Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 kg kesäksi pois

Vierailija
24.02.2021 |

Onnistuuko?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilihydraattisella pääsee hyvin alkuun, ja sitä voi  jatkaa sitten lisäämällä vähän korkean glykeemisen indeksin ruokia, esim sydänkaurasämpylöitä 1 kpl per päivä. Itsellä nyt kymmenisen kiloa lähtenyt, nyt hetken keskityn painon pitämiseen ja aerobisen liikunnan lisäämiseen, niin kauan kuin on hiihtokelit.

Vierailija
22/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis nyt.

Miten nahka tykkää nopeasta muutoksesta. Eiköhän kannata tähdätä kesään 2022 ja laitat elämäntapasi remppaan loppuelämäksi.

Et sä siitäkään tykkää kun nahka roikkuu.

Tai mistä mä tiedän. Voisin kuvitella sen olevan piinnallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietis nyt.

Miten nahka tykkää nopeasta muutoksesta. Eiköhän kannata tähdätä kesään 2022 ja laitat elämäntapasi remppaan loppuelämäksi.

Et sä siitäkään tykkää kun nahka roikkuu.

Tai mistä mä tiedän. Voisin kuvitella sen olevan piinnallista

Nahka pysyy hyvin mukana tuollaisessa pudotuksessa.

Eri asia jos laihduttaa vaikka leikkauksen avulla kymmeniä kiloja samassa ajassa. Lähtökohtakin on toki silloin sairaalloisen obeesi.

Vierailija
24/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronalomautetuilla edelleen liikaa varaa kun voi syödä itsensä lihavaksi

Vierailija
25/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi saman verran pudotettavaa, mutta en halua aloittaa mitään kuuria. Haluaisin pystyä lopullisesti jättämään liiallisen herkkujen mässäilyn (ruoka ei ole ongelmani, vaan ne herkut). Tuntuu, että yhdistän joka asian herkkujen syömiseen. On hauskaa, siihen kuuluu herkuttelu, ärsyttää tai stressaa, herkutellaan, mennään pitkälle kävelylle, kahvit ja makeaa mukaan... Miten pääsen tästä tottumuksesta eroon?

Vierailija
26/26 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnistua, mutta kannattaako noin nopea tahti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi