Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa että hän saa suuseksiä mutta naiselle ei anna. Valittaa että kieli väsyy.

Vierailija
26.02.2021 |

Kyseessä oli mies joka oli pienellä varustettu js suuseksin antaminen olisi ollut oleellista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain kielijänne voi olla kireä. Aviomiehelläni se on leikattu eikä silti pysty nuolemaan edes jäätelöä.

Vierailija
22/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuongelma naisen alapäässä on syy miksi itse olen joskus valitellut "kielen väsymistä". En vain ole kehdannut sanoa että välillä pidättelen oksennusta, kerron että "huilaan kieltä".

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuongelma naisen alapäässä on syy miksi itse olen joskus valitellut "kielen väsymistä". En vain ole kehdannut sanoa että välillä pidättelen oksennusta, kerron että "huilaan kieltä".

M34

Kuinka joku nainen voi tarjota haisevaa nuoltavaksi. Itse pesen aina tosi tarkasti just ennen, niin ei varmasti tuoksu yhtään miltään .Suihkutan sisältäkin varmuudeksi,, Mies aina sanoo, ettei ole ikinä haissut todellakaan!

Vierailija
24/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin kaikessa treenaaminen auttaa jaksamaan. Mutta kyllä itselläkin on kielen jänne välillä kipeytynyt jos nuolemiseen ja vaimon orgasminsaamiseen on mennyt lähemmäs 30min. Seuraavana päivänä tiennyt saaneensa pillua. Mutta nuoleminen kestää sen minkä orgasmi vaatii. Ihan turha siitä on miehen valittaa. Tokkopa miehet valittaa väsymisestä muissakaan harrastuksissa.

Näkisin, että jänne kipeytyy enimmäkseen siksi, että tulee välillä nuoltua liian syvältä virtsaputken suulta ja kurotettua kielellä. Mutta voi toki olla, että pitkä aika väsyttääkin. Ihan sama. Itselle pillun saanti merkitsee kahta asiaa, pillun nuolemista kiimaan asti ja panemista. Molemmat yhtä tärkeitä.

M62

Vierailija
25/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei mistään hajuongelmasta ollut kyse koska huolehdin aina hyvin hygieniasta. Itse mies saattoi tulla suoraan töistä ja pesemättä välissä. Itsekäs oli vain koska ei koskaan ollut edes aikeissa antaa suuseksiä taikka ehdottanut sitä. Kerran puhuin asiasta ja silloin sanoi että kieli väsyy. Ap

Vierailija
26/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä touhussa todellakin kieli väsyy. Silti hoidin hommani. Vaimo kerran kokeili kumin kanssa ja sanoi, että tulee oksennusrefleksi. Se oli hänen osuutensa siinä sitten kakdeksikymmeneksi vuodeksi.

Vierailija
27/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Kuinka joku nainen voi tarjota haisevaa nuoltavaksi. Itse pesen aina tosi tarkasti just ennen, niin ei varmasti tuoksu yhtään miltään .Suihkutan sisältäkin varmuudeksi,, Mies aina sanoo, ettei ole ikinä haissut todellakaan!

Miksihän tämä saanut alapeukun!!! Mielummin siiskö likasta pillua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi