Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kolme erilaista maskia mutta jokaisen kanssa rillit huurustuu niin että kävelen sokeana, eihän tästä tule mitään!

Vierailija
25.02.2021 |

Turhauttavaa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, lisäksi ku hengästyn kävellessä maski painautuu joka hengenvedolla suuta vasten! Inhottava tunne, et näe kuin usvaa ja kangaspala on suussa. 

Kun maski painuu sisään hengittäessä suuta vasten, se on tiiviisti kasvoilla. Niin sen pitääkin olla, hyvä!

Suuta vasten? Mulla se painuu suun sisällekin.

Auttaisiko se ettei pitäisi suuta ammollaan?

Vierailija
42/46 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä minulla toimii on se, että joko maski pois tai silmälasit pois kun olen ulkona kävelemässä.  Tarvitsisi sellaisen ylimääräisen nipistimen, joka puristaa silmien alta ja nenän kohdalla maskin tiiviisti ihoa vasten. Kun maskin oma nipistin ei siis tarpeeksi hyvin toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehdessä oli kerran vinkki, että laittaa ihoteipillä maskin kiinni nenän päällä, niin ei huurustu.

Mikä on ihoteippi? Mistä saa ostaa?

Apteekistahan niitä. Aika riittoisaa tavaraa kun on niin ohutta että rullaan mahtuu paljon.

Vierailija
44/46 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä ja jätä se kuonokoppa laittamatta.

Vierailija
45/46 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten minä ja jätä se kuonokoppa laittamatta.

Älkää nyt hyvät ihmiset viitsikö tällaiseen yllyttää, tällaisena aikana!

Vierailija
46/46 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on myynnissä suihke huurtumista estämään.  Putelissa ei kuitenkaan ola ollenkaan suomenkielistä ohjetta.  Mutta tarvittaessa voi ja kannattaa kysyä käyttöohje ostaessaan, mikäli muut pakkauksen kielet eivät ole hallinnassa.  Netissä olen nähnyt videon jossa näytettiin, että voi myös laittaa nenänvarteen rillien ja kasvosuojan yläreunan alle sellaisen teipin.  Materiaali on sellainen pehmeä eikä kiinnity niin tiukasti kuin esim. laastari.  Teippirullaa myydään apteekissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi