Taas on miehelle tuotu ruoka olkkariin
Hirvenjauhelikastiketta, perunoita ja salaattia. Lisäksi voileivät ja vesi. Enkö olekin hyvä vaimo? T. Ammattivalittaja
Kommentit (11)
Pellavainen ruokaliina ja pöytähopeat puuttuvat! Mies varmasti huomaa.... Muista avata oikea TV-kanava valmiiksi, puhtaat villasukat vedät hänen jalkaansa tietysti heti ja pöyhit myös sohvatynyt ja ravistelet torkkupeiton pöyheäksi. Kas näin luomakunnan ja perheen kruunu saa arvostamansa päivällisen! XD *not*
Vierailija kirjoitti:
Pellavainen ruokaliina ja pöytähopeat puuttuvat! Mies varmasti huomaa.... Muista avata oikea TV-kanava valmiiksi, puhtaat villasukat vedät hänen jalkaansa tietysti heti ja pöyhit myös sohvatynyt ja ravistelet torkkupeiton pöyheäksi. Kas näin luomakunnan ja perheen kruunu saa arvostamansa päivällisen! XD *not*
Ei, kun hän syö olkkarissa, aina. Hän laittaa itse urheilun päälle tv. stä eikä edes käytä villasukkia. Ap
Miksi halusit jakaa tämän meidän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit jakaa tämän meidän kanssa?
Koska monella ei varmaan näin ole. Ap
Mun mies juuri kuorii perunoita. Parempi näin mielestäni kuin aloittajalla.
No olet kyllä. Ei tässä voi miehenä kuin kadehtia miehesi asemaa.
Arvostan kovasti. Nykynaiset ovat keskimäärin aika laiskoja eivätkä anna miehelle tämän ansaitsemaa arvostusta perheen päänä. Olette hieno nainen, kiva että teitäkin vielä löytyy
Ja joka päivä on eri ruoka plus tietysti teen vielä iltapalan ja aamukahvit tuon sänkyyn plus teen eväät töihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai haluaisit 100-kiloisen, monivaivaisen, ikänsä työttömänä olleen, valehtelevan, kellon ympäri palstalla notkuvan, kaiken yksityiselämästäsi tänne juoruavan, ikuisesti negatiivisen Ammattivalittajan vaimoksesi. Ok. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai haluaisit 100-kiloisen, monivaivaisen, ikänsä työttömänä olleen, valehtelevan, kellon ympäri palstalla notkuvan, kaiken yksityiselämästäsi tänne juoruavan, ikuisesti negatiivisen Ammattivalittajan vaimoksesi. Ok. 😂
Vapaaehtoisesti miehenikin on mun kanssani. Ap
Meillä menee joka päivä toisinpäin.
Aina on valmis ruoka odottamassa, kun pääsen kotiin.
Opettajamies...