Kuinka paljon rahaa olisit valmis laittamaan imuriin?
Kommentit (23)
120-140 eurolla saa todella hyvän ammatti-imurin. Siis jos en ottaisi keskuspölkkäriä. Mitään Voltia, Electroluxeja tai varsinkaan paskadysoneita en huolisi, vaikka ilmaiseksi saisin.
Maksoin keltaisesta Volta Bolido pölyimurista 140 euroa vuonna 2002 ja hyvin on toiminut. Tosin olen joutunut uusimaan pölyimurin letkun ja suuttimen, mutta perusosa on alkuperäinen.
Niin paljon kun sen imurin sisään mahtuu.
1800 euroa en muista sen imurin nimeä
Vierailija kirjoitti:
300€ olen maksanut dysonin varsi- imurista. 250€ Elektroluksin pölypussittomasta imurista. Eli panostan hyvään käyttötavaraan ettei heti mene rikki, ovat toimineet oikein hyvin usean vuoden.
Hyvään käyttötavaraan? 🤣 Paskan hankit ja paskan sait. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
1800 euroa en muista sen imurin nimeä
Onko se tehty kullasta? Mikä siinä maksaa?
Vierailija kirjoitti:
120-140 eurolla saa todella hyvän ammatti-imurin. Siis jos en ottaisi keskuspölkkäriä. Mitään Voltia, Electroluxeja tai varsinkaan paskadysoneita en huolisi, vaikka ilmaiseksi saisin.
No minkä merkkinen se halpa huippumasiina sit on?
Enimmillään olen imurista tainnut maksaa 350 e, Dysonin varsi-imuri, hyvin on toiminut tähän asti. Mielen imurista taisin aikoinani maksaa 250 e, paras imuri mitä olen koskaan käyttänyt.
Keskuspölynimuri olisi, mutta sen käyttäminen on liian kömpelöä, kun letkua riittää ja riittää. En tykkää.
Noin 3000 eikkaa mikä tekee pattiarallaa 3 donaa eli dounaria
Vähän yli 400€ tuli laitettua robotti-imuriin. Olen tosi tyytyväinen, sillä imurin kaivaminen kaapista ja sen perässä vetäminen oli ärsyttää ja vihasin imurointia sen takia. Ei auttanut kallis perusimuri asiaan, robotti-imurin hankkiminen on ollut yksi parhaimpia päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Noin 3000 eikkaa mikä tekee pattiarallaa 3 donaa eli dounaria
Ostitko oikein Kirbyn? :D
https://murobbs.muropaketti.com/threads/aelae-osta-kirby-imuria-hinta-3…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300€ olen maksanut dysonin varsi- imurista. 250€ Elektroluksin pölypussittomasta imurista. Eli panostan hyvään käyttötavaraan ettei heti mene rikki, ovat toimineet oikein hyvin usean vuoden.
Hyvään käyttötavaraan? 🤣 Paskan hankit ja paskan sait. Otan osaa.
Hauska kommentti. Mun käyttötarkoituksiin ovat toimineet hyvin, saa siivottua kahden aikuisen ja kissan talouden oikein hyvin. En kyllä tiedä mitä paskaa noissa laitteissa on sinun mielestäsi.
Tonnin voisin maksaa sellaisesta johdottomasta ja pussittomasta imurista jossa riittää potku koiratalouteen ja jolla imuroi kolme kerrosta / 300 m2.
Kolmellasadalla ostin hyvän imurinjoka varmaan kestää koko loppuelämäni koska lähinnä käytän teräväkuivainta jokapäiväiseen lattian siistimiseen. Ovikelloa soittavilta kulkukauppiailta en osta mitään enkä myöskään halua tehtaalle itsekseen soittelevaa konetta.
Pyrin imuroimaan vain pölyä ja pieniä roskia, en rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli 400€ tuli laitettua robotti-imuriin. Olen tosi tyytyväinen, sillä imurin kaivaminen kaapista ja sen perässä vetäminen oli ärsyttää ja vihasin imurointia sen takia. Ei auttanut kallis perusimuri asiaan, robotti-imurin hankkiminen on ollut yksi parhaimpia päätöksiä.
Sama. Ensimmäiseen pistin joku 900€ noin 20v. sitten ja nyt uuteen joku 500€.
Paras ostos ikinä.
Tosin ei taida sopia lapsiperheisiin joissa legoja sun muuta krääsää lattiat täynnä.
Se imuri kun imuroi ei kerää romppeita =)