Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Club-30 * * * viikko-5 ja listapäivitys * * *

30.01.2006 |

[color=blue] Clubilaisille on syntynyt: 34 poikaa ja 20 tyttöä [/color]

[color=blue] (neljät kaksoset) [/color]

[color=blue] Aninka Tyttö syntynyt 6.12.-05 [/color]

[color=red] Favolina Plussa ? ja LA 7.8.-06 [/color]

Gweniver

heli71

Hilma-Kaisa

HulluRiitta

hymis

katve

LeiaK

[color=red] Lempi-Kukka Plussa syyskuu? ja LA 27.5.-06 [/color]

[color=red] Lene74 Plussa 26.5.-05 ja LA 25.1.-06 [/color]

[color=red] Leppäkerttunen Plussa ? ja LA helmikuu. -06 [/color]

[color=red] Lilli76 Plussa ? ja LA ? [/color]

lumivaippa -75

maaria76

Mariel

mijora

minerva72

Mrs.H.

Nuru

[color=red] Oi-kukka Plussa ? ja LA elokuu. -06 [/color]

[color=red] Olivera Plussa 24.5.-05 ja LA 28.1.-06 [/color]

[color=red] Piippuli Plussa ? ja LA 7.8.-06 [/color]

riitujosefiina

rudu

rölli

Rööni

[color=red] santsu73 Plussa ? ja LA 30.4.-06 [/color]

Siili74

SuviTuulia

syyssäde

[color=red] Syystuuli Plussa syyskuu? ja LA toukokuu? [/color]

tiitiäinen-76 Plussa 28.1.-06 ja LA ?

tirppa71

Waimo

winterangel

Paljon on kysymysmerkkejä listalla ja päivittäisin ne mielelläni kunhan vaan saan oikeat tiedot. =)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs [b]Lene[/b] ja [b]Olivera[/b], joko olette lähtökuopissa?

Kovasti odottelen vauvauutisia. [color=red]=)[/color]

Entä mitä muille clubilaisille kuuluu?

Itselle kun ei kuulu oikein mitään... päivät kiitää ja odotankin jo kovasti että millon menkat alkaa. Saa nähdä pysyykö mun ennen säännöllinen kiertoni samana km jälkeenkin.

Toinen asia mitä odotan (enemmän kuin menkkoja [color=blue]=D[/color]) on Suomen vierailu. Siihen on kuitenkin vielä aikaa, mutta kyllä on kiva päästä käymään.

Aurinkoiset terveiset kaikille! (täällä aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja on vain +2C lämmintä... hyrr siis kylmä [color=purple]=)[/color])

Vierailija
2/23 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen täällä just kaveria kylään, joten en nyt ehdi sen enempää kuulumisia kertoilla, pitää palailla paremmalla ajalla. Mutta huomasin tuosta listapäivityksestä puuttuvan kokonaan Ofelian ja Jogannan tiedot, hehän ovat myös jo vauvansa saaneet (syys- ja lokakuussa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyneet siirtyy vähitellen " pimeälle puolelle" =) koska muuten lista olisi liian pitkä. Joten itsekin häviät tuosta vähitellen, mutta mulla on silti ne kaikki ylhäällä.

Tässä syntyneet:

Clubilaisille on syntynyt: 34 poikaa ja 20 tyttöä

[color=green]Annelisyys: Poika 10.10.-03

rölli: Poika 13.11.-03

Jannie: Poika 22.11.-03

marza75: Poika 21.12.-03

nöppe: Tyttö 10.1.-04

santeriini: Poika 17.1.-04

leppäkerttunen: Poika 31.1.-04

keltarontti: Poika 20.2.-04

Nonpareille: Poika (helmikuu)

Typykkä: Tyttö 18.3.-04

Katinka: Poika 29.3.-04

Syystuuli: Poika 7.4.-04

Winku: Poika 5.5.-04

Mörökölli: Tyttö 6.5.-04

@nniina: 2 Tyttöä 11.5.-04

Emma2004: Poika 26.5.-04

Iitu: Poika 1.6.-04

Tappis: Poika 13.6.-04

Nonnu: Tyttö&Poika 14.6.-04

Urkki: Tyttö 16.7.-04

azerty: Tyttö 28.7.-04

Elovera: Poika 22.6.-04

Kaappo: Poika 25.6.-04

Viivikö04: Poika 13.8.-04

muurahaiskäpy: Poika 27.8.-04

Kristiina30: Tyttö 28.8.-04

Liepukka: Poika 29.8.-04

taika74: Tyttö 10.9.-04

Monttu: Tyttö 16.10.-04

Kesänkukka: Poika 23.10.-04

pikku2: Poika 22.11.-04

mariko75: Tyttö 29.12.-04

Gandalfiina: Tyttö 31.12.-04

Nausicaa: Poika 10.1.-05

Uutu: Tyttö 18.2.-05

piipaa00: Tyttö 23.2.-05

Fiuli: Poika 5.3.-05

Hippu72: Tyttö 15.3.-05

vupii: Poika 24.3.-05

pampam-75: Poika 7.4.-05

Pakkasakka: Tyttö&Poika 2.6.-05

hamu: Poika 1.7.-05

Baby: Poika 3.8.-05

Ofelia: Poika syyskuu

Sanni75: Poika 13.9.-05

Fenkoli: Tyttö&Poika 14.9.-05

joganna: Poika 14.10.-05

Urkki: Poika 23.10.-05

Aninka: Tyttö 6.12.-05[/color]

Vierailija
4/23 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan kieli pitkällä vauvauutisia. Ja eikös pian olisi jo taas aika livetapailla? Minä ainakin olisin erittäin innokas tapaamaan sekä niitä clubilaisia jotka olen aiemminkin tavannut että niitä joihin olen tähän asti tutustunut vain virtuaalisesti.

Omaa napaa ei sen kummempaa. Terveenä ovat olleet sekä poika että vanhempansa, ja uusia asioita opitaan koko ajan. Muutaman päivän päästä poika näkee ensimmäistä kertaa kaukomailla asuvan tätinsä eli siskoni. En malta odottaa!

Joganna sekä poikansa 3 1/2 kk

Vierailija
5/23 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan! Kainosti esittäydyn, eli tiitiäinen on nimeni, ja sain kauan kaivatun plussan siis 28.1. Pikkuhiljaa taidan siis siirtyä tänne plussanneiden puolelle, toivottavasti mukaan mahtuu?

Ensimmäinen ultra on 13.2., jolloin selviää montako asukkia masussa on. Sinne siirrettiin 2 alkiota. Meidän tiemme tähän päivään on se, että selittämättömiä ollaan, hoidoissa 5 / 05 alkaen. Nyt elämäni ensimmäinen plussa 1. ICSI-hoidon 1. PAS-siirrosta.

terkuin tiitiäinen

Vierailija
6/23 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole vielä vauvauutisia, ainakaan mulla- Lenestä en ole tänään kuullut mitään joten, who knows missä päin siellä mennään...?

Mulla la siis tuli ja meni eilen, eihän tässä siis vielä paljon yli sen olla, mutta alkaa tosiaan pikkuhiljaa kypsymään täällä kotona lorvimiseen- vaihtaisin mieluusti tämän vauvan hoitoon, vaikka kaikki tolkuttaakin että nauti nyt kun vielä voit.... Kaikki ässämetodit on käytössä, mutta niillä ei ole saatu mitään vastetta- ei edes yhden yhtä supparia- en vieläkään edes tiedä miltä ne tuntuu.... Kävellessä tuntee kun vauva painaa ja vihloo (ei siis kovin miellyttävää), joten vähän alempana se kuitenkin nyt on. Luulen että reilusti yli vielä mennään, tuskin edes tällä viikolla syntyy, vaikka toisaalta voihan se alkaa sitten aika kertarysäykselläkin...

Mullekin on alkanut tulla ' joko, joko' -viestejä- anoppi ja appi on SEKÄ tekstanneet, että soittaneet tänään- apua... ja kavereilta viestejä- no onhan noihin aikaa vastata nyt...

Suvis: kiva kun jaksoit avata pinon täälekin puolelle ja päivittää listan, on ollut aika hiljaista tällä puolen. Mitä kaikkea muuten puuhailet siellä uudessa kotikaupungissa. Oletko tutustunut paljon uusiin paikkoihin?

Tervetuloa vaan uusille plussanneille (sorry nickisi jo unohtui- Tirriäinen?). Favolinasta ja Oikkiksestakin olisi kiva kuulla.

Olivera 40+1

Vierailija
7/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset talvilomalta. Ihanaa lepuutella ja pitää taukoa työnteosta :o)

Suvikselle kiitokset kun jaksat päivittää listaamme. Mun plussan kohdalla oli kyssäri ja aloin oikein miettimään, että milloinkas sen plussatestin tein.... Ja nyt ei ole kyllä päivästä harmainta hajua, mutta muistaakseni se oli elokuun 20. päivän tienoilla. Tänään juuri valittelin, että kylläpä aika taas kulkee hitaasti. Olisipa jo kevät!

Lenen ja Oliveran uutisia odotellaan tässä kielipitkänä. Lenen hiljaisuus tosin voisi viitata siihen, että ehkäpä sitä ollaan jo tosi toimissa.

Eikä Oliverallakaan enää kovin montaa päivää voi olla.

Meillä alkoi eilen vanhempainkurssi. Käydään neljänä kertana siellä kuulostelemassa mitä tuleman pitää. Ensi kerralla on vuorossa synnytysosio. Jotenkin en vielä osaa ajatella koko asiaa, mutta onhan tässä tasan 3 kk vielä toivon mukaan aikaa sulatella asiaa.

Tiitiäinen: lämpimästi tervetuloa tänne puolelle. Toivomme paljon sitä kuuluisaa tarraliimaa masuasukille (asukeille) :o)

Mitäs muille tytöille kuuluupi? Joganna heitti ilmaan ehdotuksen livetreffeistä, minä ainakin voisin ilomielin ilmoittautua mukaan jos sellainen saadaan järkättyä. Vielä pitää käydä töissä (37 aamua) joten arkisin en ainakaan päivällä pääse tärskyille. Mites muut?

Santsu 27+2

Vierailija
8/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun joku jaksaa päivittää listaa. Plussa oli siis 26.11.2005 (pp9) Hätähousu meni testaamaan kun oli illalla pippalot tiedossa-tuli aika kuivat bileet ;) ja la on tosiaan se 7.8.2006.

Itse olen lähinnä seuraillut kirjoitteluanne. Hyvin muistan Oliveran plussan ja olen seurannut mielenkiinnolla raskauden etenemistä :)

Olet siis tarkkailun alla ;)

Tsemiä kaikille palstasiskoille t:Piippuli 13+1

Vierailija
9/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on jo edennyt niin pitkälle, että np-ultraan päästiin tänään. Päinvastaisista peloistani huolimatta molemmat sikiöt olivat hyvissä voimissa, ja viuhtoivat menemään minkä pienillä jäsenillään ehtivät. Heppuja ultrattiin ensin vatsan päältä, mutta vain toinen saatiin kunnolla näkyviin, toinen piileskelee taempana, ja saimme ihailla vain hänen päälakeaan. Alakautta ultratessa näkymät olivat sen verran paremmat, että mitat saatiin otettua. Tyypeillä on pituutta 51mm ja 55mm päästä peppuun, sydämet sykkivät melkein samaan tahtiin eikä niskaturvotusta ollut (1,7mm ja 1,2mm). Vatsat ja virtsarakotkin olivat paikoillaan. Ja jalkoja ja käsiä löytyi riittävästi ;o).

Nyt voi ehkä taas rauhoittua muutamaksi päiväksi ;o). Hymy on herkässä sekä miehellä että minulla...

Nolottavan omanapaisena,

Oi-kukka & Nyppyset rv 12 tasan :o)

Vierailija
10/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia uutisia np-ultrasta :o) Ihanaa, että pikku nyppyset voi hyvin! Se että tulee yksi lapsi on jännittävää, mutta että kaksi kerta heitolla sepä vasta jännittävää onkin.

Näyttää siltä, että roikun täällä netissä koko iltapäivän kun en oikein jaksa siivotakkaan. Tai siis keksin koko ajan jotain parempaa tekemistä! Onneksi sentään lenkillä jaksoin lähteä, ulkona on vaan niin peevelin liukasta, koko ajan saa varoa askeliaan ettei lennä mukkelismakkelis.

t. laiskimus

Vierailija
11/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa seurata teidän klubilaisten raskauksia, vaikka täällä puolella on nyt vähän hiljaisempaa ollutkin. Itse roikun täällä joka päivä tekemisen puutteessa ja olen sitten pinoutunut tuolla odottajien 30+ esikoiden puolella. Mukavaa porukkaa sielläkin (on myös tavattu) ja muutama hoitoalkuinen raskaus sielläkin mukana.

Lenekin pinoutui sinne ja varmaan kirjoittelee tännekin vielä eli ei ole vielä tositoimissa...

T. Olivera 40+2, kyllä tässä todella kärsivällisyyttä testataan, ehkä silläki on tarkoituksensa...

Vierailija
12/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustailija täälläkin. Töissä pitää kiirettä, joten kirjoitteluun ei oikein koskaan tunnu riittävän aikaa. Tasaisesti kuitenkin seurailen teidän muiden kuulumisia niin odottajissa, plussanneissa kuin lapsettomuuspuolellakin. Huikean pitkältä näyttää jo tuo syntyneidenkin lista!

Mun tietoja voisi päivittää sen verran, että plussasin heinäkuisen km:n jälkeen uudelleen joskus syyskuussa (en muista päivää) ja laskettu aika on 29.5.2006. Todellisuudessa syntyy kyllä jo muutamaa viikkoa aikaisemmin, jos vanhat merkit yhtään paikkaansa pitävät. Esikoinen syntyi rv 35+6, joten mulla jäi kokonaan kokematta ne viimeisten viikkojen odotustuskat, joiden parissa ainakin Olivera näkyy painivan. Tällä kertaa odottaisin mielelläni muutaman viikon pitempään monestakin syystä, joten olkaahan tyytyväisiä te, jotka pääsette laskettuun aikaan tai ainakin lähelle sitä.

t. Gweniver rv 23+

Vierailija
13/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että nyppysillä kaikki hyvin, muistelinkin että sulla piti olla np-ultra alkuviikosta. Kyllä ne nyt molemmat siellä sinnittelee, vaikka aina toisin väitätkin. [color=purple]=)[/color]

[b]Santsu[/b] mulla tuntuu olevan nyt sama ongelma kuin sulla ja [b]Oliveralla[/b], roikun täällä paremman tekemisen puutteessa. Tai no imuroida kyllä pitäisin, mutta ajattelin pitää villakoirat vielä tyytyväisenä ja käyttää aikaani paljon hyödyttömämmin. [color=hotpink];)[/color]

En oikein tiedä mille palstalle kirjoittelisin jotenkin en osaa kuitenkaan pois pysyä, niin saatte kestää minua täällä vaikka en plussannut enää olekkaan. Kuitenkin uuden hoidon mahdollisuus ja sen teko pyörii nyt jo enemmän mielessä. Harmittaa vaan kun se ei ole niin yksinkertaista tälläkertaa. No katellaan, josko sitä vielä tänä vuonna siihen pääsisi. [color=blue]=)[/color]

[b]Gweniver[/b] sinun plussasi on minulta mennyt ihan ohi, [color=red]ONNEA[/color] näin jälkikäteen. [color=green]=)[/color]

Vierailija
14/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt jotenkin sellainen " laiskotusjakso" menossa, etten jaksais kirjoitella mitään, mutta jospa nyt kuitenkin vähän kuulumisia.

Täällä käytiin eilen taas lääkärissä. Vauva huitoi ultrassa hellyyttävästi käsiään ja jalkojaan. Mittaa kaverilla on jo 7,1 cm :-) Me ei käyty np-ultrassa ollenkaan, mutta lääkärin mukaan tosi hyvin kaikki näyttäisi menevän. Pahoinvointi ei ole vielä kokonaan hellittänyt, mutta jospa se tästä vielä...

Olivera, koetahan sinnitellä! Millaisia konsteja Suomessa muuten suositellaan, jos menee yli lasketun ajan? Täällä kaverit ovat kertoneet, että lääkärit suosittelee juomaan snapseja!! :-o Voithan kokeilla, jos ei muuten ulos meinaa tulla ;-) Muutenkin täällä suositellaan raskausajan lopussa ja heti lapsen synnyttyä juomaan kuohuviiniä, jotta maidontuotanto käynnistyy. Maassa maan tavalla - tosin olutmaassa kun ollaan, niin oluen juontikin kai ajaa saman asian.

Tervetuloa mukaan myös " uudet" , Tiitiäinen ja Gweniver! Piippulilla näyttää olevan sama laskettu aika kuin mulla :-) Mullakin näyttää tuolta listasta puuttuvan plussauspvm, se oli 1.12. Testailin siis vasta, kun olin ihan varma, että plussa paukahtaa, kun luteaalivaihe oli jo 3 pv normaalia pidempi.

Ja Suvis, ihan mielellään saat roikkua täällä - kiva lueskella aina kuulumisiasi!

Joopa. Nyt taidan lähteä taas lukemaan. Olen ostellut muutamia kirjoja vastaisen varalle ja lueskelen nyt, kun on vielä aikaa. Eilen luin loppuun kirjan vaipattomuudesta, tänään menossa imetyskirja ja seuraavana vuorossa kirja lapsen kantamisesta. Musta taitaa olla tulossa ihan ekoäiti :-)

Mukavaa ja aurinkoista viikkoa teille kaikille!

Favolina + Höpö rv 13+1

Vierailija
15/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään en ole siivonnut, vaan otin pikku päikkärit välissä. Taitaa jäädä kämppä rempalleen.....

Suvis: tokihan saat tällä palstalla " roikkua" mielellämme kuulemme kuulumisiasi.

Kävin lapsettomuuspuolella kurkkaamassa Nurun IVF kuulumisia ja tuli tosi paha mieli hänen negastaan :( Tuli jälleen oma viime kesäinen pettymys mieleen ja tiedän miten pahalta se tuntuu. Onneksi olette saaneet paljon uusia jäseniä tueksi ja toivotaan että kaikki siirrytte kohta tänne puolelle.

Olivera: voin uskoa, että aika todella tulee pitkäksi viimeisiä viikkoina, varsinkin kun ei voi samalla tavalla liikkua ja touhuta. Ajatukset varmasti pyörivät koko ajan synnytyksessä ja vauvan ympärillä. Mutta ei aikaakaan kun nyytti on jo kotona. Aika jänniä ehdotuksia Favolina kertoi miten eri maissa synnytyksen uskotaan käynnistyvän , että ihan snapseja pitäisi hörppiä :) Mutta tuo kuohuviini synnyksen jälkeen kuullostaakin aika juhlavalle. Pitänee ottaa neuvosta vaarin heti lapsen synnyttyä. Kuohuviini on meinaan mun lemppari juoma.

Pitäisiköhän itsekkin tulla kurkkimaan tuonne esikko 30+ pinoon!??! Sitä en ole vielä löytänytkään.

Terkkuja taas kaikille!

Vierailija
16/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä kasvatellaan masua päivä kerrallaan. Alkuvaikeuksien myötä kaikki on sujunut niinkuin pitääkin. Nyt raskausviikkoja tasan 23+0.

Kotitestin tein aamulla 19.9.05 ja samana päivänä kävin veritestissä joka vahvistui plussaksi 21.9.05.

Laskettuaika on kevällä, eli 29.5.06.

Onnea kaikille masunkasvattajille, sekä onnea myöskin kaikille plussan metsästäjille. Jokaiselle löytyy paikka plussajunan kyydistä :)

Talvisin terkuin Syystuuli ja mussukka rv. 23+0 ja poika 1v10kk.

Vierailija
17/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kun lueskelin näitä viestejä, että me mennään samaan tahtiin masujen kasvatuksessa ja esikoisetkin ovat syntyneet samoilla viikoilla ;)

Minulla tänään tiistaina raskausviikkoja tasan 23+0. Plussasin syksyllä, 19.9.05 ja laskettuaika on keväällä 29.5.06.

Esikoinen syntyi 7.4.04 raskausviikoilla 35+6. Joten melko varmasti tämäkin masuasukki syntyy jo toukokuun alkupuolella.

Onnellista odotusaikaa sinulle.

T:Syystuuli ja Mussukka rv.23+0 ja poika 1v10kk.

Vierailija
18/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Suomessahan on tämä kolmen S:n metodi suosittu- siivous, sauna, seksi... ei ole siis tehonnut ;o) Snapsikin alkaa S:llä mutta =oI hui, mitähän sen pitäisi olla- voisi yökkö päästä jos jotain vahvaa pitäisi suuhunsa laittaa... Luin juuri jostakin, että pieni määrä alkoholia itse asiassa hillitsee supistuksia, joten en oikein usko teidän Keski-Eurooppalaisten lääkäreiden ohjeisiin ;o)

Mallas on ihan oikeasti sellainen aine, joka kiihdyttää maidontuontantoa. Eli esim. imetystukilistan sivuilla on ohjeita kotikaljan nauttimiseen. minä inhoan kotikaljaa joten täytynee ostaa alkoholitonta olutta tai pilsneriä kun kotiutuu sairaalasta. Asuessani Englannissa lääkäri ' määräsi' vasta synnyttäneelle kaverilleni tuopin Guinessia/pvä- tällä korjattiin veriarvoja (hb matala) ja kiihdytettiin maidontuotantoa :o) Maassa man tavalla tosiaan....

' Olivera, koetahan sinnitellä! Millaisia konsteja Suomessa muuten suositellaan, jos menee yli lasketun ajan? Täällä kaverit ovat kertoneet, että lääkärit suosittelee juomaan snapseja!! :-o Voithan kokeilla, jos ei muuten ulos meinaa tulla ;-) Muutenkin täällä suositellaan raskausajan lopussa ja heti lapsen synnyttyä juomaan kuohuviiniä, jotta maidontuotanto käynnistyy. Maassa maan tavalla - tosin olutmaassa kun ollaan, niin oluen juontikin kai ajaa saman asian.'

Vierailija
19/23 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että molemmilla pienokaisilla kaikki hyvin! :)

Täällä yhä vain odotellaan milloin jotain tapahtuisi. Menen yliaikaiskontrolliin NKL:lle perjantaina.

Lene rv 40+6 ultran mukaan, rv 39+4 kierron mukaan...

Vierailija
20/23 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun on päässyt purnaamasta ettei mitään tapahdu niin tapahtuu ;o) Oltiin juuri menty nukkumaan (melkein klo 01) kun tunsin, että jotain hulahti reisille. Ensin ajattelin, että vedet meni, mutta lähempi tarkastelu osoitti, että limatulppaahan se taitaa olla, vaikka tuntukin niin märältä ja paljolta. Ei muuta kuin takaisin sänkyyn ja yrittää nukkumista, vaikka kieltämättä alkoi vähän jännittää jo! Ensimmäinen merkki että jotain voisi tapahtua :o)

No, eipä aikaakaan kun alkoi menkkamaiset kivut alavatsalla ja pian jo aaltomaiset supistukset 10-15 min välein- nyt siis tiedän vihdoin mitä ne ovat :o). Yritin torkkua välit, mutta vähänlaisesti on tullut nukuttua. Nyt piti nousta ylös kun supistukset on napakoituneet ja tuntuu helpommalta olla pystyasennossa, niitä tulee 5 min välein ja kestää n. 30 sek., mutta eivät ole niin kivuliaita, etteikö niitä vielä kestäisi- joten kotona pysytään niin kauan kuin voidaan, en vielä edes viitsi soittaa synnärille.

Mutta jännä nähdä miten käy- vieläkö nämä lakkaa ja ollaan taas odottelemassa vai jatkuuko näin? Alku (jos tämä sitä on) tuntuu ainakin sellaiseltä lempeältä hitaalta alulta, jota toivoinkin- kyllähän nämä supparit varmaan jo ainakin alkaa avata kohdunkaulaa. Mies nukkuu vielä ja sanoin että on ihan rauhassa, ei tässä mitään hätää ole. Tuskinpa meidän ihan heti on synnärille rynnättävä, saapi käydä lenkittämässä koirat ja katsotaan sitten missä mennään. Yritän olla kotona mahdollisimman kauan.

Palailen asiaan kun on lisää uutisia...