Ällöttääkö sinua jos treffikumppani hieroo reittäsi?
Yääh, miksi miehet tekevät tätä?
Jutellaan niitä ja näitä, on oikein mukavaa. Automatkalla hieroo reittä, miten milläkin verukkeella.
Kuten " No voi sinua..." hieroo.
"Haha, oot kyllä hauska" hieroo..
"Olet kaunis" Hieroo..
Voin huonosti aina tuona hetkenä ja tämä on erittäin yleistä miesten kanssa.
Olen vielä painottanut, etten hae seksiä ensisijaisesti vaan tahdon tutustua.
Kun joku alkaa lääppimään niin jäädyn vain, katson jonnekkin kaukaisuuteen ja kiusaannun tai varovasti heivaan käden pois.
Kommentit (48)
Ei, olisi kiva jos edes joskus joku hieroisi..
Joskus lipevät ihmiset käyttää kilttejä ihmisiä hyväksi, helpompi hiplata jos toisen on vaikea kieltäytyä. Seksuaalinen ahdistelu sukupuolesta riippumatta on oksettavaa eikä sitä voi laittaa kohteen syyksi, koska se joka yrittää tietää mitä tekee....
Minkä takia kosketus on häirintää? Mitä sitten teette siellä tinderissä jos se tekeminen ei tähtää siihen? Pitäisikö teidän kirjoittaa ohjelappunen aikajärjestyksessä mitä kuuluu tehdä missäkin järjestyksessä jos kaikki ahdistaa aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reiden koskettaminen on jo hyvin intiimi ele. Jos mies alkaa hipelöidä reisiä ennen kuin on esimerkiksi suudeltu ja nainen on näyttänyt vihreää valoa, hän on tilannetajuton törppö. Ei jatkoon.
Miksi muuten suostut tuohon? Kiellä koskemasta, lähde menemään. Naiset on kyllä opetettu liian kilteiksi. Meidän pitäisi vain hymyillä, kun ahdistellaan. Ikäviltä tuntuviin tilanteisiin ei tarvitse jäädä!
En viitsisi kesken kotimatkan hypätä pois.
Yleensä tämä nimenomaan tapahtuu siinä vaiheessa kun mies on viemässä minua kotiin ja päivitellään hauskaa iltaa tai muuten keskustelemme jo sujuvasti elämästämme.
Sitten tulee tuo koskettelu ja alkaa kyrsimään, ahdistun ja odotan, että pääsen kotiin.
Ap
No miksi tapailet sitä, lopeta tapaileminen niin asia on ratkaisu, te naiset olette sitten yksnkertaisia.
Pyytäisin lukemaan tekstiä ymmärryksellä.
Tämä oli yleinen katsaus miehistä, valitettavasti. Monet treffit ovat jääneet tämän vuoksi viimeisiksi.
Ap
Hyvä!
Naisethan ei tätä myöskään harrasta.
Nainen älä katsele minun reisi, josta näkyy minu paksu pitkä elin ja varsinki baari älä koske reisi.
Minä en pidä sinä Suomi naine olet humalassa ja hyökkä minu
Niinhän ämmät pysyykin yhä enemmän mutta jostain syystä ulina ei ole vähenemään päin.