Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö sinua jos treffikumppani hieroo reittäsi?

Vierailija
26.02.2021 |

Yääh, miksi miehet tekevät tätä?

Jutellaan niitä ja näitä, on oikein mukavaa. Automatkalla hieroo reittä, miten milläkin verukkeella.
Kuten " No voi sinua..." hieroo.
"Haha, oot kyllä hauska" hieroo..
"Olet kaunis" Hieroo..

Voin huonosti aina tuona hetkenä ja tämä on erittäin yleistä miesten kanssa.
Olen vielä painottanut, etten hae seksiä ensisijaisesti vaan tahdon tutustua.
Kun joku alkaa lääppimään niin jäädyn vain, katson jonnekkin kaukaisuuteen ja kiusaannun tai varovasti heivaan käden pois.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiihotun siitä.

Vierailija
2/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiden koskettaminen on jo hyvin intiimi ele. Jos mies alkaa hipelöidä reisiä ennen kuin on esimerkiksi suudeltu ja nainen on näyttänyt vihreää valoa, hän on tilannetajuton törppö. Ei jatkoon.

Miksi muuten suostut tuohon? Kiellä koskemasta, lähde menemään. Naiset on kyllä opetettu liian kilteiksi. Meidän pitäisi vain hymyillä, kun ahdistellaan. Ikäviltä tuntuviin tilanteisiin ei tarvitse jäädä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa tuntemattoman ilman lupaa koskettelu, olen muutenkin reviiritietoinen. Tuollainen on alennusele, pitää itseään ylempiarvoisena.

Vierailija
4/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiden koskettaminen on jo hyvin intiimi ele. Jos mies alkaa hipelöidä reisiä ennen kuin on esimerkiksi suudeltu ja nainen on näyttänyt vihreää valoa, hän on tilannetajuton törppö. Ei jatkoon.

Miksi muuten suostut tuohon? Kiellä koskemasta, lähde menemään. Naiset on kyllä opetettu liian kilteiksi. Meidän pitäisi vain hymyillä, kun ahdistellaan. Ikäviltä tuntuviin tilanteisiin ei tarvitse jäädä!

En viitsisi kesken kotimatkan hypätä pois. 

Yleensä tämä nimenomaan tapahtuu siinä vaiheessa kun mies on viemässä minua kotiin ja päivitellään hauskaa iltaa tai muuten keskustelemme jo sujuvasti elämästämme.

Sitten tulee tuo koskettelu ja alkaa kyrsimään, ahdistun ja odotan, että pääsen kotiin.

Ap 

Vierailija
5/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anteeksi, voitko lopettaa?"

Useimmat lopettaa.

Vierailija
6/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehet onneksi ymmärtävät jo siitä, että tosiaan tilanteesta tulee kiusallinen enkä enää puhu kovin mukavaan sävyyn. Vastaan lyhyesti ja toivotan hyvät jatkot kun päästään kotipihalleni. 

Ap 

Vierailija
7/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ex-miesystävältäni sanoja myöten🤔

Vierailija
8/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä vihreä valo on näin käytännössä ?

Ihan uteliaisuudesta kyselen, ite hyvä että kehtaa silmiin katsoa...

Vierailija
9/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vetää käden reiden sisäpinnalle lähemmäs haaroja.

Vierailija
10/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tämä nimenomaan tapahtuu siinä vaiheessa kun mies on viemässä minua kotiin ja päivitellään hauskaa iltaa tai muuten keskustelemme jo sujuvasti elämästämme.

Sitten tulee tuo koskettelu ja alkaa kyrsimään, ahdistun ja odotan, että pääsen kotiin.

Ap 

No miksi tapailet sitä, lopeta tapaileminen niin asia on ratkaisu, te naiset olette sitten yksnkertaisia.

Vierailija
11/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

No miksi tapailet sitä, lopeta tapaileminen niin asia on ratkaisu, te naiset olette sitten yksnkertaisia.

Pyytäisin lukemaan tekstiä ymmärryksellä.

Tämä oli yleinen katsaus miehistä, valitettavasti. Monet treffit ovat jääneet tämän vuoksi viimeisiksi. 

Ap

Vierailija
12/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen vetää käden reiden sisäpinnalle lähemmäs haaroja.

Mutta tämähän on #SheToo meininkiä, ei siinä ettenkö itse tykkäsi siitä että toinen ottaa ohjat käsiinsä.

Vierailija
13/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi se suuteleminen on merkki, että voi laittaa käden reidelle.

Ei reisi ole ensimmäinen kohta, mihin kosketaan. Jos nainen ei väistä, kun kosket vaikka olkaan tai käteen, siitä voi ehkä edetä. Pitää tarkkailla, miten toinen vastaa eleeseen. Jos nainen vastaa koskettamalla takaisin tai katsomalla silmiin hymyillen, se on vihreä valo. Jos nainen vetäytyy, on kiusaantunut jne. älä jatka.

Vierailija
14/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos haluaa koskettaa ystävällisesti, niin se on käsivarsi tai olkapää, mihin kosketetaan tai "hierotaan". Reisi on ehdottomasti intiimialuetta, johon ei tarvitse tunkea jos on nimenomaan sanottu, että seksi ei ole asialistalla.

Vierailija
15/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, tosin olen jo sen ikäinen että en odota että kukaan rupeaisi. Kun olin 20-50 vuotias, niin jotkut  jakkupukunaiset hinkkasivat reittäni junassa tai palaveripöydän alla. 

Vierailija
16/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa tuntemattoman ilman lupaa koskettelu, olen muutenkin reviiritietoinen. Tuollainen on alennusele, pitää itseään ylempiarvoisena.

Mietin että miten tuohon eläinmaailman dominanssi- ja reviirinäkymään (siis olen jssk määrin samoilla linjoin) nainen voisi vastata niin, että tulisi selväksi rajan ylittäminen. Kun tuollainen mies laittaa kätensä reidelle ja yrittää hierontaa, nainen ottaisi kädestä kiinni napakasti kuin varkaan kädestä ja sitten katsekontakti (suora dominanssi) ja itsevarmuudella sanotaan : "Ei näin." Jos haluaa lisätä huumoria skeneen, voisi sanomisen vaihtaa "Stop tykkänään" sanontaan. 

Jos mies kysyy miksi ei, sitten voi sanoa, ei vielä olla kuin tavattu ja heti käsi reidellä, se on vaivaannuttavaa ja säikäyttävää. 

Toisaalta jos mies ei ymmärrä käytöksien ja nyanssien päälle, voi vetää johtopäätökset ja jättää tapailemisen siihen. Muuten jatko näyttää mahdllisesti siltä, että mies tulee useamminkin kysymään : miksi ei. Opettajan asema ei ole välttämättä haluttu juttu suhteessa tai sellainen kemia, että sitä ei ole, vaan yritetäään ja tökitään ja vaivaannutetaan ja vaivaannutaan jne. Jne.

Vierailija
17/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirintää 

Sanon heti

0-toleranssi (se on siksikin tärkeä että se ihminen ei tee sitä muille)

Kaikenlainen "hierominen" kuuluu romanttiseen tai fyysisesti läheiseen suhteeseen.

Ystävä voi koskettaa esim käsivarteen kun jutellaan tai ottaa kädestä kiinni kun ollaan menossa: "mennään tännepäin."

Vierailija
18/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Anteeksi, voitko lopettaa?"

Useimmat lopettaa.

Miksi SINÄ pyydät anteeksi. 

Koskettelijan kuuluisi.

Hän ylitti rajat. Et sinä.

Vierailija
19/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat omien eläimellisten himojensa vietävissä. Harvalla miehellä on kyky ymmärtää naisten näkökulma parisuhteisiin eli siihen, että parisuhde on ennen kaikkea henkistä yhteyttä.

Vierailija
20/48 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, tosin olen jo sen ikäinen että en odota että kukaan rupeaisi. Kun olin 20-50 vuotias, niin jotkut  jakkupukunaiset hinkkasivat reittäni junassa tai palaveripöydän alla. 

Unohdit lisätä: tapaus sattui Moskovassa vuonna..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi