Naiset, joidet pituus 175-177, minkä pituinen puoliso/avopuoliso/poikaystävä teillä on?
Kommentit (23)
komea pitkä nainen on upea näky. EN ollenkaan väheksy. Kuitenkaan ei ole mukavaa, jos naisesta tulee hirmuisen pitkä, sillä hän usein alkaa kävellä lytyssä ja miehen valitseminen on ongelmallista, kun se pituus tuntuu olevan pääasia. Miehiäkin tuntuu häiritsevän jostain kumman syystä, jos nainen on pitempi. Mielestäni siis tytön on parempi olla lyhyt. Pitkä pariskunta saa yleensä myös pitkiä tyttöjä. Kelpuuttakaa nyt ihmeessä myös lyhyet miehet. Miksi pituus on teille niin ratkaiseva.
Optimaalinen pituus miesmarkkinoita ajatellen on noin 167 cm mielestäni.
se, että nainen on pidempi. Toisille se taas on tärkeää. Ei kannata tehdä ongelmaa mitättömistä asioista.
Jotain ahdistaa olla 150, toista taas 190. Yleensä taustalla silloin muita ongelmia. Jos on terve itsetunto ja reipas mieli niin tuskin se varren mitta silloin tuskia tuottaa.
31. Sanoit ettei pituus ole ongelma ja että pitkäkin nainen voi olla kaunis. Kuitenkin sanot myös että naisen tulee olla lyhyt ja että meidän pitkien naisten tulisi suosia lyhyitä miehiä jottei tyttäremme kärsisi? Hmm.. vähän ristiriitaista..? Juuri sinulle se pituus taitaakin olla ongelma.
Olen itse lyhyt,156 cm ja en ole silti koskaan kärsinyt lyhyydestä. Toisille ihmisille se tuntuu olevan ongelma usein,sillä saan kyllä säännöllisesti kuulla lyhyydestä.
Ei me lyhyet kyllä välttämättä olla kateellisia pidemmille,ainakaaan minä en ole. Mitä syytä siihen muka olisi ?? Minusta on mukavaa olla siro ja pieni . Ainut syy minkä takia oisin tietysti voinut ottaa sen 10 cm lisää,on käytännöllisyys. Ei tarvitsisi housun lahkeita lyhennellä. Useat miehet myös pitävät pienistä ja sievistä naisista.
Vierailija:
teidän tyttölapsenne sitten perii myös suuren pituuden.
Enkä edes pelkää käyttää korkokenkiä :). Jos jommalla kummalla olisi jotain itsetunto-ongelmia tuskin silloin onnistuisi. Toki mulle olisi kelvannut pidempikin mies, mutta tämä mahtava ihminen nyt sattui olemaan tässä paketissa ja hyvin kelpasi. Enemmän pelkäsin etten kelpaisi hänelle...
Ja minä käytän korkokenkiä miehen toivomuksesta. Nuorempana etsin aina pidempää miestä, mutta tässä miehessä on paljon muita loistavia ominaisuuksia kuin pituus.
kun oon 180cm, mutta vastaan silti että mun mies on 192cm.
nuorena olin aina ihastunut pitkiin 190+ poikiin, mutta tosi rakkaus ei katsonut pituuteen :)
Onneksi mies on paljon vankkarakenteisempi, hento samanpituinen olisi turn-off petipuuhia ajatellen.
Miehen tulee olla pidempi ja onneksi mies tuonkin verran pidempi sillä käytän aina korollisia kenkiä.
Meilläkin mies vankkarakenteinen ja lihaksikas, itse hoikka&pitkäjalkainen. ap
Sopiva mies minulle, vaikka käytänkin korkokenkiä. Mutta tulee miehelläkin helposti 2-3 cm lisämittaa kengistä.
Ite oon onneks vaan 160 ja mies 183 joten olen tyytyväinen, vaikka ei haittais että mies olisi pidempikin;)
pitkä nainen on upea näky, ongelma pituus tuntuu olevan vain kateellisille tumpeille!