Juotko alkoholia yksin?
Tuttuni mainitsi viikonlopunvietostaan, että oli juonut viiniä yksin. En itse juo koskaan alkoholia yksin, ja seurassakin vain kerran pari vuodessa. Mitä siitä muka saa, paitsi krapulan ja sitä ennen väsymystä? Laita kommentteihin perustelu jos haluat.
Kommentit (39)
Pullo per viikko. Yleensä perjantaina tai lauantaina. Jos nään kavereita, niin menee enemmän kuin pullollinen.
N27
Olen ekstrovertti mutta elämäni parhaita oivalluksia on ollut se että oikeasti tulin sinuiksi ajatuksen kanssa että lähes mitä tahansa voi tehdä myös yksin. Voi harrastaa, voi urheilla, voi käydä leffassa, voi käydä ravintolassa, voi käydä keikalla, voi matkustaa, eikä sooloseksikään aina sen huonompaa ole. Kivaa noissa on tietty seurankin kanssa mutta kun tajuaa ettei asioiden toteutuminen ole siitä kiinni että aina pitää saada joku mukaan niin sitä avautuu elämässä ihan uusia mahdollisuuksia. Suosittelen lämpimästi avoimin mielin kokeilemaan jotain sellaista mistä normaalisti ajattelisi että enhän mä yksin voi:)
Aloittaa voi vaikka keskustelun teeman mukaisesti nauttimalla pikkupullon punkkua parhaassa, eli itsensä, seurassa.
Tietysti juon yksin. Kenen kanssa joisin kun ei ole ketään?
Harvasen viikonloppu. Sitä fiilistä kun sammuu sohvalle nakit silmillä ja kuulokkeet päässä ei voita mikään. Suosittelen lämpimästi kaikille.
Juon kyllä. Laadukkaita viinejä ja viskiä. Miksi siitä krapulan saisi ellei juo kännejä? Vähän samanlainen kysymys, että syötkö suklaata yksin? Mitä siitä muka saa muuta kuin väsymyksen ja oksettavan olo?
Mä olen itseasiassa vaihtanut lähes kokonaan itekseni juomiseen. Juon toisinaan perjantaisin viinipullon ja muutamia oluita.
Mulla on ihan hitokseen hauskaa itekseni. Saunon, kattelet ehkä telkkaria, palstailen, kuuntelen musaa..
Enkä ole vuosiin krapulasta kärsinyt. No, ehkä toisinaan se seuraava päivä on pikkasen väsyneempi, mutta saa ollakin. Silloin on lötköttelypäivä. Menee herkkuja ja leffoja tai sarjoja.
Mä nautin yksin vietetyistä viikonlopuista.
Juon alkoholia vain yksin. Jos lähden kotoa jonnekin, niin olen selvin päin, ettei tarvitse käyttää taksia tai julkisia.
Juon alkoholia yksin koska rakastan nousuhumalaa ja nollailen pääni. En tykkää juoda seurassa koska siitä seuraa sosiaalista häpeää minulle.
Otan alkoholia lähinnä yksin kotona. Viimeksi kun kävin viinilasillisella baarissa, maksoin siitä viinipullon verran ja jouduin keskustelemaan puolituttujen kanssa tyhjänpäiväisiä parin tunnin ajan. Mieluiten yhdistän viinin ja hyvän ruuan. Sen verran pihi olen, että kokkaan itse ja kaadan toisenkin lasillisen.
Juon VAIN yksin. Eipä tule mokailtua, ei morkkista siitä että on avautunut liikaa, ollut ylimielinen tai muuten ärsyttävä, tai pahimmassa tapauksessa varattuna naisena kuherrella jonkun miesten kanssa. Yksin on turvallista.
Lisäksi minä itse asiassa nautin kännistä eniten yksin. Ei niitä ihmisiä tai muuta siihen mitenkään tarvi, se alkoholi itsessäänhän se on joka luo sen euforian tunteen aivokemiaan. Puhtaimmin siitä voi nautiskella yksin kotona.
Krapulaa tai väsymystä ei minulle alkoholista juuri tule, elllen nyt ihan sammumiseen asti juo enkä ole sellaista tehnyt opiskeluaikojen jälkeen. Kova viinapää kai, joku 8-10 isoa olutta ei vielä aiheuta yhtään mitään.
Minulla oli kuukauden- parin jakso, jolloin join vain seurassa, mutta se päättyi viime viikon perjantaina. Juon tosin yksin ollessani yleensä vain yhden annoksen.
M35
Vierailija kirjoitti:
Parhaillaan.
Kippis!
Miksi pilata hyvää humalaa muilla ihmisillä. Muut ovat vaan tiellä kun ryypätään ja jääpähän itselle enemmän juotavaa.
Aikanaan tuli vietettyä yksin kosteita iltoja enemmänkin, joskus sohvalla hyvästä musiikista nauttien, ja joskus vaikka metsän rauhassa nuotiolla istuen. Mukava pakokeino huolista, murheista ja arjen hektisyydestä, kunhan mieliala pysyi positiivisena, eikä fiilikset heilahtaneet itkukännin puolelle.
Homma kuitenkin ajan myötä karkasi hieman käsistä, ja aloin juomaan useammin ja enemmän kuin olisi järkevää. Päätin viettää tipattoman vuoden, ja pääsin tavasta ja toleranssista eroon. Nykyään juon paljon vähemmän, ja huomattavasti harvemmin.
Sekä että. Hyvässä seurassa ja usein myös yksin. Baarissa en juo enää ikinä kuin 1-2, yleensä kesäterasseilla, ja se riittää. Se aika oli ja meni jo.
Aiemmin join useinkin yksin ja ihan kunnon känniin asti, mutta enää en käytä lainkaan alkoholia.
Ei hyvä tämäkään, mutta parempi näin.
En juo, koska en ole koskaan yksin, en ole ollut ainakaan 20 vuoteen. Mutta juu voisin hyvinkin juoda. Olisi ihanaa vaan joskus olla, katsoa suosikkielokuvia ja kitata punaviiniä.