Nuorempi mies?
Nyt on käynyt niin, että minulla on herännyt kiinnostus itseäni seitsemän vuotta nuorempaan mieheen. Olen 41-vuotias ja mies siis 34. Työskentelemme samassa yksikössä ja viihdymme toistemme seurassa hyvin. Sen olen huomannut, että hän hakeutuu seuraani useamman kerran työpäivän aikana ja alun perinkin hän teki aloitteen tullessaan juttelemaan minulle ensimmäisenä.
Olen aivan vasta eronnut pitkästä seurustelusuhteesta, jossa en juurikaan huomiota saanut ja joka muutenkin oli aivan hirveä ja kuluttava. Nyt mietinkin, että olenko vain otettu siitä, että toinen mies viihtyy seurassani? Sanotaan, ettei iällä väliä, mutta kiinnostuuko miehet oikeasti vanhemmista naisista?
Kommentit (18)
Itse tykästyin parikymppisiin miehiin.
Kimpassa ihan ehdoton että miehet on nuoria.
Riittää mielenkiitoa enemmänkin kun yksi kerta.
Ja saa kovaa eimitää lerppa kullia.
Vierailija kirjoitti:
Tää liittyy otsikkoon, mutta ei AP:n viestiin.
On ihan eri asia olla nelikymppisenä parikymppisten kanssa, kuin 34-vuotiaan.
Se 34-vuotias on 41-vuotiaan kanssa suht. samaa ikäluokkaa, toisin kuin parikymppiset.
Vaikka ei siinä, en minä mitenkään paheksu jos jotkut nelikymppiset naiset tai miehet haluavat olla parikymppisten kanssa.
Ap täällä. Kiitos vastauksista. Minun ei ole koskaan tarvinnut erityisemmin tehdä miesten kanssa aloitetta, mutta nyt taidan uskaltaa. Täytyy vain ensin vielä vähän aikaa tunnustella et milloin ois hyvä hetki. Ainahan voi pyytää lounaalle 😁
Ihan normaali ikäero, ihmettelen että tuota tarvitsee edes miettiä. Anna mennä vaan :)
Siitä vaan testailemaan, voisiko suhde toimia.
Kannattanee ehkä alussa mietiskellä miten vaikuttaa työpaikan dynamiikkaan, ja millaisena näkisitte mahdollisen suhteenne laadun. Mies voi tuossa iässä ehkä haluta lapsia, vai vaikka kieltäisikin, niin tilanne voi vanhemmiten muuttua.
Mutta turha noita puntaroida omassa mielessä etukäteen, olemalla avoin ja kertomalla omista toiveistaan, se selvinnee.
Hmmm, hyh. Ei toimi. Ei niistä nuorista miehistä koskaan tiedä, että mihin vipeltävät ja keneen kaikkiin kikkeliä työntävät. Älä ota. Joku kypsempi varmaan olisi parempi.
T. M54v 🤣 (ota vaan täysin rinnoin sen nuoren miehen sauvasta kaikki ilo irti. Molemmat tykkäätte.)
Itse olen M30+ ja naisystävä 8v vanhempi. Toimii :)
Noh AP, miten edistyi, kutsuitko jo lounaalle?
Monet tykkää vanhemmista naisista. Itse olen niin tylsä että kiinnostaa nuori ja laiha, mutta tiedän että monilla on paljon jännempiä kiinnostuksenkohteita.
Eihän sillä väliä mistä kiinnostus lähtee. Jos siitä jotain tulee sen pitää joka tapauksessa syventyä vielä paljon. Antakaa mennä ja katsokaa mitä siitä tulee.
Minä deittailen lähes vallan 6-8v nuorempia miehiä Ihania.
N36
Nythän täytyy muistaa se tosiasia, että miehen kiinnostus ei välttämättä tarkoita mitään "parisuhde-kiinnostusta". Eikä varsinkaan silloin, jos kyseessä on juuri eronnut seitsemän vuotta vanhempi nainen. Tässäkin tapauksessa väitän, että 90% varmuudella kyseessä on vain seksuaalinen kiinnostus itseään vanhempaan naiseen, joka on otollinen kohde juuri erottuaan.
Miehen näkökulmasta
Mun mielestä se pelkkää positiivista että alkaa jo olla suhteellisen normaalia, vanhempi nainen ja nuorempi mies. Ehkä se jossain määrin voi olla hankalaa jos toinen osapuoli on paljon nuorempi, mutta 7-vuoden ikäero ei tarkoita mitään. Sehän tietenkin riippuu mitä suhteesta haluaa, pitkäaikaista rakkautta tai vain ilonpitoa ja hyvää seksiä.
Parhaimmat seksikokemukseni oli 64v naisen kanssa kun ite olin 25v (nyt 35), siinä ei ollut tarkoitus että oltaisiin mietitty mitään pidempää suhdetta, mutta meistä tuli todella hyviä ystäviä ja pantiin siis koko ajan. Oli melkein tylsää olla saman ikäisten naisten kanssa sen jälkeen kun olin tavannut ko. vanhemman naisen.
Seksi oli niin erikoista mut samalla tavallista ja jokapäiväistä...esim. juteltiin samalla kun harastettiin seksiä, mitä ennen en olisi voinut kuvitella että toimisi "aktin aikana". Voitiin jutella ihan mistä tahansa samalla kun hän ratsasti minua tai lähetyssaarnaaja asennossa ja joskus kesken lauseen hän lopetti ja alkoi tärisee orgasmista.
35M kirjoitti:
Seksi oli niin erikoista mut samalla tavallista ja jokapäiväistä...esim. juteltiin samalla kun harastettiin seksiä, mitä ennen en olisi voinut kuvitella että toimisi "aktin aikana". Voitiin jutella ihan mistä tahansa samalla kun hän ratsasti minua tai lähetyssaarnaaja asennossa ja joskus kesken lauseen hän lopetti ja alkoi tärisee orgasmista.
Juuri tämä! Olen itse N55 ja tapailen 20v nuorempaa miestä. Seksi hänen kanssaan on juurikin tällaista, että voidaan jutella samalla kun pannaan. Ihan parasta!
Menetin. tai onko se edes niin, neitsyyteni 23 vuotta vanhemmalle naiselle. jos osaatte laskea, hän oli puolet vanhempi kuin itse olin. Meillä oli hyvä parisuhde.
Olen lähes 60 vuotias avioliitossa oleva "timmi" nainen, puolison luvalla miä saan 34 vuotiaan kanssa puuhastella, "vanhasta" maturesta tuntuu hyvälle kun molemmat nauttii ja ne molemminpuoliset orgasmit, kiitos miehelleni kun sallii tämän "ehtoopuolen" ekstaasin :)
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan. Ja mopojen viritys on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikis levittää mielisairasta vihaansa 40+ miehiin myös täällä.
Erittäin sairas nainen.
Ei tuo seitsemän vuotta ole mitenkään iso ikäero, etenkään kun olette molemmat 30+.
Turhaan stressaat, jos jotain tapahtuu niin tapahtuu, mutta 34v&41v on sellaiset iät ettei sun kannata teidän iöille tuhlata ajatuksia.