Mikä Kauniiden ja Rohkeiden jakso on jäänyt mieleen?
Itselle se on se jakso kun Ridgen piti valita Taylorin ja Brooken välillä 90-luvun puolessa välissä. Stephanie oli ensin teeskennellyt pitävänsä Brookesta, jotta Brooke allekirjoittaisi jonkun sopimuksen.
Olin yläasteella ja muistan kuinka tätä jaksoa jännitettiin yhdessä, myös opettajat. Oli Brooken leiri ja Taylorin leiri. Itse olin Taylorin puolella ja seuraavana päivänä oli kova meno koulussa.
Kommentit (48)
Muistan aina sen ekan jakson, jossa Brooke tuli kotiin ja soitti veljelleen, että joku stalkkaa häntä.
Se jakso jäi mieleen, kun Brooke oltiin ra isk at tu, ja Brooke oli kertomassa asiasta jollekin muulle (Ridgelle?). Asiaa oltiin kaunarimaiseen tapaan venytetty vaikka kuinka kauan, ja kun kertomisen aika lopulta tuli, en nähnytkään jaksoa, koska olin tallilla. Tuo jäi jotenkin harmittamaan, koska olisin kaiken sen vetkutuksen jälkeen halunnut nähdä grande finalen eli kertomisen. Meillä ei ollut tuolloin videoita, niin en voinut laittaa niitä nauhottamaan. Tämä siis ysärin alkupuolella.
Brooken ja Katien veli Storm tap paa itsensä, jotta Katie saisi Stormin sydämen:
Oi! Olin ala-asteella (:D!) kiihkeä fani. Parhaiten jäi tietenkin mieleen
- Morgan DeWitt-pahis joka kidnappasi Ridgen johonkin hornaan.
- Taylorin synnytys, tuntui että koko Forresterin suku oli siellä pällistelemässä.
- Amberin ja Rickin lapsisekoilu. Amber synnytti kuolleen vauvan, jonka jälkeen otti hoidettavakseen serkkunsa Beckyn samanikäisen vauvan jonka esitteli Rickille omana tuotoksenaan. Loppuviimein kuvio selvisi Beckylle ja tämä sieppasi vauvan takaisin itselleen. Minnehän sekin mukula lopulta joutui?
- Forresterit ja Spectrat menivät Italiaan pitämään muotinäytöstä. Thorne bongasi sieltä Macyn. Muuten kiva, mutta Macyn piti olla KUOLLUT! Tämä jakso jäi erityisesti mieleen siksi koska tuli perjantaina ja piti jännätä viikonlopun yli. Muistan myös sen että jostain syystä kutsuimme äitini kanssa Macya nimellä Märssy :D
- Thornen kosinta. Oli ujuttanut kihlasormuksen ravintolassa Macyn skumppalasiin. Macy vanhana juoppona kulautti koko helahoidon naamariinsa ja joku naapuripöydän setä tuli pelastamaan neidon pulasta heimlichin otteella. Sormus kiisi kuin nato-ohjus jonnekkin.
- Se kun Brooke kyynelehti aina niin että vain yhdestä silmästä valui kyyneleitä
- Brooken/Bridgetin/Deaconin vauvajupakka kun Brooke hankkiutui raskaaksi vävylleen.
... Ja monet muut. Oi niitä aikoja. Voisi joskus vilkaista taas kaunareita että onko kukaan suosikkihahmoni enää elossa.
Joku jakso, missä Sheila hoivasi nallekarhua. Se oli joskus 90-luvun puolivälin jälkeen. En muista sitä tarkemmin.
Niin, ja eikö kerran käynyt myös niin että Thorne ja Macy vehtasivat sängyllä ja Brooke piilotteli sängyn alla :D
Joku kuusnepa mihin päivitty koko ajan pikkuhiljaa auto-onnettomuudessa loukkaantuneen naisen kasvonpiirteet ja meni viikkoja ennen kuin kuva muodostui. En kyllä muista kuka se oli
Se kun Stephanie ja Sally Spectra (se vanha) ryyppäsivät yhdessä baarissa. Se oli aika hauska, molemmat vanhat akat kännissä.
Sit myöskin se Stephanien kuolema oli aika liikkis.
Joskus lapsena ysärillä katsoin sellaisen jakson missä Ridge ajoi autolla ikkunasta sisään pelastaakseen Taylorin (muistan jakson nimenkin: "Ja nyt sisään, hopea"). 😄 Muuten ei ole Kauniita ja rohkeita paljon tullut katsottua.
Se jossa Brooke sanoi Bridgelle: I Love you
Se kun Taylor kuoli ja palasi eloon kuolleista
Sheilan ja Lauren Fenmoren tappelut. Sheilan sekoilut nyt kaikkinensa.
Amber meni synnyttämään äitinsä luokse, koska ei ollut varma lapsen isästä (valkoinen vai m u s t a). Lapsi syntyi kuolleena ja Amberin äiti kävi hakemassa Amberin serkun vauvan (serkku ei halunnut vauvaa tjn?) ja se esiteltiin suvulle. Brooke taisi kuitenkin haistaa palaneen käryä. Sitten tuli Deacon mukaan kuvioihin, oli serkun lapsen isä ja sitten se serkkukin tuli. Ammuttiinko se serkku?
Ja sitten muistan Ridgen ja Taylorin kaksostyttöjen kidnappauksen.
Jakso jossa Mason tuli takasta läpi ja siellä oli helvetin liekit ja tunnelma kuin liekehtivässä tornissa.
Stephanie muistin menettäneenä ja kodittomana.
Stephanie saa tietää Brooken olevan raskaana Ericille ja menee tapaamaan häntä. Kun Brooke saa 51% Forrestereiden osakkeista ja tulee toimitusjohtajaksi.
Silloin kun Sally Spectralla ja Ericillä oli suhde niin Sally esitti Ericille myötähäpeällisen rakkauslaulun jossa laulettiin jotenkin niin että "I say tomato, you say potato...". Tapailen sitä melodiaa edelleen usein.
Sekin, kun Sly rais kasi Jessican ja yritti myöhemmin polttaa hen giltä, mutta Jessica pelastui ja Sly kuolikin itse tulipalossa: