Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen vainoajat

Vierailija
25.02.2021 |

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000007825266.html

Perheen pojan mukaan vastaajaperheen tytär hakkasi kukkapenkissä kiviä yhteen niin kauan, kunnes hän oli kävellyt pihan ohi kotiinsa... olisin varmaaan jäänyt seisoskelemaan ja katsonut kauanko hakkaa niitä kiviä

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylän kerrostaloissa on ihan yhtä sairasta sakkia Cygnaeuksen kadulla.

Onko tarkempaa tietoa?

Vierailija
62/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain tuntomerkkejä antaa? Asun itse ihan lähistöllä, ja nyt rupesi kyllä ahdistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain tuntomerkkejä antaa? Asun itse ihan lähistöllä, ja nyt rupesi kyllä ahdistamaan.

Lähinnä ovat kiinnostuneet jos sisäpihalla tai muissa asunnoissa näkyy elämää etenkin illalla, jolloin valo kajastaa.

Vierailija
64/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PyöveliYökyöpeli kirjoitti:

Niin tuttua. Olen tainnut olla aiemmin näiden naapurissa rivarissa (saivat häädön). Meinasivat ajaa mun lapsen päälle autolla tahallaan. Ämmällä on bipo (löysin pihalta kerran reseptin). Niin kahjoa touhua. Hoitoon vaan koko porukka.

oliko sulla koira?

Ei ollut.

Polttivat roskia ja nakuilivat jos meillä oli vieraita terassilla kahvilla. Hakkasivat vasaralla seinää. Muija seuraili tappituntumalla kaupassa. Ei oltu ainoita joita olivat kiusanneet.

Vierailija
65/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kammottavaa kun olet vaikka pihalla tai lähdet puiston kautta lähikauppaan.tai haet lapsia päiväkodista. niin yhtäkkiä jostain ilmestyy sama ilmeeton pökkelö seisomaan ja tuijottamaan. oli nimittäin mainitun kaltainen naapuri joskus.

no, kerran sitten tilanne tuntui niin koomiselta (olin varmaan väsynyt tai..) että räjähdin nauramaan. v*u sehän kävi päälle. tämä tapahtui kaupassa. vartija lopulta vei sen pois. minä vaan hihittelin siinä...

:D

Vierailija
66/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä missä Tampereella?

Vierailija
67/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei taatusti kerro terapiassa harrastuksistaan, vaan kerjää vain sääliä itkuvirsillään. Kaipa se kumminkin pidemmän päälle tulee puheista läpi, luonnehäiriö.

Vierailija
68/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tosiaan, heitä ei väärän vänkyrältä vanhemmalta suojella, jos ei ehkä käsiksi käy. Tiedä sitten, miten paljon johtuu pelosta, mutta tuntuvat myötäilevän pilkuntarkasti vanhempia, mimiikkaan asti. Oikein näkee, miten sivusilmällä vilkaisevat, miten äiskä reagoi, että osaavat sitten olla uskottavasti samaa pataa.

Vierailija
69/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan taaperoiden tyylissä maakunnittain millaisia nyanssieroja? Hämeessä ehkä hitaamman ja hiljaisemman kyräilevää tuijottelua ja tontin rajoilla seisoskelua sekä ikkunoista tirkistelemistä, ja pääkaupunkiseudulla ollaan muka niin tuntematonta, että uskalletaan mokata kunnolla ja perustaa vaikka juoppojen facebook-ryhmä, joka hallitsee Meidän Kaupunkia. Töppärin huono itsetunto ei suo rauhaa.

Vierailija
70/71 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset leikkikööt mitä leikkejä haluavat pihapiirissä, mutta tuosta lasten vainoamisesta ja autolla seuraamisesta olisi saanut kyllä tulla isompikin tuomio

Vierailija
71/71 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi