Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden vaimo ei ole kätevä käsistään. Kuka kokkaa ja siivoaa?*

Vierailija
26.02.2021 |

Harva se päivä kun haen ruoan pizzeriasta tms. kun vaimo on niin onneton kokki. Sama juttu siivoamisessa, ulkopuolista apua täytyy palkata. Löytyykö muilta vaimoa jota saa hävetä kun asiat eivät luonnistu?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen vaimo, kyllähän se miestä vähän harmittaa. 

Vierailija
2/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kokkaa melkein aina. Joten älä ruikuta vaan ota kauha karvaiseen käteen ja ryhdy hommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies tietty!

Vierailija
4/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokkaan, toki myös teen paljon muutakin, siivoan ja hoidan eläimet. Just laitoin uuden tapetin seinään, vielä uudet lattialistat laitan kiinni. Meillä tehdään lähes kaikki itse, lapset osaa paljon kädentaitoja.

Vierailija
5/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kaikki ruoat, olen ollut ravintolassa kokkina. Ei mua haittaa, mä nautin siitä. Aukaisen skumppapullon ja kaadan lasiin ja kysyn, että mitä ruokaa rouva haluaa tänään.

Vierailija
6/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies käy töissä ja nainen makaa sohvalla. nainen ei voi kuitenkaan siivota, koska sometus on täysipäiväistä tekemistä ja siivoaminen on patriarkaatin ylivaltaa.

Vierailija
7/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jo monta naista lempannut, kun eivät osaa edes mattoja kangaspuilla kutoa.

missä ne naiselliset naiset on? 

Vierailija
8/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen kaikki ruoat, olen ollut ravintolassa kokkina. Ei mua haittaa, mä nautin siitä. Aukaisen skumppapullon ja kaadan lasiin ja kysyn, että mitä ruokaa rouva haluaa tänään.

höpö höpö. työssään kokkina toimivilla on kotona paskimmat ruuat ja eniten valmisruokia.

Vierailija
9/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä mies käy töissä ja nainen makaa sohvalla. nainen ei voi kuitenkaan siivota, koska sometus on täysipäiväistä tekemistä ja siivoaminen on patriarkaatin ylivaltaa.

...Ja elämä on mukavaa!!!

Vierailija
10/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutarin lapsella ei ole kenkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö. työssään kokkina toimivilla on kotona paskimmat ruuat ja eniten valmisruokia.

Opettele lukemaan, en enää ole kokki.

Vierailija
11/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suutarin lapsella ei ole kenkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Eräskin kokki, joka osaa tehdä töikseen hyvää ruokaa, syö kotona vain balkania ja ruisleipää.

Vierailija
12/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa nykyisistä tiedostavista ja voimaantuneista naisista ei osaa tehdä mitään hyödyllistä.

Kunhan ajat tästä vielä hieman huononenvat, he tulevat huomaamaan kuinka hyödyttömiä ovat

filosofiset korkeakouluopinnot- ja tutkinnot.

Kakan iskiessä tuulettimeen, niillä ei ole mitään arvoa.

Lisäksi he tulevat huomaamaan, että he ovat täydellisen yksin.

He ovat ivanneet ja halveksineet vuosikaudet valkoista heteromiestä ja nyt hädän tullen

apu kelpaisi vaan sitä ei enää ole ole saatavilla.

Te olette täysin yksin, pärjäilkää!

Vierailija
13/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kätevä käsistäni.

Mies siivoaa ja minä kokkaan.  Ei siinä kummoistakaan kätevyyttä tarvita.

Vierailija
14/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen vaimo, kyllähän se miestä vähän harmittaa. 

Miehelläsi on huono itsetunto. Vaihda parempaan. ;)

Vierailija
15/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni on sellainen vaimo. :) Kotityöt jaetaan kutakuinkin tasan. En ole kätevä, mutta kyllä minäkin saan peruskotihommat tehtyä. Saa jo olla aikamoinen tumpelo, jos ei _pysty_ esim. täyttämään tiskikonetta, ripustamaan pyykkejä tms.

Toinen asia on sitten, jos ei saa aikaan, se on elämänhallinan puutetta. Ja jos ei viitsi, se on laiskuutta. Mutta onhan se kai helpompaa sanoa, että ei ei ole "kätevä käsistään" kuin todeta elämän lähteneen lapasesta?

Vierailija
16/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa nykyisistä tiedostavista ja voimaantuneista naisista ei osaa tehdä mitään hyödyllistä.

Kunhan ajat tästä vielä hieman huononenvat, he tulevat huomaamaan kuinka hyödyttömiä ovat

He ovat ivanneet ja halveksineet vuosikaudet valkoista heteromiestä ja nyt hädän tullen

Hah hah, yritäs vaan surkimus! Menee paljon paremmin elämässä kun ei pakosta joudu katselemaan juuri tuollaisia 'miehiä', jotka parisuhteessakin puhuisi naiselleen tuohon sävyyn.

Vierailija
17/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BUAHHHAAHAA

jonne häivy jo

Vierailija
18/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap itse sitten kokkaa ja siivoa? Noinhan ne naisetkin joutuvat tekemään, jos mies ei omaa osaansa hoida. Ja ainahan voi erota, jos puolisosta ei ole kuin haittaa ja harmia.

Vierailija
19/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina opetettu lapsille kaikkea, tosin joo asutaan maalla, mutta ihan kaikessa mitä voi, lapset on mukana ja osaavat tehdä paljon asioita, niin myös minä ja mieheni. Vaikka olisi huippuduuni ja iso palkka ja korkea tutkinto, silti se, jos olet peukalo keskellä kämmentä ihminen, on todella huvittavaa ja tavallaan aika säälittävää.

Vierailija
20/51 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, jollain on menny tunteisiin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä