Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän n. 2 vuotiaiden hampaat pestään? ja muuta hammasasiaa..

Vierailija
08.08.2006 |

Meillä vielä makaa hoitopöydällä ja pesen siinä.. onnistuuko muilla jo seisten tjm? Peseekö itse? Kuinka monta kertaa päivässä? Syökö jo purkkaa? Fluoritabuja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä vielä makaa hoitopöydällä ja pesen siinä.. onnistuuko muilla jo seisten tjm? Peseekö itse? Kuinka monta kertaa päivässä? Syökö jo purkkaa? Fluoritabuja?

Pidän istumassa sylissä, ja meillä on kummallakin hammasharja, joilla sitten vuorotellen pestään. Itse lähinnä imeskelee harjaa, minä sitten " etsin ja hätistän pois hammaspeikkoja" . Tällä verukkeella suu pysyy aika hyvin auki. Iltaisin pestään aina (tahnalla), aamuisin ei aina. Fluoritabletteja ei juuri nyt käytössä, kun kaksi tahnaharjausta on ainakin periaatteessa, mutta xylitolpuristeita menee pitkin päivää, ja joskus purkkaakin, jonka tosin nielee. Mutta niin nielee isovelikin yli 3v.

Vierailija
2/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö saa purkan aina syönnin jälkeen, on saanut jo n. vuoden ajan. Joskus unohtuu mutta ei haittaa. Hampaat pestään 1-2 kertaa päivässä. Tyttö nyt 2v1kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa saman asian kuin purkka, mutta sen voi niellä. Niissä on eri makuja ja eri määriä xylitolia; yritän itse valita mahd. paljon xylitolia sisältävän. Näitä saa apteekeita ainakin, voi olla että joistain marketeistakin.

Meillä harrastetaan näitä, neuvolassa/hammashoitajalla suositeltiin, kun purkka menee aina mahaan asti. Vaikka ei kai se kauhean vaarasti ole sekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi