Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö monikin nainen niin että poistaa mätchin jos mies ei ala kirjoittamaan 1-2 päivässä?

Vierailija
25.02.2021 |

Itse teen niin etten koskaan ala kirjoittelemaan naisille. Tällä tavalla pääsen eroon hienostelijoista ja naisista jotka vaan etsii jotain sirkuspellee viihdyttäjäksi. Ihan vaan vinkiksi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenpä odotan aina jatkossa pari päivää ja poistan, niin en vahingossakaan törmää sinuun.

Vierailija
2/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ala kirjoitella miehille, tällä pääsee eroon monesta epämiellyttävästä tyypistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byhää

Siinäpä odottelet jatkossakin.

Itselle mies laittoi viestiä ja yli vuosi yhdessä.

Siinähän tosiaan mykkänä odottelet 🤣

Vierailija
4/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen sen verran vanhanaikainen että odotan just päivän tai pari mieheltä viestiä ja jos ei kuulu niin pois vaan.

Ilmeisesti kyseessä on itsekäs tai naisia pyörittävä porsas.

Ihan mukaviakin herrasmiehiä on tinderissä ja yhden sellaisen kanssa edelleen yhdessä.

Ps. Nielkää peräkammarit ja kilttikset se ylpeytenne ja aloittakaa joskus se keskustelu 👍

Fiksu nainen kyllä vastaa.

Vierailija
5/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa kysymykseen mutta mistä seuraava johtuu?

Teen matchin jälkeen aloituksen -> pitkänkään odottelun jälkeen ei vastausta -> poista nainen matcheistä -> myöhemmin tulee uudestaan vastaan ja taas match. Tälläkin kertaa kaava jatkuu samanlaisena???

Vierailija
6/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tai jos mies ei vastaa päivän kuluessa viestiini.

Vierailija
7/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen matchin jälkeen aloituksen -> pitkänkään odottelun jälkeen ei vastausta -> poista nainen matcheistä -> myöhemmin tulee uudestaan vastaan ja taas match. Tälläkin kertaa kaava jatkuu samanlaisena???

Jotain botteja?

Vierailija
8/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Byhää

Siinäpä odottelet jatkossakin.

Itselle mies laittoi viestiä ja yli vuosi yhdessä.

Siinähän tosiaan mykkänä odottelet 🤣

Otan osaa että sulle kävi näin.

Itse pidin tindermiestä tunnin ja kahden orkun verran. Sitten lähetin matkoihinsa.

Todellakaan rupea vuosikaupalla katselemaan...

Vierailija
9/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain botteja?

Jos profiilistä löytyy insta niin sitten se on seuraajien kalastelija. Kannattaa ilmiantaa. Mainostaminen on kiellettyä.

Vierailija
10/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt noin, kun käytin tinderiä. En koko tinderinkäyttöaikana poistanut kuin yhden mätsin ja hänetkin sen takia, että hän alkoi ahdistelemaan tosissaan. 

Vierailija
11/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ala kirjoitella miehille, tällä pääsee eroon monesta epämiellyttävästä tyypistä.

Ne jotka agressiivisesti tekevät aloitteet ovat aina jotain naishakkaajia/-vihaajia/pelimiehiä.

Vierailija
12/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenpä odotan aina jatkossa pari päivää ja poistan, niin en vahingossakaan törmää sinuun.

Älä huolehdi, ei mun kohderyhmään kuullu katkerat rupsahtaneet keski ikäiset akat.

Et tiedä ikääni. Ilmeisesti sinä olet vanha ja rupsahtanut kun sellaisten kanssa mätchäät.

Vierailija
13/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka agressiivisesti tekevät aloitteet ovat aina jotain naishakkaajia/-vihaajia/pelimiehiä.

Otan riskin. Ap vaikuttaa kuvottavalta.

Vierailija
14/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten muutaman päivän päästä mätsää uudestaan, monta kertaa tapahtunut

Vierailija
15/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huolehdi, ei mun kohderyhmään kuullu katkerat rupsahtaneet keski ikäiset akat.

Et tiedä ikääni. Ilmeisesti sinä olet vanha ja rupsahtanut kun sellaisten kanssa mätchäät.

Sori, en vedä noita oikealle.

Vierailija
16/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muista sinua.

Miksi itse pyyhkäiset oikealle - taas?

Vierailija
17/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten muutaman päivän päästä mätsää uudestaan, monta kertaa tapahtunut

Prostituutti, camgirl tms joka teki uuden profiikin koska vanha ilmiannettiin.

Vierailija
18/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en vedä noita oikealle.

Sinunlaisesi joutuu vetämään kaikki oikealle. Ja silti valitat täällä.

Vierailija
19/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan riskin. Ap vaikuttaa kuvottavalta.

Joo, on se KUVOTTAVAA kun mies alkaa pelaamaan samoja pelejä kuin mitä naiset ovat aina tehneet.

Vierailija
20/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan, en ehkä vielä parin päivän sisällä mutta ainakin jos menee vaikka 5 päivää tai enemmän. Eniten ärsytti mies, joka valitti profiilissaan naisista, jotka eivät vastaa viesteihin ja sitten ei itse tehnytkään niin. Urpo!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä