "heitti" tuon toisen asiakkaan pihalle. Mitään ei mulle onneksi käynyt, mutta järkyttihän se.

Toivottavasti aloituksen henkilöllä on silmä kunnossa. :(

Vierailija
8/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista todellakin tapahtuu. Minua on heitetty kaljatölkillä päähän, kun en humalaiselle myynyt.

En voi ymmärtää yhtään vaikka kuinka yrittäisi. Mitä nämä ihmiset luulevat saavuttavansa väkivallalla? Jouduitko tarkastuttamaan itsesi tämän jälkeen?

Vierailija
9/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on uhattu seurata kotiin ja polttaa mun kämppä, kun en sekopäänistille myynyt kaljaa. t. kassa

Sairasta.. Sairasta...

Vierailija
10/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kotimainen laatunisti. t. kassa

Vierailija
11/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kotimainen laatunisti. t. kassa

Ilmoitin viestisi asiattomana.

Syy: rasismi.

Vierailija
12/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten väkivaltaisten tilanteiden vuoksi kassoilla pitäisi olla kunnolla suojaavat, vahvat pleksit siinä kassatyöntekijän suojana, ei vain edestä, vaan sivuistakin sillä nuo nykyiset suojat mitä on pandemian vuoksi laitettu, eivät suojaa väkivaltaisuuksilta helposti..

Vierailija
13/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lähden vessaan isolle kakalle.

Vierailija
14/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon olisi pitänyt olla:

Sinä ENTINEN asiakas

No niimpä!

Vierailija
15/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on saatavilla vain kauppakassipalvelut agressiivisten asiakkaiden takia. (sivusta)

Vierailija
16/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huppista. Millaisia nämä ihmiset ovat perheilleen jos ventovierasta on ok heitellä esineillä? Viuhuuko astiat, kännykät sun muut toista kohti? Käykö pahempaa? Todella epämiellyttävää käytöstä.

Vierailija
17/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten väkivaltaisten tilanteiden vuoksi kassoilla pitäisi olla kunnolla suojaavat, vahvat pleksit siinä kassatyöntekijän suojana, ei vain edestä, vaan sivuistakin sillä nuo nykyiset suojat mitä on pandemian vuoksi laitettu, eivät suojaa väkivaltaisuuksilta helposti..

Tätä on vakavasti mietitty. Työntekijöiden turvallisuus on tärkeätä kaupassa. Asiakkaiden agressiivisuus ja käytös on mennyt pahempaan suuntaan.

Vierailija
18/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki kyseessä? Onko paska kaupunni?

Vierailija
19/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta on saatavilla vain kauppakassipalvelut agressiivisten asiakkaiden takia. (sivusta)

Ja itsepalvelukassat. Kaljaa ja röökiä saa palvelukassalta, jonka päädyssä seisoo vartija.

Vierailija
20/20 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huppista. Millaisia nämä ihmiset ovat perheilleen jos ventovierasta on ok heitellä esineillä? Viuhuuko astiat, kännykät sun muut toista kohti? Käykö pahempaa? Todella epämiellyttävää käytöstä.

Onko niillä perhettä?