15 kg kesäksi pois
Kommentit (26)
Mietis nyt.
Miten nahka tykkää nopeasta muutoksesta. Eiköhän kannata tähdätä kesään 2022 ja laitat elämäntapasi remppaan loppuelämäksi.
Et sä siitäkään tykkää kun nahka roikkuu.
Tai mistä mä tiedän. Voisin kuvitella sen olevan piinnallista
Vierailija kirjoitti:
Mietis nyt.
Miten nahka tykkää nopeasta muutoksesta. Eiköhän kannata tähdätä kesään 2022 ja laitat elämäntapasi remppaan loppuelämäksi.Et sä siitäkään tykkää kun nahka roikkuu.
Tai mistä mä tiedän. Voisin kuvitella sen olevan piinnallista
Nahka pysyy hyvin mukana tuollaisessa pudotuksessa.
Eri asia jos laihduttaa vaikka leikkauksen avulla kymmeniä kiloja samassa ajassa. Lähtökohtakin on toki silloin sairaalloisen obeesi.
koronalomautetuilla edelleen liikaa varaa kun voi syödä itsensä lihavaksi
Mulla olisi saman verran pudotettavaa, mutta en halua aloittaa mitään kuuria. Haluaisin pystyä lopullisesti jättämään liiallisen herkkujen mässäilyn (ruoka ei ole ongelmani, vaan ne herkut). Tuntuu, että yhdistän joka asian herkkujen syömiseen. On hauskaa, siihen kuuluu herkuttelu, ärsyttää tai stressaa, herkutellaan, mennään pitkälle kävelylle, kahvit ja makeaa mukaan... Miten pääsen tästä tottumuksesta eroon?
Voi onnistua, mutta kannattaako noin nopea tahti...
Vähähiilihydraattisella pääsee hyvin alkuun, ja sitä voi jatkaa sitten lisäämällä vähän korkean glykeemisen indeksin ruokia, esim sydänkaurasämpylöitä 1 kpl per päivä. Itsellä nyt kymmenisen kiloa lähtenyt, nyt hetken keskityn painon pitämiseen ja aerobisen liikunnan lisäämiseen, niin kauan kuin on hiihtokelit.