Olen luullut, etten kaipaa huomiota
Mutta se oli todellakin pelkkä luulo, sillä kun en yhtenä päivänä saanut, tuli huono fiilis. En vain tajunnut kuinka paljon iloa se minulle tuottaa, kun olin jo niin tottunut saamaan sitä ja luulin hyvän fiilikseni johtuneen muista asioista kuin siitä, että sain huomiota.
Tunnen itseni nyt todella lapselliseksi..olen kuitenkin jo aikuinen ihminen.
Onko muut tajunneet saman itsessään?
Kommentit (8)
Joku tykkäsi avauksestani! Kommentoi jotain jos jaksat 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joku tykkäsi avauksestani! Kommentoi jotain jos jaksat 🙂
Ap
Noh. Tunsin joskus yhden kaksosista ja kertoman mukaan saivat lapsena kylliksi huomiota niinpä sitä ei sitten aikuisena enää tarvittu. En tiedä sitten.
Uskon, että muiden huomio tai hyväksyntä imartelee. Vaikka voihan sitä asustella vaikka vuorilla eikä huomiota saa kuin tuuliviiriltä.
Kaikki tarvii huomiota: sitä että tulee nähdyksi, jotkut enemmän jotkut vähemmän. Monesti sanotaan, että välinpitämättömyys on vaikeinta, mitä voi kohdata. Monet ottaa negatiivisenkin huomion enemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tarvii huomiota: sitä että tulee nähdyksi, jotkut enemmän jotkut vähemmän. Monesti sanotaan, että välinpitämättömyys on vaikeinta, mitä voi kohdata. Monet ottaa negatiivisenkin huomion enemmin.
Näppärästi teit lähinnä filosofisesta ongelmasta biologisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa se on mitä suurimmassa määrin. Lajityypillinen ominaisuutemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa se on mitä suurimmassa määrin. Lajityypillinen ominaisuutemme.
Tästä osoituksena valtavat kaupungit. Lontoo, New York, Sanghai ja Singapore?
Hmm..