Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi sitkeään hiivasienitulehdukseen?

Kutiseva tuhero
25.02.2021 |

Canestenit on kokeiltu, samoin jougurtit, mikään ei auta, kutina on riivaava, nyt siskot vinkit tiskiin!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ketogeenisella dietillä!

Vierailija
22/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otsonivesi! ostin itse pullon osoitteesta hydzone.com ja tratilla pimppiin.

Olen käyttänyt itse vain otsonoitua öljyä, tosin ihon hoitoon. Olisihan tuota ehkä syytä testata, etenkin jos toimii iholle myös. Olisi halvempaa kyllä pitkässä juoksussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin nukkua ilman alkkareita yöllä, mutta tuntuu että hikoan paljon enemmän nivusista jos jätän alkkarit pois. Nukunkohan jalat niin yhdessä koko ajan vai mikäköhän on? Tai niin, luulen että johtuu juuri tuosta. Nukun aika tiukassa paketissa. 

Vierailija
24/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi lääkäri, että liian kosteat olosuhteet altistavat hiivalle. Olin ennen syyttänyt sokeria, mutta hoksasin, että hikoan nivusista aika paljon, joten oli usein pikkarit märkänä..

Vierailija
25/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Olen jo ketogeenisella dietillä!

Mene gynekologille.

Vierailija
26/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan hiivakierre, joka loppui kuin seinään, kun lopetin ehkäisyrenkaan käytön. Limakalvojen toipumiseen meni oma aikansa, mutta kutinasta pääsin nopeasti.

Vierailija
27/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota --voidetuubi-- apteekista siihen vaivaan, pidä aina kotona varalla. Trimmaa lyhyeksi, mikään ei haudo, tuuleta, älä pese liian kauan voi kuivattaa limakalvoja. Vältä liikaa sokeria ja lipeviä pelimiehiä jos sattuu yksi olemaan. Jos kirvelee, hoida ensin lääkepuikolla sisäisesti. Puhdista paperilla päivittäin varovasti vähän, jos jokin hautoo kosteasti, ettei ehdi kehittyä hiivaa tai bakteereja. Olipa vaikea selitys tämä

Vierailija
28/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin nukkua ilman alkkareita yöllä, mutta tuntuu että hikoan paljon enemmän nivusista jos jätän alkkarit pois. Nukunkohan jalat niin yhdessä koko ajan vai mikäköhän on? Tai niin, luulen että johtuu juuri tuosta. Nukun aika tiukassa paketissa. 

Kevyempi peite tai jos mahdollista, paksu lakana pelkästään, esim paksu pussilakana.

Oman kokemukseni perusteella mitä parempi "tuuletus" sitä parempi vointi sielläpäin, nukun ilman housuja ja kotona pitkä loysä hame ilman alkkareita. Opin aikanaan Aasiassa maaseudulla matkustellessa kun osteaa ja kuumaa ja alkeelliset olosuhteet.

Vierailija
29/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni loppui hiivakierre vasta kun mies hoiti itsensä hiivalääkkeellä myös, tabletti ja voide.

Vierailija
30/36 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiset oli tuossa jo. Entä sisäisesti lisäksi ab piimä tai maitohappobakteerivalmiste.

Vierailija
31/36 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan nukkua ihan vain osittain peitto päällä, tai siis usein nukunkin niin, että yläkropalla on vain peittoa. Vaikea ehkä selittää, mutta nukun siis reidet yhdessä, joten uskoakseni siinä sitten hikoaa paikat aika paljon. Tietysti jos on sikiöasennossa, niin pääsee takaa päin tuulettumaan :D Mutta muuten niin nukun reidet niin tiukasti yhdessä. Ehkä voisin koittaa jotakin jalkojen erottajaa, esimerkiksi jotakin tyynyä.

Vierailija
32/36 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/36 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin jo mainittu, että sokeri kannattaa jättää kokonaan, mutta myös alkoholi altistaa erittäin herkästi. Viinit ja siiderit yms tauolle, jos niitä käytät. Olen testannut, tulee heti uudelleen jo yhden kostean illan jälkeen.

Vierailija
34/36 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun kautta fluconazol, viikon jälkeen toinen. Seksi tauolle pariksi viikoksi, että limakalvot saa parantua rauhassa. Mahdollisimman paljon oleskelua ilman pikkareita.

Vierailija
35/36 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin sokerin, valkoisen vehnän pois about 1kk ajan, tiukkaa teki, mutta tiukalla sitkeydellä jaksoin. Sokerihiirenä korvasin karkit kuivatuilla hedelmillä ja vain 100% kaura ja ruisleipää. Hiiva ei lähtenyt edes gynen reseptilääkkeellä + miehen hoidolla. Loppupeleissä selvisi, että ilmeisesti mulla oli myös sytolyysi, joka lähti apteekista saatavalla paikallisestrogeenipuikko hoidolla pois (lopussa vain kutina ja kirvely ilman kokkareista valkovuotoa). Yöksi pikkarit pois ja tyyny haarojen väliin. Alapäälle sopiva intiimi saippua/hoitovoide käyttöön.

Vierailija
36/36 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene gynelle, voi olla jotain muutakin kuin hiiva tai vaatia reseptilääkkeet.