Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ Ensikkojen viikot 32 & 33 +++

06.08.2008 |

+++ Ensikkojen viikot 32 & 33 +++

Toivomme Herra Haikaralta ensimmäistä nyyttilähetystä, joten ole kiltti ja lennä tännepäin!

Tässä esittelymme! Kaikki uudet ovat tottakai tervetulleita mukaan joukkoomme.

* Ensikot *

Ainoanis

Mä olen 28 v ja mies 26 v.

babydre@m

Itse olen 30 v. Yritystä on takana tuolta lokakuulta 2007.

baulie

Olemme avopari Keski-Suomesta, kumpikin vm. -85. Itse opiskelen, mies on töissä. Ehkäisyn jätimme pois 4/2006. Mulla todettu 8/2007 monirakkulaiset munasarjat ja tarkempiin tutkimuksiin lähtemisestä on ollut puhetta, mutta vielä toistaiseksi se on ajatuksen asteella.

Christina84

Meidän vauvatoiveet siirtyivät joulukuulta varhaisen keskenmenon/kemiallisen raskauden vuoksi tammikuulle. Elämä alkaa taas pikkuhiljaa voittaa, kivut ja pahin suru helpottaa sekä edes ajatuksen tasolla alkaa taas miettiä uusien ovistestien ostoa.

Helmi84

vm. 84 ja avomies -79. Asustellaan pk-seudulla, esikoisesta haaveillaan.

Irish79

Olen siis 29 -vuotias ja aviomies saman ikäinen. Vauvakuumetta ollut mulla jo varmaan viimeset 10 vuotta =) Vauvalle annettiin lupa tulla viime kesänä ja syksyllä olikin jo vähän positiivisia tuulia. Rv 11 kuitenkin toi surun meille ja raskaus meni kesken. Nyt olemme taas uudella innolla mukana yrityksessä.

Kiharapää

pariskunta Varsinais-Suomesta , esikoista on yritetty suunnilleen vuoden verran.

Koiramamma

Minä vm. -81 ja aviomies -80. Yritys aloitettu 11/2006 ja lääkärissäkin ollaan asian tiimoilta jo käyty, vielä ei kuitenkaan ihan tuonne l-puolelle uskalla siirtyä. Elämää sulostuttaa 2 koiruutta.

Kitteni-81

Olemme pariskunta Pohjois-Pohjanmaalta. Minä olen 26 ja mies 37.

Työskentelen aspa-alalla, mutta suunnitelmissa olisi lähteä jossain vaiheessa opiskelemaan, kun vain tietäisi mitä!

lauroran

Olen 23-vuotias tyttönen. Asustelen Keski-Suomessa ukkoni kanssa ja ekaa lasta tässä yritetään. Mulla on opiskelut loppusuoralla ja musta olis kans yks kansankynttilä lisää tulossa tähän maahan, jos nyt koskaan saan graduani valmiiksi... Meillä on kaksi koiraa, joihin voi purkaa hoivaviettiä... Jätin pillerit pois siis helmikuun alussa.

Lorelai_79

Olen 28-v, mies 29 -v ja Etelä-Suomessa asustellaan.

Mareia

Täältä mukaan ilmoitautuu nuoripari (mie 22 & ukko 29) etelä-suomesta. Varsinaista kuumetta (tai noh...) ei ole liiemmin ilmassa ollut, nyt kuitenkin pillerit jätetty poijes ja haikaraa odotellaan innoissaan=)

marjapensas

Täältä liittyy myös mukaan yksi ensikertalainen, yritetty on 03/08 alkaen. Olen 28 vuotias, ja asun pk-seudulla. Mieheni on 29.

MaryRose

Minä -88 (joo tiedän, junnu :P) ja miekkonen -86. Pk-seudulla elellään. Minä opiskelen amk:ssa ja käyn töissä samalla. Mies työelämässä. Kotona meitä pitää kiireisenä papillon ja doberman. Yritys alotettu 06/2006, taukoa 06-12/2007. Ehkäisy jätetty nurkkaan 01/2008.

Menninkäinen85

Siis vauva ois nyt meillekkin tervetullut.. minä -85 ja mies -83 ja esikoinen ois tulossa, jos nyt on tullakseen :)

Nanuuk-85

Pyörin näillä sivuilla enemmän viime syksynä kun 07/07 aloitettiin ensimmäisen yritys. Minä olen 23 v., mies 26. Vieläkään ei vaavia kuulu, kierto tasaantunut, on nyt ollut tänä vuonna joka kuukausi 29 päiv.

neppis82

Pillerit on jätetty pari viikkoa sitten ja nyt lähinnä odotellaan, kuinka epäsäännölliseksi kierto päätyy, kun ei ennen pillereiden aloittamista ollut koskaan kovin säännöllinen.

Onnellinen84

Me ollaan lopetettu ehkäisy maaliskuussa, joten ihan noviisina vielä näissä hommissa.

shania07

Täältä ilmoittautuu myös yksi tänä vuonna 30 täyttävä ensimmäistä yrittävä mukaan teidän joukkoon =) Tosiaan, aloiteltiin ensimmäisen yritys joulukuussa.

syre

Meillä siis ehkäisy pois vuoden alussa. Ollaan 24/21 ja ensimmäinen kyseessä. Ollaan vielä suuri osa ajasta opiskelujen takia eri paikkakunnilla.

vauvahaaveita

Yritys on aloitettu 12/07, ja sais pieni jo tulla =))

zeria

Olen siis 29v (heinäkuussa pyörähtää tosin seuraava kymmenluku iiiiiik) ja mieheni 33v. Pillerit jätin pois muistaakseni 08/06 ja heti kohta olinkin raskaana olisko ollut 1 vai 2 normaalikiertoa välissä. Ensimmäinen keskenmeno oli totaalinen järkytys, ei mitään ennakkovaroitusta, np-ultrassa se vain paljastui.. Toisessa raskaudessa oli sama kohtalo ja toinen kaavinta jouduttiin tekemään viime toukokuussa. Viimeisin keskenmeno tuli rv.10 viime lokakuussa

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjapensas, kiitos tsemppauksesta. Mutta kyllä mun kohdalla nyt kävi niin että tänään on taas KP1.

Mulla oli kyllä niin selkeitä PMS kipuja (menkkamaisia kouristuksia alamahassa) että tiesin että näin tässä käy. Kierto piteni päivän tällä erää ollen 26 pv. Käytän kuukuppia ja aamulla siellä oli kamalan iso klöntti.. jotain. Varmaa ihan normaalia, mutta tosi ällöä.

Ovistikkuja pitäis tilata / ostaa lisää. Saa laittaa tähän kokemuksia eri merkeistä ja jos teillä on ollu se Donna-testeri käytössä siitäki saa kertoa. Mietin investoinko kerralla enempi vai en..

Kuhan nyt noi kilpirauhasarvot menis semmottiin kohilleen että vois olla rauhassa niitten kanssa. Ny oli toinen arvo jo liiankin hyvä eli siis jo ei-hyvä. 2 viikkoo taas säädetään lääkitystä ja kattellaan sit. Luin, että nää arvojen heittelyt aiheuttaa ongelmia oviksen kanssa. Se voisi selittää miksen oo saanu vahvoja viivoja tikkuun testatessa.

AA, KP 1 / 25-26

Vierailija
22/23 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*AA*: pahoittelut tädistä ja lujat rutistukset. Jotenkin kummasti kp 1 tuntuu aina pieneltä kuolemalta. Onneksi sen toivon löytää aina jostain uuteen kiertoon uudelleen..

Ovistesteistä: mulla on ollut Clearbluen digitaalinen. Ei kauheasti kehuttavaa, oli nimittäin ihan sysip*ska testi: seitsemästä testitikusta vain yksi toimi niinkuin piti, kaikille kuudelle muulle näytti virhesymbolia, vaikka tein testin tasan tarkaan huolellisesti ohjeen mukaan luettuani käyttöohjeet moneen kertaan. RFSU:n testi oli viime kierrossa. Se oli kaikinpuolin hyvä: hinta edullinen ja varsinaisen ovisplussan kyllä huomasi, viivasta tuli ihan tumman violetti ja paljon tummempi kuin kontrolliviiva. Alussa viivojen vertailu ärsytti. Musta tässä testissä oli hankalaa se, että testiä ei saa tehdä aamuvirtsasta ja ennen testaamista pitää odottaa 4h jonka aikana ei saisi juurikaan juoda. Nyt aattelin tetata dBestin testin, kaiketi samaa puljua kuin Acon, joten toitottavasti testi pelittää..

omaa napaa: töitä takana mukana ja hyvin kiireinen eka viikko. Valvontaluokkani ysit ovat aivan ihania, vaikka muut opet pitävätkin heitä haasteellisina. Tänään katsastamaan häiden juhlapaikka ja tapaan vanhan lapsuudenystäväni, jota en olekaan tavannut kuukausiin. Huomenna on myös tiedossa ihanaa hemmottelua: aamulla hierontaan ja kampaajalle hakemaan uutta ilmettä. Ovis alkaa olla käsillä. Olo on yllättävän rauhallinen. Ei voi tehdä oikein muuta kuin tikuttaa, yrittää ja toivoa. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa suru ja epätoivo hyökkää jostain kulman takaa taas kimppuun ja mielessä pyörii taas "miksi tää ei voi ikinä onnistua", "mitä vikaa mussa on ja mitä pahaa olen tehnyt kun ei taaskaan.." jnejne. Mutta ei auta kuin vain toivoa parasta ja pelätä pahinta.

Sitten vakavempia asioita. Hesatin uutinen "suunnitellussa" sektiossa kuolleesta nuoresta äidistä pysäytti ja järkytti. Ei sillä, leikkaus on aina leikkaus jne, mutta yleensäkin Suomessa leikkaustilanteessa kuoleminen saati synnytyksessä kuoleminen on kaiketi hyyyyvin harvinaista. Serkulleni tehdään kaiketi parasta aikaa myös Jorvissa sektiota perätilan vuoksi. Itseki valitsisin suunnitellun sektion koska tahansa, jos tiedossa olisi, että alatiesynnytys olisi normaalista poikkeava. Vähän kyllä jännittää normaaliakin enemmän hänen ja vauvan puolesta. Toivottavasti kaikki menisi hyvin..

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua, olkaa hedelmällisiä!

Christina kp 13/28-33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä te kaikki olette? Mitä kuuluu?

Mulla ovis menossa juuri nyt.. Ollaan jatkettu harjoituksia oikeastaan kaikki mahdolliset päivät ;). Ai niin, serkkuni sain tytön <3

C kp 16/28-33