Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden vaimo ei ole kätevä käsistään. Kuka kokkaa ja siivoaa?*

Vierailija
26.02.2021 |

Harva se päivä kun haen ruoan pizzeriasta tms. kun vaimo on niin onneton kokki. Sama juttu siivoamisessa, ulkopuolista apua täytyy palkata. Löytyykö muilta vaimoa jota saa hävetä kun asiat eivät luonnistu?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa nykyisistä tiedostavista ja voimaantuneista naisista ei osaa tehdä mitään hyödyllistä.

Kunhan ajat tästä vielä hieman huononenvat, he tulevat huomaamaan kuinka hyödyttömiä ovat

filosofiset korkeakouluopinnot- ja tutkinnot.

Kakan iskiessä tuulettimeen, niillä ei ole mitään arvoa.

Lisäksi he tulevat huomaamaan, että he ovat täydellisen yksin.

He ovat ivanneet ja halveksineet vuosikaudet valkoista heteromiestä ja nyt hädän tullen

apu kelpaisi vaan sitä ei enää ole ole saatavilla.

Te olette täysin yksin, pärjäilkää!

Laitatko muutaman esimerkin, millainen tilanne on kyseessä "hädän tullen"?

Vierailija
22/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies lähinnä on tähän mennessä hoitanut siivoukset ja ruoanlaitot. Tiedän, että munkin pitäisi oppia niitä, mutta ei Roomaakaan rakennettu päivässä.

Sen sijaan toisessa ketjussa mainitut terassinvalmistukset on sellaisia, mitä ei tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaajan naiset jotka aikuistuu vasta lähempänä 40 ikävuotta eivät enää siivoa ja kokkaa, koska ollut vapaa kasvatus. Ja kännissä unohtuu aina välillä se römpsän pyyhkäisy vessapaperilla kusensuihkautteluiden yhteydessä. Hyhhyh.

No, miehet ei oo aikuistunu valitettavasti viä silloinkaa...

Vierailija
24/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suutarin lapsella ei ole kenkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen kaikki ruoat, olen ollut ravintolassa kokkina. Ei mua haittaa, mä nautin siitä. Aukaisen skumppapullon ja kaadan lasiin ja kysyn, että mitä ruokaa rouva haluaa tänään.

höpö höpö. työssään kokkina toimivilla on kotona paskimmat ruuat ja eniten valmisruokia.

Tämä on totta. Eräskin kokki, joka osaa tehdä töikseen hyvää ruokaa, syö kotona vain balkania ja ruisleipää.

Noillako se ruokkii lapsensa? Jos on sinkku, voi syödä töissä, joten kotona ei tarvitse enää kokkailla.

Vierailija
25/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kyllä ruokaa, mutta niistä tulee aina vähän kuivia ja mauttomia. Ehkä olen itsekin sellainen, koska ei ole edes miestä.

Vierailija
26/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, eikö kaikki ihmiset (mies tai nainen) ole luontaisesti käteviä käsistään; joka ikinen päivä tehdään aamupala, lounas, päivällinen, siivotaan, imuroidaan yms yms. Eikö siis tapahdu lainkaan kehittymistä vaikka näitä toistetaan päivästä toiseen?

Vierailija
27/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomalainen mies eroaa naisesta josta ei ole kuin haittaa ja harmia niin täällähän eroavat kaikki.

Vierailija
28/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa nykyisistä tiedostavista ja voimaantuneista naisista ei osaa tehdä mitään hyödyllistä.

Kunhan ajat tästä vielä hieman huononenvat, he tulevat huomaamaan kuinka hyödyttömiä ovat

He ovat ivanneet ja halveksineet vuosikaudet valkoista heteromiestä ja nyt hädän tullen

Me kyllä pärjäillään yksin, mutta te miehet ette.

Vierailija
29/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalainen mies eroaa naisesta josta ei ole kuin haittaa ja harmia niin täällähän eroavat kaikki.

Kuitenkin itkette naisten perään jatkuvasti....miksette sitten elä tyytyväisinä yksin ja lakkaa tuota katkeraa valitusta?

Vierailija
30/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan ap sinunkin ja iden muiden l- assukoiden ruuan on laittanut ja kodin on siivonnut ennen sitä naista?

Vierailija
31/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hyötyä meille naisille on teistä miehistä niin paljon, että parisuhteen rasitukseen tarvitsee ottaa? Ei mitään. Parempaa seksiäkin tarjoaa omat kädet tai patterilla toimiva vehje. Että opetelkaa nyt vihdoin ja viimein jotakin hyödyllisiä taitoja, miehet, ei teitä kohta enää tarvita muuhun kuin s iittiöiden tuotantoon!

Vierailija
32/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan kutoa kangaspuilla, osaan myös neuloa sukkia ja ommella. Osaan laittaa ruokaa ja leipoa. Mutta naisellinen nainen en tosiaan ole, ja siivoamista ja pyykinpesua inhoan. Saan sen mieheltäni anteeksi, kun olen hyvä sägyssä.

Vierailija
33/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

säNgyssä...

Vierailija
34/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama valinta tehty täällä.

Tulevissa kriiseissä apua tulevat saamaan vain ja ainostaan oikeat naiset.

Sekopäät saavat itse todeta paljonko akateeminen hömppäkoulutus auttaa kaiken sortuessa

ympäriltä.

Vierailija
35/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, yritäs vaan surkimus! Menee paljon paremmin elämässä kun ei pakosta joudu katselemaan juuri tuollaisia 'miehiä', jotka parisuhteessakin puhuisi naiselleen tuohon sävyyn.

Ei hyville naisille näin puhutakkaan, heitä arvostetaan ja rakastetaan täysin yhdenveroisina toimijoina.

Tämä kohtelu on varattu itseään täynnä oleville, miehiä vihaaville ja halveksiville naisen irvikuville.

Vielä tulee aika kun te tiedostavat tämän tulette toteamaan.

Pärjäilkää, yksin olette ja yksin jäätte!

Vierailija
36/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt pizzeriassa etkä tee itse ruokaa ap? Taidat olla yhtä kädetön kuin vaimosikin.

Mun mies ei ollut "koskaan" syönyt normi kotiruokaa kun aloimme olemaan yhdessä (eineksillä kasvatettu 30v tuolloin) mutta niin vaan on 25 vuodessa oppinut. Suorastaan gourmet tasoon yltänyt kotikokki! Ja tekee myös ruokaa 2-3 x viikossa oikein mielellään. Tosin laiskuuttaan hän ei ole koskaan ollut kädetön

Kaiken oppii jos haluaa. 

Vierailija
37/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopäät saavat itse todeta paljonko akateeminen hömppäkoulutus auttaa kaiken sortuessa

ympäriltä.

Millaista apua sinulta saa hypernaisellinen ja epäitsekäs nainen?

Vierailija
38/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sellainen kutina että yksinäisyys taitaa olla aika pitkälti sinun elämäntarinasi.

Vierailija
39/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suutarin lapsella ei ole kenkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen kaikki ruoat, olen ollut ravintolassa kokkina. Ei mua haittaa, mä nautin siitä. Aukaisen skumppapullon ja kaadan lasiin ja kysyn, että mitä ruokaa rouva haluaa tänään.

höpö höpö. työssään kokkina toimivilla on kotona paskimmat ruuat ja eniten valmisruokia.

Opettele lukemaan, en enää ole kokki.

opettele tekemään työsi, niin et saa potkuja

Vierailija
40/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ympäriltä.

Millaista apua sinulta saa hypernaisellinen ja epäitsekäs nainen?

Kaiken mahdollisen avun, mikäli vaikuttimesi ovat puhtaat ja vilpittömät sekä käytännössä

toimiviksi todetut.

Muuten et mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi