Naiset, jos siisti luotettava työkaveri tulee pyytämään teiltä ihan asiallisesti seksiä, miten reagoitte?
1. Menette saman tien esimiehen luo ilmottamaan seksuaalisesta häirinnästä
2. Kiitätte tarjouksesta, mutta sanotte tiukasti, että asia ei teitä kiinnosta yhtään
3. Lupaatte harkita asiaa ja palata siihen myöhemmin
4. Muu vastaus?
Kommentit (27)
Ei kai siinä ole mitään väärää. Jos on sinkkuja molemmat ja tuntuu että seksi/seksisuhde vois toimia, niin miksipä ei?
Itse olen avoliitossa rakastamani ihmisen kanssa, joten kieltäytyisin ja sanoisin että olen varattu.
Selkeästi vaihtoehto 1. Ihan perusjuttuja. Kypsän aikuisen ihmisen pitäisi kyetä erottamaan toisistaan fantasiat ja tosielämälle sopiva käytös ihmisten kesken.
Jos tämä tapahtuisi työpaikalla työaikana niin vaihtoehto 1. Jos vapaa-aikana, vaikka baarissa tms niin kieltäytyisin, koska olen onnellisessa parisuhteessa.
Parempi ehdottaa kahvia, mutta se ei johda seksiin vaan pullansyöntiin. Kaikki lihoo ja syntyvyys vain laskee.
Ja sitten jos nainen haluaisi seksiä, se vikisee täällä kun mies ei tajua kysyä...tässä ei ole mitään ahdistelua vaan selkeä kysymys, johon selkeä vastaus kyllä tai ei! Miten voi tietää jos ei kysy!!
Karttaisin siitä lähtien. Miksi ihmeessä haluaisin että joku pyytäisi minulta seksiä? Onnetonta.
Tänään oli semmoinen tilanne puhelimessa, että molempia selvästi halutti. Kuitattiin se vaan naurulla ja toteamuksella, että tehdään jatkossakin vastapuolelle palveluksia ja pidettiin se keskustelu muka ammatillisena.
Oikeasti tiedän, että toisena hetkenä tuo puhelu olisi johtanut vaikka ja mihin! ;)
No riippuu työkaverista tietenkin! Iskuyrityksiä on tullut mutta en ole viehättynyt heistä. Jos on nuori ja komea niin ilman ilman muuta menoksi.
Käsken tulla lähemmäs ja ottaamaan jorman esille. Vedän sen sitten nitojalla pöydän kanteen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos nainen haluaisi seksiä, se vikisee täällä kun mies ei tajua kysyä...tässä ei ole mitään ahdistelua vaan selkeä kysymys, johon selkeä vastaus kyllä tai ei! Miten voi tietää jos ei kysy!!
Mutta kun miehen kuulemma pitää osata tulkita signaaleja oikein 😆 Ei muuta, kuin näin ajatteleville naisille kyse on vallankäytön yhdestä muodosta.
Esimiehelle ilmoittajia pidän mulkkuina. Jos kyse on kertaehdotuksesta eikä tarjouksesta kieltäytyminen näy työn tekemisessä, niin kyllä aikuisen kypsän ihmisen tulee ymmärtää asian oikea laita. Äärifeministit ovat vain sotkeneet monen pään perusteellisesti ja ihmiskunta on menossa yhä kauemmaksi luonnon luomista perusasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun miehen kuulemma pitää osata tulkita signaaleja oikein 😆 Ei muuta, kuin näin ajatteleville naisille kyse on vallankäytön yhdestä muodosta.
Esimiehelle ilmoittajia pidän mulkkuina. Jos kyse on kertaehdotuksesta eikä tarjouksesta kieltäytyminen näy työn tekemisessä, niin kyllä aikuisen kypsän ihmisen tulee ymmärtää asian oikea laita. Äärifeministit ovat vain sotkeneet monen pään perusteellisesti ja ihmiskunta on menossa yhä kauemmaksi luonnon luomista perusasioista.
Varmasti useimmat naiset useimmissa tilanteissa ymmärtävät, koska kyseessä on kaino vakava ehdotus ja koska yritys siirtää pätevä työyhteisön jäsen sukupuolittuneen seksuaaliobjeltin rooliin.
Myös useimmat miehet osaavat - eri asia ehdottavatko - ehdottaa niin, ettei ehdotusta tulkita em. vallankäyttönä ja roolittamisena.
Varmasti on "äärifeministejä", jotka tahallaan tulkitsevat kaikki lähentymisyritykset patriarkaatin vallankäytöksi. Somessa heitä on paljonkin, koska siellä on vaikea tunnistaa sävyjä ja pitää julistaa omaa vakaumusta, mutta tässä oli kyseessä naamakkainen tilanne, jossa ihmiset tapaavat olla kiltimpiä. Useimmat feministit valittavat ihan oikeista - ja selkeistä - törkeyksistä, joita ovat kokeneet ja niin pitää tehdäkin. Todettakoon vielä, että liberaali feministi luultavasti suhtautuu ko. ehdotukseen myönteisemmin kuin konservatiivi.
Liian vajavaa nykyään kaikki. Mieli pitäisi pahoittaa lähes kaikesta - itse tykkään yhä maskuliinisuuden ja feminiinisyyden erosta, kiihotun kun mimes lähestyy seksi mielessään. Olen antanut työkaverille, melkein tuntemattomalle ja tutllekin, ja annan jatkosakin jos siltä tuntuu, ihanaa olla nussittavana ja seksihimon kohteena.
Rva41
Vierailija kirjoitti:
Liian vajavaa nykyään kaikki. Mieli pitäisi pahoittaa lähes kaikesta - itse tykkään yhä maskuliinisuuden ja feminiinisyyden erosta, kiihotun kun mimes lähestyy seksi mielessään. Olen antanut työkaverille, melkein tuntemattomalle ja tutllekin, ja annan jatkosakin jos siltä tuntuu, ihanaa olla nussittavana ja seksihimon kohteena.
Rva41
ja anteeksi nuo typot :)
Sii kun asiallisesti pyytää? Näinkö nykysin homma meneekin ? Ja jos asiallisesti suostut, olet sitten lumputteleva, ei-vaimomatskua oleva kevytkenkäinen -mitä on tämä pyytävä mies?
Kyllä on.
Tällä seksiosiolla ei käy asiallisia naisia!