Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakottaako joku koronatestiin?

Vierailija
26.02.2021 |

Meillä on nyt flunssaa. Lapsi pois koulusta ja itse etätyötä teen vaikka flunssa. Mies ja toinen lapsi oireettomia joten käyvät töissä ja koulussa.

Onko mun ja yhden lapsen ihan pakko mennä testiin? Yks sukulainen alkoi raivoamaan hulluna, että nyt äkkiä koronatestiin.

Oltiin muutama päivä sitten hiihtämässä pitkä lenkki tämän nyt sairastuneen lapsen kanssa ja seuraavana päivänä molemmilla meillä alkoi flunssa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pakko ole, mutta suositeltavaa kyllä. 

Vierailija
2/6 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin tapauksissa ihminen voidaan pakko testata, jos tarve niin vaatii.

Se kuitenkin harvinaisempaa, mutta näin on kuitenkin Suomessakin tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voidaan pakko testata rajoilla.

Vierailija
4/6 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi pakottaa! Taluttaa korvasta!

Vierailija
5/6 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene testiin jos on flunssainen olo, joskin jään omaehtoiseen karanteeniin enkä näe ihmisiä, joskin nytkin kontaktit minimissä, enkä ole sairauden vuoksi työelämässä tai koulussa.

ilmoitan myös jos joku on ollut seurassani (tärmätty vaikka lenkillä ) että on flunssan oireita jos kyseinen henkilö haluaa käydä testaamassa itsensä kaiken varalta. 

Mulla on ollut kroonista flunssaa, ja tarttis sit joka päivä juosta testeissä pienimmästäki päänsärystä. En jaksa enään mennä hakee negatiivista tulosta. 

Mutta jos on oireita niin suosittelen välttämään kontakteja, ei kannata tahallaan tartuttaa ketään varsinkaa riskiryhmäläisiä.

Vierailija
6/6 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on kyllä paha jos on krooninen flunssa, yks tuttava käynyt jo 20 kertaa korona testissä ja aina on ollut negatiivinen. Ymmärrän jos ei kuitenkaan kestä et jatkuvasti tökitään valmiiksi kipeää sierainta uudelleen. Varsinkin jos oireet ei poikkea normaalista ja jää ite karanteeniin. Jos et oo tekemisissä ihmisten kanssa niin on oma valinta meneekö testiin vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi