Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, jos siisti luotettava työkaveri tulee pyytämään teiltä ihan asiallisesti seksiä, miten reagoitte?

Vierailija
24.02.2021 |

1. Menette saman tien esimiehen luo ilmottamaan seksuaalisesta häirinnästä
2. Kiitätte tarjouksesta, mutta sanotte tiukasti, että asia ei teitä kiinnosta yhtään
3. Lupaatte harkita asiaa ja palata siihen myöhemmin
4. Muu vastaus?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tulee pyytämään seksiä?? Wtf?

Kuka urpo muka noin tekisi?

Minulla on yksi miespuolinen työkaveri joka vaikuttaa kiinnostuneelta, joten häntä en katso edes silmiin ja välttelen niin pitkälti kuin pystyn.

Olen muutenkin miespuolisille työkavereille etäisempi, koska en halua minkäänlaista flirttailua saati suoraa lähentelyä työpaikalla.

Jos joku tulisi suoraan _pyytämään seksiä_ minulta töissä, niin kertoisin tietysti pomolle asap - ja pitäisin huolen, ettei minun tarvitse tehdä ehdottelijan kanssa töitä.

N28

Vierailija
22/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyisin kohteliaasti koska olen varattu. Mutta eihän tuossa mitään pahaa ole jos vapaa-ajalla lähestyy. Töissä ei toki ole sopivaa.

Vierailija
24/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sii kun asiallisesti pyytää? Näinkö nykysin homma meneekin ? Ja jos asiallisesti suostut, olet sitten lumputteleva, ei-vaimomatskua oleva kevytkenkäinen -mitä on tämä pyytävä mies?

Kyllä on.

Ei kai nyt kukaan pyydä seksiä jos haluaa suhdetta! Kyllä silloin pyydetään treffeille.

Ei seksin haluamisessa silti ole mitään pahaa. Harva varmaan noin suoraan pyyntöön noin epätyypillisessä paikassa tarttuu mut periaattees miksei.

Vierailija
25/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosella mennään. Siis vaihtoehto kakkonen, ei pylly 🙂

Vierailija
26/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1. Ei ole mitään yleisesti työpaikkaromansseja vastaan, mutta itse en duunaa työkavereita ja kiinnostus ei taatusti ole molemminpuolista, jos toisen pitää tulla "kohteliaasti kysymään" että "annatko?"

Vierailija
27/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jos nainen haluaisi seksiä, se vikisee täällä kun mies ei tajua kysyä...tässä ei ole mitään ahdistelua vaan selkeä kysymys, johon selkeä vastaus kyllä tai ei! Miten voi tietää jos ei kysy!!

Mutta kun miehen kuulemma pitää osata tulkita signaaleja oikein 😆 Ei muuta, kuin näin ajatteleville naisille kyse on vallankäytön yhdestä muodosta.

Esimiehelle ilmoittajia pidän mulkkuina. Jos kyse on kertaehdotuksesta eikä tarjouksesta kieltäytyminen näy työn tekemisessä, niin kyllä aikuisen kypsän ihmisen tulee ymmärtää asian oikea laita. Äärifeministit ovat vain sotkeneet monen pään perusteellisesti ja ihmiskunta on menossa yhä kauemmaksi luonnon luomista perusasioista.

Jos et osaa sen vertaa yhteiskunnassa käyttäytyä, ettet häiritse kollegoita limaisilla seksi-ehdotuksillasi, niin hae töihin Korkeasaaren Apinataloon. Apinaksi, siis.