Mikä Kauniiden ja Rohkeiden jakso on jäänyt mieleen?
Itselle se on se jakso kun Ridgen piti valita Taylorin ja Brooken välillä 90-luvun puolessa välissä. Stephanie oli ensin teeskennellyt pitävänsä Brookesta, jotta Brooke allekirjoittaisi jonkun sopimuksen.
Olin yläasteella ja muistan kuinka tätä jaksoa jännitettiin yhdessä, myös opettajat. Oli Brooken leiri ja Taylorin leiri. Itse olin Taylorin puolella ja seuraavana päivänä oli kova meno koulussa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Joku kuusnepa mihin päivitty koko ajan pikkuhiljaa auto-onnettomuudessa loukkaantuneen naisen kasvonpiirteet ja meni viikkoja ennen kuin kuva muodostui. En kyllä muista kuka se oli
Angela Forrester
Se on jäänyt ehkä parhaiten mieleen kun Sheila yritti hukuttaa Laurenin poreammeeseen. Sheila hahmona muutenkin, sen näyttelijä osasi kyllä todella hyvin esittää hullua.
Taylor ja Dr Warwick lumimyrskyssä Big Bearilla. Warwick sanoi ettei halua kuolla poikuus tallessa (!) joten Taylor auttoi miestä mäessä (=lumihangessa).
Vierailija kirjoitti:
Taylor ja Dr Warwick lumimyrskyssä Big Bearilla. Warwick sanoi ettei halua kuolla poikuus tallessa (!) joten Taylor auttoi miestä mäessä (=lumihangessa).
Mä meinasin just tulla kertomaan tämän muiston, mutta luulin että he joutui kuximaan koska muuten olisivat paleltuneet kuoliaaksi.
Kun Stephanie menetti muistinsa ja kulki asunnottomana jonkun adunnottoman naisen kanssa kaduilla. Söivät ravintolan roskiksesta Ridgen ja Brooken (tms) T-luupihvin jämiä.
Brooke menetti muistinsa, juoksenteli rääsyissä rannalla ja hoivaili nukkeja. Olikohan häneltä viety lapset, vai miksi sekosikaan..
Sheila vaihtoi Brooken vauvan isyystestin näyteet (vaihtoehdot oli Ridge ja Eric). Myöhemmin oikea tulos tuli ilmi ja Brookea syytettiin huijaamisesta vaikka kaikki oli Sheilan syytä.
Olin 12 ja tuo oli niin ahdistavaa, että lakkasin katsomasta sarjaa.
Apua mikä ketju 😅 katsottiin ala-asteella melko pieteetillä sarjaa, silloin oli Amberin ja Rickyn kuollut vauva, Taylorin kuolleista herääminen ja ah, Deacon Sharp, jolla oli sutinaa Amberin ja sitten tietenkin vaimon äidin kanssa. Sitten tämä yksi foeresterin sisaruksista, ei Felicity vaan se toinen meni Hiviä sairastavan miehen kanssa naimisiin. Ai niin ja Amber kun pani jonkun tumman miehen kanssa niin hänen ja Rickyn näyttelijät pitivät jonkun kondomi-tietoiskun! :D Apua, olin aivan unohtanut, nyt muistan traumaattisen hetken, koska katsoin silloin äidin kanssa.
Ei tuu yksittäistä jaksoa mieleen, mutta Sally Spectra on yhä mun sankari. Hyvä näyttelijä hänen roolissaan, just sopiva.