Onko muita jotka ei koskaan " saa" ?
En siis edes tiedä miltä sen pitäisi tuntua. Tällä hetkellä tunnen itseni muutenkin täysin epäseksuaaliseksi olennoksi. Ei haittais vaikka ei enää ikinä hommailtais mitään... Olen miettinyt että onkohan minulla joku ihan fyysinen vika. Alapään hermot jotenki vinksallaan??? Eipä taida ketään kohtalotoveria löytyä?
Kommentit (16)
Ja vika ei ole partnerissa, vaan omien korvien välissä. Masturboidessa, yksin, saan aina ja monta kertaa. Mua ei haittaa yhtään tää tilanne, kun olen kuitenkin löytänyt keinon " purkaa paineet" joskaan se ei tapahdu miehen kanssa. Seksistä tykkään silti niin vietävästi;) Eli yritä itseksesi.
ystäväpiiriini kuuluu 2 vastaavaa tapausta. Yhteistä näillä naisilla on huono itsetunto ja epätasapainoinen parisuhde.
Omasta kokemuksesta voin kertoa että mun saaminen on ollu aina kiinni siitä kuinka paljon luotan kumppaniin. Nykyisen mieheni kanssa saan aina ja meillä on suhde kaikin puolin muutenkin kunnossa. 6 vuotta elin erittäin petollisen miehen kanssa ja seksistä en koskaan nauttinut. En vaan pystynyt rentoutumaan ikinä.
Jos ei, niin ei varmaan ole mitään ongelmaakaan? Ei kaikkien tarvi " saada" , itseasiassa 5 % naisista on sellaisia jotka eivät onnistu koskaan saamaan orgasmia fysiologisista syistä.
Vierailija:
Ja vika ei ole partnerissa, vaan omien korvien välissä. Masturboidessa, yksin, saan aina ja monta kertaa. Mua ei haittaa yhtään tää tilanne, kun olen kuitenkin löytänyt keinon " purkaa paineet" joskaan se ei tapahdu miehen kanssa. Seksistä tykkään silti niin vietävästi;) Eli yritä itseksesi.
Kiva huomata et joku muukin on samoilla linjoilla mun kanssa.. en saa ikinä miehen kanssa, mut en ole antanut sen haitata elämääni.
ap:
...Tällä hetkellä tunnen itseni muutenkin täysin epäseksuaaliseksi olennoksi. Ei haittais vaikka ei enää ikinä hommailtais mitään... Olen miettinyt että onkohan minulla joku ihan fyysinen vika. Alapään hermot jotenki vinksallaan??? Eipä taida ketään kohtalotoveria löytyä?
Selvänäen että sinulla on väh. yksi lapsi. Kuule, yllättävän moni nainen kuolee hormonaalisesti heti kun hedelmöittyy. Teitä on tuhansia. Olen pahoillani teidän puolestanne koska miehenne käyvät vieraissa/huorissa.
Vierailija:
ap:...Tällä hetkellä tunnen itseni muutenkin täysin epäseksuaaliseksi olennoksi. Ei haittais vaikka ei enää ikinä hommailtais mitään... Olen miettinyt että onkohan minulla joku ihan fyysinen vika. Alapään hermot jotenki vinksallaan??? Eipä taida ketään kohtalotoveria löytyä?
Selvänäen että sinulla on väh. yksi lapsi. Kuule, yllättävän moni nainen kuolee hormonaalisesti heti kun hedelmöittyy. Teitä on tuhansia. Olen pahoillani teidän puolestanne koska miehenne käyvät vieraissa/huorissa.
Häpeisit tuollaista yleistämistä!
Nyt uusi mies, jonka kanssa saan joka kerta, tosin en edelleenkään yhdynnässä, mutta sormipelillä, ja useamman kerran yleensä :)
ja vaivaiset 24v olen minäkin, 2 lasta .
Joskus oikein ahdistaa,kun mies yrittää ja yrittää,mutta en vaan kuitenkaan saa. Tulee kyllä kieltämättä sellainen olo että jotain vikaa itsessä! Luulen,että vaikuttaa mullakin huono itsetunto ja häpeä oma vartaloa kohtaan. Jos koko ajan miettii,mikä läski pursuu mistäkin,on selvää,ettei voi keskittyä orgasmia saamaan. Muilla keinoilla kyllä saan(kieli,sormet,jelly) mutta en miehen vehkeillä. Ja olen varma,että olen saanut ns. emätinorkun,eli periaatteessa pystyn saamaan sieltäkin orgasmin. Kun vaan sais yhdynnässäkin...:0(
räjähtävän klitta+emätinorkun. Saan myös orkun itse, dildolla ja kun mies nuolee.
Ei edes yksin. En tiedä, ehkä tähän on joku syy tuolla psyykkisellä puolella. Fysiikasta ei ole kiinni, olen ollut lähellä kaksi kertaa.
vaikee enää ees päästä fiilareihin, kun ei sieltä mitään tuu