Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko aika käydä toimiin ja alkaa puuttumaan kanssaihmisten välinpitämättömään koronakäytökseen?

Vierailija
25.02.2021 |

Kun näette kaupassa maskittoman, sanokaa että laita maski päälle. Kun joku tulee liian lähelle, käske pitämään turvaväli. Kun joku aivastelee, käske aivastelemaan hihaan ja poistumaan kauemmaksi. Kun joku alkaa puhumaan "pelkästä flunssasta", käske pitämään suu kiinni.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala ojentaa aikuisia ihmisiä. Pahimmassa tapauksessa saa turpaansa ja lähikontaktista vielä koronan kaupan päälle. 

Vierailija
22/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan jäätävän yskäkohtauksen, jos alat aukoa päätä.

Saa kyllä kaikkensa tehdä ettei ala huutoyskimään kun huomaa jonkun katsovan pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerykset. Mulla on astma, ja miehellä on allerginen nuha. Minä en saa henkeä maskin kanssa, mies ei saa niistettyä maskin kanssa.

Vastaamme mielellään samoin, jos joku tulee päälle.

Käyttäkää visiiriä !

Vierailija
24/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkän flunssan takia pitäisi tehdä mitään?

Vierailija
25/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen pitäisi alkaa valmistaa jonkinmoisia merkkejä niille, jotka kieltäytyvät tottelemasta sääntöjä. Kenties keltaiset tähtikuviolliset hihamerkit palveluiden yhteydessä voisi toimia tunnisteena, millä erottaa nämä yhteiskunnan pohjasakat kunnon kansalaisista. 

Mitä sääntöjä? Nythän on vain suo-si-tuk-si-a.

Vierailija
26/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huuta rassisti rassisti

t, abdul

Vierailija
27/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerykset. Mulla on astma, ja miehellä on allerginen nuha. Minä en saa henkeä maskin kanssa, mies ei saa niistettyä maskin kanssa.

Mikset käytä pleksiä?

Vierailija
28/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käytä pleksiä?

Visiiriä!

Vierailija
29/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskittomista tietää noin enemmistön mitä puoluetta

Vierailija
30/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ano turtiainenkaan käytä maskia ja sillä on varmaan tuplasti kovempi voimanosto yhteistulos kuin minulla. Miksi siis minäkään käyttäisin.

Vierailija
31/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöritellään nämä maskittomat tervassa ja höyhenissä. Häpeäpaalut takaisin kirkkojen ovien viereen!! Ei sääliä!

Maski!maski!maski!

Tässä hyvä tutkimus maskien tehosta:

"Heinäkuun lopussa STM:n selvityksen aineistosta julkaistiin ulkopuolinen tutkimus, jonka tulos puolsi maskien käyttöä.

Mäkelän mukaan uusi analyysi aineistosta oli tehty tarkoitushakuisesti.

– Siihen oli valittu vain tietyt osat meidän löytämistämme tutkimusta ja käytetty metodeita, joilla saatiin näyttämään siltä, että maskeilla olisi vaikutusta, Mäkelä sanoo."

https://www.kaleva.fi/kohutun-maskiselvityksen-tehnyt-professori-marjuk…

Olet todella häiriintynyt, varo ettet tukehdu niihin maskeihisi.

Vierailija
32/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän joku tulee huomauttamaan maskittomuudesta. Turvallisempaa se olisi hänelle itselle, jos ei alkaisi keskustella kanssani, vaan pysyisin suu kiinni😉

Että väkivaltainenkin olet vielä!

Vierailija
33/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppoihin, busseihin ym voitaisiin palkata korona-vahteja! Siinä olisi korona-hysteerikoille unelmaduuni!

Vierailija
34/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen maskittoman, hymyilen hänelle. Kun näen maskillisen, hymyilen myös hänelle, vaikka en näe vastaako hän hymyyni. 

Kaikki on hyvin.

Sinun ei tarvitse pelätä tautia, josta selviää lähes 100% sairastuneista. 

Sinun ei tarvitse pelätä maskitonta, sillä hän on terve eikä tartuta.

Hymyilen. 

Tiesitkö, että valtiot tilasivat testejä jo vuonna 2017. Siis kauan ennen "uutta pandemiaa".

Jos et mitään muuta tietoa salaliittoteoreetikoilta ota vastaan, ajattele edes hetken tuota tietoa. 

Vierailija
35/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo puuttunut näyttämällä kieltä maskin alla. Se kyllä kohottaa mielialaa, kun voi näytellä mulkvisteille nykyään kieltä, eikä kukaan käy kimppuun tai tuu uhkailemaan.

Maskibää-ää olet silti.

Vierailija
36/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näen maskittoman, hymyilen hänelle. Kun näen maskillisen, hymyilen myös hänelle, vaikka en näe vastaako hän hymyyni. 

Kaikki on hyvin.

Hymyilen. 

Tiesitkö, että valtiot tilasivat testejä jo vuonna 2017. Siis kauan ennen "uutta pandemiaa".

Jos et mitään muuta tietoa salaliittoteoreetikoilta ota vastaan, ajattele edes hetken tuota tietoa. 

Kyllä ja suuri määrä ruumispusseja tilattiin kauan ennenkuin koronasta puhuttiin sanaakaan. Niitä kaikki ihmetteli kauhun sekaisin tuntein, voitte kuvitella.

Vierailija
37/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hyvin.

Hymyilen. 

Kyllä ja suuri määrä ruumispusseja tilattiin kauan ennenkuin koronasta puhuttiin sanaakaan. Niitä kaikki ihmetteli kauhun sekaisin tuntein, voitte kuvitella.

Kas tässä :

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005377846.html

Vierailija
38/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski on vielä oma asia, mutta turvaväleistä joutuu kyllä joka ikinen kerta kaupan kassalla takaa tulevaa huomauttamaan kun on ihan persuksissa kiinni. Ja joo eipä niillä ole edes sitä maskia...

Vierailija
39/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käytä pleksiä?

En uskalla. Olin ilman maskia kaupassa ja joku uhkasi vetää pleksiin.

Vierailija
40/42 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän joku tulee huomauttamaan maskittomuudesta. Turvallisempaa se olisi hänelle itselle, jos ei alkaisi keskustella kanssani, vaan pysyisin suu kiinni😉

Että väkivaltainenkin olet vielä!

Kannattaisi se suu pitää kiinni eikä lässyttää joutavia kassojen ja muiden mummojen kanssa. Kommunikoida voi nyökkäämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan