Rakensin vaimolle synttäriyllätykseksi "naisluolan"
Siellä on meikkipöytä isolla peilillä ja iso vaatekaappi ja kenkätelineitä riittää. Pystytanko on myös jotta voi pureutua tankotanssin saloihin. Värimaailma on punainen/pinkki ja vähän keltaistakin.
Myös oma pieni jääkaappi löytyy jonne laitan siideriä ja kuoharia.
On myös tv nurkka ja dvd teline johon ostin jo valmiiksi kaikki sinkkuelämää kaudet.
Mitäs sanotte. Eikö oo aika makee? Vaimo yllättyy ikihyviksi :)
Kommentit (23)
Mitä olet tehnyt? Fantasia-luolan.
Nyt ne siiderit ja kuoharit lavuaarista alas! Samppanjaa sen olla pitää! Etkö arvosta vaimoasi? Lisäksi puuttuvat kunnon laadukkaat konvehdit. Et näköjään ymmärrä (kunnon) naisista mitään.
Samppanja ja kuohari on sama asia. Baskaa molemmat.
Ompelukone ja saumuri ja balettitanko olisi olleet kivoja. Ei pystytankoa, mutta voit vielä kääntää sen.
Hauska idea, jos nainen tuollaisesta pitää. Miksipä ei. Naisen lempiväri olisi hyvä selvittää
Jos olisit mun mies, niin et tuntisi mua ja tuntisin oloni tosi kiusaantuneeksi. Jos tunnet vaimosi kuitenkin hyvin ja hän tuollaisesta tykkää niin ok.
Oma naisluolani:
- kirjahylly, jossa ainakin Murakamin ja Tolkienin koko tuotanto
- iso ja pehmeä nojatuoli, johon voi käpertyä vaikka päiväunille
- hyvä kahvikone
- sodastream
- ei telkkua, tietokoneita tai muutakaan moista teknologiaa
- värimaailma saisi olla maanläheinen - ruskean eri sävyjä vaaleasta tummempaan, metsänvihreää, sammaleenvihreää
- Totoro-tunnelmavalaisin
Jos olisit mieheni niin en ilahtuisi yhtään. Ainut joka noista on ok on tv, dvd soitin ja se minijääkaappi.
Sinkkuelämiä en kyllä sillä katsoisi vaikka maksettaisiin.
5-vuotiaalleko teit jonkun vaaleanpunaisen prinsessahuoneen? Ei jatkoon.
Tuo riippuu ihan ihmisestä. Jos vaimosi tykkää, niin hieno juttu. Itse en haluaisi tuollaista, vaan tykkäisin ihan muunlaisesta.
Varmasti tunnet vaimosi niin, että on kiva! :)
Ei ihan omaankaan makuuni olisi, minä kun luolassani lukisin ja tekisin käsitöitä. Ei telkkaria, kiitos.
Tuu tekeen mullekin, kesällä on synttärit. Koko kämpän saat sisustaa naisluolaksi :D
Meillä kodinhoitohuone toimii naisluolana ja autotalli miesluolana.
Vie sinne mielummin liesi ja pyykkikone.
Toivottavasti oma naisesi tykkää, makujahan on monia.
Omassa naisluolassani olisi:
- tanssimattoa/palamattoa joogaan tanssiin isolla alueella
- paljon luonnonvaloa
- tilaa taidetarvikkeille, langoille ja kankaille
- kirjahylly
- mukava nojatuoli tai pieni sohva
- pöytä, jolla ompelukone voi olla jatkuvassa valmiudessa
- väreinä vaaleanharmaata ja taitettua valkoista, sinertävää vihreää, keltaista ja vanhaa roosaa
Minä rakensin myös. On oikein yhdistelmälukkokin ovessa.
Nonnii, rakensit sitte ittelles strip.... klubin, jihaa! Ei hyvää päivää, näitä miesvedätyksiä.
Mihi rakensit? Autotalliin?