Kertokaa nyt muijat miten teen tinder ja insta profiilit mikä saa akkojen huomion!!!
Olen kyllästynyt saamaan vaan sitä vähemmän laadukasta matskuu mätsiksi tinderissä vaikka mulla on kaikki ns "kunnossa".
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva ei saa olla peiliselfie, saliselfie, mikään selfie.
Kummallista kaksinaismoralismia. Jos naisella on profiilissa pelkkiä selfieitä, niin muutaman tunnin aikana satoja tykkäyksiä.
Mies laittaa selfieitä -> kortti menee kaikilla naisilla vasemmalle.
Ei kannata uskoa. Mun yks kaveri on laittanut tinderiin paidattoman selfien ja se saa tosi paljon panoseuraa sieltä. Kyllä tuo toimii jos käy salilla 4-5x viikossa. Tosin aika rumat muijat sillä aina on. Eipä kyllä ole turhan kranttu.
Ap
Ihan täyttä höpöhöpöä ettei muka saliselfiet toimi. Totuus on kuitenkin se, että mitä parempi runko ja mitä paremmin se on esillä, sitä enemmän tulee matchejä. Toimii ihan yhtä hyvin sekä miehillä että naisilla
Haittaako jos on kuvassa vähän mahaa, jos kuitenkin housuissa pullottaa lompakon kohdalta?
Miksi ihmeessä täältä poistui se viesti etten akottele tai muijittele mun viesteissä tai profiilissä?? Ihme sekopää mode, mikä tossa nyt oli.
Ap
Saat varmasti ihan sitä oman tasoistasi huomiota. Jos laadukkaampaa haluat, niin sun pitäisi itsekin olla laadukkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo, sainpahan tiedät klikkaamaan linkkiä. Nyt niitä neuvoja kiitos!!
T. Ap
Sait jo monta!
Vähemmän hyökkäävä tyyli
Tekstiä itsestäsi
Oikeinkirjoitus
Hymy ja siisti olemus
+ todennäköisesti tarvitset paremmat kuvatKuva ei saa olla paidaton, aurinkolasit, peiliselfie, saliselfie, mikään selfie. Siinä ei saa olla autoja eikä mitään eläimiä. Ja sen pitää olla teknisesti laadukas. Kysy jotain kaveria avuksi ottamaan. Nyt on jo ihanan aurinkoisia päiviä, luonnonvalossa tulee aina parempi kuva kuin tavallisella kotivalolla.
Höpö höpö mitä kuvaan tulee. Ei kyseessä ole valokuvanäyttely. Mikä auto- ja eläinna*si sinä olet? Olen muuten nainen.
Vierailija kirjoitti:
Luonteesi kaipaa korjausta.
Osaan kyllä feikata "hyvää jätkää". Duunissakin tulee jatkuvasti hyvää palautetta. Voi kunpa tietäisivät mitä oikeasti ajattelen pomosta, ulkomaalaisista, suomalaisista naisista jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täältä poistui se viesti etten akottele tai muijittele mun viesteissä tai profiilissä?? Ihme sekopää mode, mikä tossa nyt oli.
Ap
Toi sun junttiutesi paistaa muutenkin teksteistäsi läpi. Sen huomaa heti jo tuostakin kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Saat varmasti ihan sitä oman tasoistasi huomiota. Jos laadukkaampaa haluat, niin sun pitäisi itsekin olla laadukkaampi.
Aivan mutta miten? Oma laatu kun on jo ihan tapissa.
Tässä nyt tulee väkisin mieleen joku tivolipeli missä ei kukaan oikeasti voita sitä pääpalkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteesi kaipaa korjausta.
Osaan kyllä feikata "hyvää jätkää". Duunissakin tulee jatkuvasti hyvää palautetta. Voi kunpa tietäisivät mitä oikeasti ajattelen pomosta, ulkomaalaisista, suomalaisista naisista jne.
Ap
😂 kyllä se heijastuu rivien välistä. Ainakin naisille jos ei onnaa.
Naisten kytsuminen muijiksi ja akoiksi saa huomion kääntymään hyvin käyttäytyviin kohteliaisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toi sun junttiutesi paistaa muutenkin teksteistäsi läpi. Sen huomaa heti jo tuostakin kommentista.
Paistaa kun halun. Kun en halua niin ei paista.
1. Ota belfie
2. Pari kännikuvaa profiiliin, pullot näyttävästi esille. Naiset näkevät, että olet rento omantien kulkija ja kroppasi kestää viinaa kuten mies.
3. Kuva ilman paitaa. Vanha sanonta: miehen kroppa on jumalaisen kaunis ja jos vyötäröllä on mäyräkoira niin nainen näkee, että et ole mikään nörtti hallanraiskaama vinkuheinä vaan tekijämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Silloinhan et tarvitsisi neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Silloinhan et tarvitsisi neuvoja.
Usko nyt, ei se tosta johdu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niinhän sä itse luulet. Ei kaikkea pysty peittelemään vaikka niin kuvitteleekin. Ja sen vasta huomaakin, jos joku jotain showta vetää tai yrittää esittää jotain ihan muuta kuin oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos on kuvassa vähän mahaa, jos kuitenkin housuissa pullottaa lompakon kohdalta?
Ei haittaa.
”muijat”, ”akat”, juu ei jatkoon👎