Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään muiden menestystä

Vierailija
24.02.2021 |

Kaikki muut ovat normaaleja kunnon ihmisiä jotka tykkäävät itsestään ja muista. Minulla taas tulee pissat housuun jos joku saavuttaa jotain yllättävän upeaa. Esim joku täydellinen, kaunis rikas ja sosiaalinen tyyppi sai 10 kaksi kertaa peräkkäin matikan kokeesta.
Haluaisin tykätä muista ja olla onnellinen muiden puolesta mutta olen henkisesti noita-akka.

Olen aina ollut kiusattu ujouteni ja heikkouteni takia. Tosin ne jotka kiusasivat minua olivat täydellisiä ja normaaleja ihmisiä. En tehnyt kenellekään mitään satuttavaa ja yritin parhaani olla kohtelias ja mukava ihminen. Silti täydelliset ihmiset on kiusannut minua pitkään ja edelleen.
Ilmeisesti on jotain miksi olen oikeassa kun sanon että olen paska ihminen. Liian ujo? Tyhmä? Ruma? Vammainen?

Pelkään nykyään menestyneitä ihmisiä, koska kiusaajani on lahjakkaita, kauniita ja älykkäitä.

Pitäisikä leftaa maailmasta? Olen turha ihminen:(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kadehtiminen, koska se ei ole sulta pois, jos joku toinen saavuttaa jotain.

Kulje vaan omaa polkuasi omia päämääriäsi kohti. Saavutat ne sitten, kun on sen aika.

Kaikkea hyvää sulle.

Vierailija
2/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajilla ei ole kyllä kaikki kunnossa, jos on tarve latistaa muita.

Kannattaa käydä juttelemassa jonkun kanssa suorituskammosta - oikealla positiivisemmalla asenteella saa helpommin hyviä tuloksia ja liialla stressillä voi olla vaikutuksia muistin toimintaan. Omien sanojesi mukaan olet mukava tyyppi - nyt on korkea aika opetella itsevarmuutta. Jos jollakin menee hyvin, on se hienoa. Ei kuitenkaan tuhlata liikaa aikaa toisten suoritusten kyttäämiseen vaan keskittyä omaan elämään ja asioihin, jotka tekevät sinut onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Tee toki lisää näitä aloituksia.

Vierailija
4/4 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajilla ei ole kyllä kaikki kunnossa, jos on tarve latistaa muita.

Niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan