Tampereen vainoajat
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007825266.html
Perheen pojan mukaan vastaajaperheen tytär hakkasi kukkapenkissä kiviä yhteen niin kauan, kunnes hän oli kävellyt pihan ohi kotiinsa... olisin varmaaan jäänyt seisoskelemaan ja katsonut kauanko hakkaa niitä kiviä
Kommentit (71)
Niin tuttua. Olen tainnut olla aiemmin näiden naapurissa rivarissa (saivat häädön). Meinasivat ajaa mun lapsen päälle autolla tahallaan. Ämmällä on bipo (löysin pihalta kerran reseptin). Niin kahjoa touhua. Hoitoon vaan koko porukka.
nainen oli istumassa pihakeinussaan. Pian naapurin pihalta alkoi kuulua Jenni Vartiaisen kappale Keinu. Kun (nainen) oli päästänyt koirat ulos, oli soinut kappale Who Let The Dogs Out.
apua repesin tälle.... sairasta
Tää muijahan on ollut epäiltynä sen kiinalaisen surman takia, mikä kuoli hervannassa jokuis
PyöveliYökyöpeli kirjoitti:
Niin tuttua. Olen tainnut olla aiemmin näiden naapurissa rivarissa (saivat häädön). Meinasivat ajaa mun lapsen päälle autolla tahallaan. Ämmällä on bipo (löysin pihalta kerran reseptin). Niin kahjoa touhua. Hoitoon vaan koko porukka.
no ei taida toi tyttökään ihan terve olla
Vastaajaperheen tytär myönsi oikeudessa vastaajien tehneen viranomaisille ilmoituksia ainakin koiran kakan hajusta. Toisaalta myös vastaajilla oli osassa rikosten tekoaikaa myös omia koiria.
PyöveliYökyöpeli kirjoitti:
oliko sulla koira?
5 vuotta on pitkä aika olla vainottuna omassa kodissa. Sairaat naapurit seuraa kun meet lenkille tai lähikauppaan. Kammottavaa.
Asuvatkohan vielä tuolla? Olivatko vuokralla vai omistusasunto?
Olen erittäin hämmentynyt tästä uutisesta. Vaikea käsittää, mitä noiden ihmisten päässä oikein liikkuu... ja miten koko perhe on saatu siihen mukaan? Luulisi että perheen lapsi olisi pakotettu mukaan toimintaan, mutta näköjään hänkin sai sakot.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin hämmentynyt tästä uutisesta. Vaikea käsittää, mitä noiden ihmisten päässä oikein liikkuu... ja miten koko perhe on saatu siihen mukaan? Luulisi että perheen lapsi olisi pakotettu mukaan toimintaan, mutta näköjään hänkin sai sakot.
Jep, jotenkin erittäin hämmästyttävä, ja aavemainen juttu. "Ystävä kertoi myös testanneensa naisen kanssa vastaajien reagointia eri toimintoihin. Kun jompikumpi meni naisen tuulikaappiin ja liiketunnistimen valo syttyi, meni vain 30 sekuntia, niin joku vastaajista ilmestyi pihalle." Ne on 24/7 kytännyt siellä kotonaan ja sopineet, että joku on aina vahdissa lähdössä ulos. Talvella kun ei aidan läpi nähnyt, olivat siirtyneet kääntöpaikalle kyttäämään. Ja joka kerta joku heistä oli lenkkipolulla vastassa. Hyi helkkari, ihan kun jostain kauhuleffasta. En voi käsittää, millaista porukkaa tämä on ollut?
"Lenkkipolulla nainen sai väistellä vastaan tulleita vainoajiaan, ettei törmäisi heihin. Naisen mukaan joku vastaajista oli aina metsässä samaan aikaan hänen kanssaan."
Tämäkin aika spookyä.
Eikö näillä ihmisillä ollut myöskään mitään töitä tai koulua yms. omaa elämää vai miten on mahdollista olla aina kytiksellä?!
Eniten harmittaa, ettei Tuomas Manninen kirjoittanut tätä uutista Ilta-Sanomiin. Uskomaton huumoripotentiaali, vaikka tietenkään osallisille ei ehkä kovin kivaa. Who let dogs out tosiaan. Oliskohan vainottujen kannattanut soittaa takaisin vaikka Paranoidia, Crazy Trainiä tai Smack your bitch up!
Missä päin Tamperetta tämä on/oli? Tästä näkee, ettei edes omakotitalossa ole taattua rauhaa. Hulluja riittää joka lähtöön ja joka paikkaan. Ihmeen kauna naapurit kestivät.
Hahhaa, veikkaan että meidän naapurissa noi kyttääjäkiusaajat ois pistetty järjestykseen aikaa sitten..
Henkistä väkivaltaa. He nauttivat tästä, nauravat.
Tämä kannattaa muistaa kun tyrmäätte ihmisten kertomukset vainoharhaisina. Suomessa on paljon hulluja jotka menee todella pitkälle toiminnassaan.
noita kyttääjiä on myös kerrostalois muualla suomes, oon törmänny pariin kyttääjä mieheen, kun vie roskia ulos, mies ilmaantuu heti jutteleen niiitä näitä tai jos vie kesäl pyykkiä narul kans heti perään. pihal ei voinu mennä, ku nää kyttääjät päivysti just pihalle menijöitä. onneks yks kyttääjä muutti ja toisesta talosta muutin itse, kun se kävi hermoille.
yks kyttääjä eläkeläinen toinen kyl töis mut ei omaa perhettä olivat varmaan yksinäisiä ja jotain luonne häiriöö.
Normimeininkiä Tampereella.