Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suupielen haavauma

Vierailija
26.02.2021 |

Oon kokeillut pihkavoidetta, sibicort kuurin ja nyt pimucort 2 viikkoa eikä mitään apua. Syön b-vitamiinia ja rauta-arvot huutelee yli 140. Kuivasta suusta toki kärsin, kun monenlaista lääkettä syön. Kellään ehdotuksia mitä voisi vielä kokeilla? Kai se on ens viikolla lääkärille mentävä.

Kommentit (33)

21/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile dermalibour repairing creamia

Tämä on hullun hyvä tuote. A-Derma Dermalibour repairing cream on tuotteen koko nimi.

Sain suuntmpärysihottuman kuriin tällä. Mikään muu ei auttanut. Voiteessa on sinkkiä, eli tuli vaan mieleen, että sinkkipastaakin voisi kokeilla... siihen haavaumaan siis.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaffepulla! Mulla on kivan suun hammastahna joku? Joten pitäs olla hellävarainen. Ens viikolla hammaslääkäri, niin kyselen siltäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltäs tarttunu hepistä yllätys suunpieleen. Oivoivoi

Vierailija
24/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltäs tarttunu hepistä yllätys suunpieleen. Oivoivoi

Sun pitäs opiskella pikkasen lisää, ku herpes ei esiinny noin....

Vierailija
25/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tepsi C-vitamiini suupielien haavaumiin, oli selvä puutostila joten syön nykyisin myös purkista vaikka pidän huolta ruokavaliostani.

B.vitamiinit ja rautalisät eivät tehonneet, eikä mitkään voiteet, c-vitamiinikuurin aikana tehosi jo ensimmäisen viikon aikana.

Vierailija
26/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Bacibact auttoi.

Vitamiinit ja Bebanthen ei niinkään.

Vierailija
27/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän oo hammastahnaa vaihtanut viime aikoina? Itellä aukeaa suupielet heti muutamasta merkistä, myös atoopikko. Perusteellinen rasvaus suihkun/kasvojen pesun jälkeen tuntuu auttavan nopeiten: pistän ensin normaali voiteet (nivean kasvorasvoja), päälle locobase repairia. Yöksi cortisonia, väh. 2 tunnin välillä tuohon perusrasvaukseen.

Vierailija
28/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vuosia sitten allergiseksi siniselle väriaineelle (kosketusallergia). Karsin värin silmämeikeistäni,  kun luomet oireilivat. Mutta en aluksi ajatellut, että hammastahnojakin pitää varoa. Siniset tahnat saivat suupielet halkeilemaan.

Kyseessä ei sinulla ole varmaan sama väriallergia, mutta tosiaan hammastahnalla voi olla tekemistä  halkeilun kanssa.

Vierailija
29/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sukupuolitaudilta nyt kuulostaa.

Vierailija
30/33 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppa tai kenties tippuri oisko?

Vierailija
31/33 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ajoittain suupielessä sitkeä haavauma ja olen hoitanut bebanthenilla.

Kokeilin pari päivää sitten hydrokortisonilla ja kas haavauma parani hetkessä. Piti vinkiksi tulla tänne kertomaan että minulla tepsi hydrokortison 2,5 % voide.

Vierailija
32/33 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesi. Kirvelee ensin niin pirusti, mutta kannattaa sitkeästi laittaa monta kertaa päivässä. Eli mulla suupielihaavat aiheuttaa varmaan joku bakteeri tai virus.

Vierailija
33/33 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielessä on syviä halkeamia("kanjoneita") ja niitä on lisääntyvässä määrin tullut enempi, millä vitamiinilla parantuisi?