Onko muita joiden vaimo ei ole kätevä käsistään. Kuka kokkaa ja siivoaa?*
Harva se päivä kun haen ruoan pizzeriasta tms. kun vaimo on niin onneton kokki. Sama juttu siivoamisessa, ulkopuolista apua täytyy palkata. Löytyykö muilta vaimoa jota saa hävetä kun asiat eivät luonnistu?
Kommentit (51)
Marjapiirakka kirjoitti:
Meillä mies lähinnä on tähän mennessä hoitanut siivoukset ja ruoanlaitot. Tiedän, että munkin pitäisi oppia niitä, mutta ei Roomaakaan rakennettu päivässä.
Sen sijaan toisessa ketjussa mainitut terassinvalmistukset on sellaisia, mitä ei tarvita.
eli et osaa tehdä terassia, siivota tai laittaa ruokaa? mitä sinä osaat? somettaa?
Minä teen kaikkea muuta, mutta ruokaa melko harvoin. En pidä ruuanlaitosta, mies taas pitää ja on siinä parempi, joten hän meillä sitten yleensä myös kokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa nykyisistä tiedostavista ja voimaantuneista naisista ei osaa tehdä mitään hyödyllistä.
Kunhan ajat tästä vielä hieman huononenvat, he tulevat huomaamaan kuinka hyödyttömiä ovat
filosofiset korkeakouluopinnot- ja tutkinnot.
Kakan iskiessä tuulettimeen, niillä ei ole mitään arvoa.
Lisäksi he tulevat huomaamaan, että he ovat täydellisen yksin.
He ovat ivanneet ja halveksineet vuosikaudet valkoista heteromiestä ja nyt hädän tullen
apu kelpaisi vaan sitä ei enää ole ole saatavilla.
Te olette täysin yksin, pärjäilkää!
Sama valinta tehty täällä.
Tulevissa kriiseissä apua tulevat saamaan vain ja ainostaan oikeat naiset.
Sekopäät saavat itse todeta paljonko akateeminen hömppäkoulutus auttaa kaiken sortuessa
ympäriltä.
Millaista apua sinulta saa hypernaisellinen ja epäitsekäs nainen?
Kaiken mahdollisen avun, mikäli vaikuttimesi ovat puhtaat ja vilpittömät sekä käytännössä
toimiviksi todetut.
Muuten et mitään.
Eli jos minä tarvitsen silloin apua kokkaamisessa ja siivoamisessa, sinä tulet auttamaan? Koeta nyt keksiä joku kuvitteellinen tilanne. Mitä on tapahtunut ja millaista apua hypernaisellinen ja epäitsekäs nainen sinulta saa?
Minä kokkaan miehenä meillä lähes aina, vaimo ehkä kerran kuussa jos on pakko. Tämä on oikein hyvä järjestely koska saan tehdä aika lailla sellaista ruokaa josta itse pidän. En ymmärrä miksi se on juuri nainen jonka pitäisi osata laittaa ruokaa. Pääasia että joku osaa.
Miksi vieläkin vastaatte näille mt-potilaille? Äly hoi..
Kokkaava ja leipova nainen hakusessa. Joka mielellään tekee esim hyviä sämpylöitä.
Onko heitä kirjoitti:
Kokkaava ja leipova nainen hakusessa. Joka mielellään tekee esim hyviä sämpylöitä.
Minä olen suht hyvä laittamaan ruokaa ja leipominen on parasta mitä tiedän. Mitä sinulla on tarjota minulle vastineeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa nykyisistä tiedostavista ja voimaantuneista naisista ei osaa tehdä mitään hyödyllistä.
Kunhan ajat tästä vielä hieman huononenvat, he tulevat huomaamaan kuinka hyödyttömiä ovat
filosofiset korkeakouluopinnot- ja tutkinnot.
Kakan iskiessä tuulettimeen, niillä ei ole mitään arvoa.
Lisäksi he tulevat huomaamaan, että he ovat täydellisen yksin.
He ovat ivanneet ja halveksineet vuosikaudet valkoista heteromiestä ja nyt hädän tullen
apu kelpaisi vaan sitä ei enää ole ole saatavilla.
Te olette täysin yksin, pärjäilkää!
Sama valinta tehty täällä.
Tulevissa kriiseissä apua tulevat saamaan vain ja ainostaan oikeat naiset.
Sekopäät saavat itse todeta paljonko akateeminen hömppäkoulutus auttaa kaiken sortuessa
ympäriltä.
Akateeminen hömpåäkoulutus😅🤣 huono trolli tai duunari- Pete, joka on saanut pakit joltain akateemisesta naiselta tai oma älykkyys ei ole riittänyt edes amis- koulutukseen. No, mutta, kun sinulla se henkilökohtainen kriisi joskus tulevaisuudessa iskee, jolloin tarvitset lääkärin tai lakimiehen apua, niin älä missään nimessä luota akateemisen koulutuksen saaneiden ihmisten apuun kaiken sortuessa, vaan hoida asiat itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vieläkin vastaatte näille mt-potilaille? Äly hoi..
Tämä on hauskaa ajanvietettä.
Onko heitä kirjoitti:
Iso- kull!nen, mies hakusessa, joka jaksaa, jaksaa ja jaksaa.
munaa