Paras turn on naisessa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Riisuva, intensiivinen katse hieman saalistajansilmämaisesti silmäluomia kevyesti hieman siristäen ja päälle flirttailevan vieno hymy. Dojoing!
Ja sitten nainen luo noita katseita kaikkiin miehiin. Onko se sitten kivaa. Luuletko, että jäisi vain sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa huono mieli tästä ketjusta. Minulla on lyhyet jalat, kengännumero alkaa nelosella, keskustelutaito on niin ja näin ja ei todellakaan mitään makuuhuonekatseita.
Ja nyt pitäsi empatian ja sympatian säteillä?
Ei tietenkään. Haluan vain osoittaa, kuinka väärässä ja tyhmiä te olette. Yleensä 70 % miehistä ihastuu minuun.
Sanoisin että huulet. Pidemmän päälle himokkuus. On hyvä että nainen on seksuaalisesti hieman nyrjähtänyt johonkin omaan seksi juttuunsa joka ylläpitää hänen himokkuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Eksoottinen ulkonäkö, mustat pitkät hiukset, siro mutta seksikäs vartalo, kauniit rinnat, kiinteä peppu, litteä vatsa, neitsyys, hauska ja iloinen luonne, ystävällisyys, toisten kunnioittaminen, sanoo joka aamu ja ilta miten rakastaa mua. Siinäpä murto-osa niistä ominaisuuksista mitkä saa turn on oman vaimon kohdalla.
Vaimosi on yhä neitsyt. Okei, ymmärrän.
Kyllä naisen tärkeimmät ominaisuudet ovat ne, että nainen on paljon kotona ja hyvännäköinen. Ei mies muuta kaipaa. Hyvännäköinen on venyvä käsite.
Jos tätä ketjua vertaa tuohon naisten ketjuun miehistä, pistää aika piinaavasti silmään minkälaiset miehet täällä spämmäilee pitkin päivää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa huono mieli tästä ketjusta. Minulla on lyhyet jalat, kengännumero alkaa nelosella, keskustelutaito on niin ja näin ja ei todellakaan mitään makuuhuonekatseita.
Ei tietenkään. Haluan vain osoittaa, kuinka väärässä ja tyhmiä te olette. Yleensä 70 % miehistä ihastuu minuun.
Tiedän tunteen.
En ole varma, johtuuko se verrattomasta kauneudestani, säihkyvästä älykkyydestäni, valtavista rinnoistani vai hurmaavasta vaatimattomuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottajia siis on, mutta onko pitäjiä? Kertakäyttökulttuurissa kelpaa se heikompikin aines.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksoottinen ulkonäkö, mustat pitkät hiukset, siro mutta seksikäs vartalo, kauniit rinnat, kiinteä peppu, litteä vatsa, neitsyys, hauska ja iloinen luonne, ystävällisyys, toisten kunnioittaminen, sanoo joka aamu ja ilta miten rakastaa mua. Siinäpä murto-osa niistä ominaisuuksista mitkä saa turn on oman vaimon kohdalla.
Vaimosi on yhä neitsyt. Okei, ymmärrän.
Se on varmaan semmoinen thaineitsyys, joka säilyy, vaikka panisi työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tätä ketjua vertaa tuohon naisten ketjuun miehistä, pistää aika piinaavasti silmään minkälaiset miehet täällä spämmäilee pitkin päivää..
hih hih itse olen spämmäillyt ihan naisena tähän ketjuun useammankin vastauksen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen.
En ole varma, johtuuko se verrattomasta kauneudestani, säihkyvästä älykkyydestäni, valtavista rinnoistani vai hurmaavasta vaatimattomuudestani.
Vaikea sanoa. Minä taas olen naiseuden prototyyppi. Uskollinen ja omistautuva. Huolehdin miehestäni ja perheestäni. Olen ujo ja vaatimaton. Hiljainen ja rauhallinen. Nämä ominaisuudet ovat haluttuja nyky-yhteiskunnassa, jossa naisten pitää olla puoliksi miehiä. Olen maanläheinen ja tavallinen. Puurran nöyrästi arjessa.
Jonkinlainen kohtalokkuus, ehkä jotain suruja taustalla, elää siksi hetkessä, yhtä juureton kuin minäkin, keski-ikäisenäkin kapinallinen, valmis kanssani kaikkeen hulluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottajia siis on, mutta onko pitäjiä? Kertakäyttökulttuurissa kelpaa se heikompikin aines.
On. Minähän olen juuri se kokoelämän kumppani, jonka kanssa on mukava elää arkea. Käydä hiihtämässä ja viettää aikaa mökillä. Tarvittaessa toimin vaikka miehen omaishoitajana.
Eilen samasta aiheesta oleva keskustelu ilmiannettii ylläpidolle… Ilmeisesti miehillä ei saa olla naisille turn-on -piirteitä. Jännä juttu. :D Juu, mut mie tykkäisin tosi paljo, jos nainen olis Girona FC -kannattaja. Mut koska sellasii ei oo Suomes, nii sit nörttiys. :3
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että sun vaimo on neitsyt? :D vai viittaatko horoskooppiin? :D :D