Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisteletko koskaan katuvin mielin nuoruuden lähes toteutuneita mutta kuitenkin lopulta menetettyjä seksihetkiä

Vierailija
24.02.2021 |

Eli niitä, joissa kumppani miellytti, tunnelmassa oli sähköä, molempia himotti, helliä kosketuksia...mutta sitten jänistit aivan viime hetkellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla koskaan ollut noin, kun ei ollut tuommoisia tilaisuuksiakaan. Tai oikeastaan en osannut huomata mahdollisuuksiani ja joitakin niistä harmittelen.

Vierailija
2/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari kertaa jäänyt kaivelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin lähelle ei oo usein jääny, mutta kyllä mua harmittaa ettei tullu ekan tyttöystävän kanssa yhdyttyä, vaan pelkkää käsi- ja vaatteet päällä -seksiä harrastettiin. Sittemmin parin ihastuksen kanssa on ollut niin kovasti sähköä ilmassa, että varmaankin olisi seksihommiin päädytty, mikäli olisi antanut tilanteiden viedä. Toisaalta onneks en antanut, säilyi parisuhde ja nämä ihastuksetkin ovat yhä vuosien jälkeen kavereita. Ainakaan toisen heistä kanssa tuskin olisi kovin pitkää parisuhdetta saatu aikaiseksi.

Vierailija
4/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juhannusjuhlien jälkeen me parikymppiset luokkatoverit menimme levyjä kuuntelemaan silloisen tyttöystäväni luokse. Hän asui yksin. Hän hätisteli hienovaraisesti pikku hiljaa kaikki muut pois. Kun olimme kaksin, jänistin. Sitä olen katunut lopun ikääni. Tiesin, että hän oli kokenut ja olisi opettanut minulle ihan perusasioita, kun itse olin kokematon. Minulla oli kondomeitakin käsilaukussa, mutta rohkeus petti. Sitten lähdimme opiskelemaan eri puolille Suomea ja tiemme erosivat lopullisesti. Myöhemmin en ole jättänyt hyviä tilaisuuksia käyttämättä, mutta sen ekan kerran siirtyminen harmittaa.

Vierailija
5/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt niin, että olen jäänyt miettimään, että olisi sittenkin pitänyt ja hekumoinut ajatuksella, että miten ihanaa sen olisi täytynyt olla! Herrasmiehenä olen vetäytynyt tai en uskaltanut viedä tilannetta loppuun asti, vaikka molemmilla tilanteessa halutti. Tämän yhden naisen kanssa silloin niin avoimesti puhuttiin, että kumpaakin panettaa, mutta ei voida sitä vaan siinä tilanteessa tehdä. Toisaalta siitä on jäänyt vain hyvä muisto mitä muistella. Varsinkin, kun molemmat kertoi ja osoitti halunsa sanallisesti toista kohtaan! Olisiko sitten muisto niin hyvä jos olisi homma loppuun asti viety?!? Olisiko sitten se kerta ollut lopulta vain "se yksi kerta silloin", kun se mahtava jännite ja väre olisi purkautunut... Sitä ei voi koskaan tietää ja ehkä hyvä niin... Mutta tämän päivän elämänkokemuksella samassa tilanteessa en enää kieltäytyisi! Toisaalta tällaisia tilanteita ei nykytilanteessa pääse minulle kyllä syntymään! :D

Vierailija
6/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena seksi oli surkeeta,en saanut siitä yhtään mitään,miesten mieliksi suostuin,ihmettelin että tästäkö vouhkataan?! Vasta lapsien jälkeen,aloin nauttia seksistä ja sain siitä mielihyvää. Eli ei en haikaile nuoruuden perään

Vierailija
7/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitä etten rohjennut toimia sen aikaisen tyttöystävän bestistä mukaan kolmen kimppaan.

Haaveiltiin siitä jopa yhdessä mutta oltiin molemmat niin ujoja ettei saatu aikaiseksi ehdottaa sille bestikselle mitään.

Olisi vain pitänyt saunottaa molemmat, antaa vähän keittoa ja siitä sitten estojen rapauduttua antaa asioiden mennä omalla painollaan.

Vierailija
8/15 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin. Oli säpinää kahden nuoren naisen kanssa mutta jänistin.

Harmittaa. Koskaan en ole sen jälkeen kahta saanut samaan aikaan.

M40+

Vierailija
9/15 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Olin kahden miehen kanssa sängyssä, alapää ihan märkänä ja kuitenkin pidin kiinni vain siitä, että nyt nukutaan. Voi itku. Sen jälkeen ei ole moista tilaisuutta tullut. Harmittaa ja aina vieläkin välillä mietin, että miksi en antanut miesten johdattaa minua nautintoon.

Vierailija
10/15 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kadun kun en uskaltanut ilmaista kiinnostustani, ollut aina väärä tilanne tai jotain.

Irtoseksin mahdollisuuden ilmaantuessa asia ihan oikeasti tuntuu epäluontevalta enkä tavallaan siinä hetkessä kuitenkaan halua, vaikka yleisesti haluaisinkin. Joten en sinänsä kadu että olen kuunnellut fiiliksiäni.

Vierailija
11/15 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa eräs aika tavallisen oloinen, mutta mukava tyttö oli kiinnostava ja kai kiinnostunut minustakin. Meillä oli jonkinlaista flirttiä välillä, pientä kosketteluakin joskus, pitkiä katseita  jne ja kerran autossa jopa rauhallisessa paikassa kumpikin  teki sormin toisilleen loppuun. Hän ei millään halunnut mennä silloin yhdyntään asti vaikka kondomeja oli mukanani. Se suhde jäi sitten alkamatta silloin kun hän löysi jonkun miehen pian.

Myöhemmin muutaman vuoden päästä hän oli vapaa ja soitti pyytäen opiskelupaikkakunnalleen käymään. Olin sanonut aikanaan hänelle, että haluaisin  hänen kanssaan seksiä aina jos häntä vain kiinnostaisi myöhemmin. Puhelimessa hän kysyi, onko se tarjoukseni voimassa vielä ja antoi ymmärtää että nyt kyllä kelpaisi seksi. Olin juuri itse jonkinlaisessa epämääräisessä suhteessa, joka ei kuitenkaan jatkunut edes kauan , enkä sitten lähtenyt käymään. Olen todella hirveän paljon katunut, että jänistin.

Jälkeen päin tuo nainen on  joskus aina muistuttanut asiasta ja sanonut miten hänkin olisi halunnut silloin  sänkyyn. Tiedän, että se olisi ollut kiihkeää ja hyvää varmasti, hän oli naisena sellainen tyyppi nuorena jo

Se jäi sitten näkemättä mitä siitä lopulta olisi tullut?

Vierailija
12/15 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran. +10 tyyppi kysyi jotain. Juteltiin ja huohotettiin halusta molemmat. Sitten siihen tuli joku ja kiskaisin itseni irti tilanteesta. En vieläkään ymmärrä miksi.

Vierailija
13/15 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin minulla on useampiakin tällaisia menetettyjä tilanteita. Nuorena oli niin toivottoman ujo ja arka, ettei päähäni edes mahtunut sellainen ajatus, että joku tyttö voisi oikeasti olla kiinnostunut. Ja yli 40 vuotta sitten tytötkin taisivat olla niin arkoja, etteivät uskaltaneet tehdä aloitetta. Niimpä monet tilanteet eivät edes päässeet minkäänlaiseen alkuun.

Kolmikymppisenä olin siinä tilanteessa, että ryhmäseksi olisi voinut olla mahdollista toisen parin kanssa. Olimme jo päässeet parinvaihtoon, joten siitä ei olisi ollut pitkä askel ryhmäseksiin. Mutta sitten tulivat elämään kuuluvat harmittavat muutokset, ja tilaisuus kuivui kokoon. Sen menettäminen harmittaa vieläkin kuusikymppistä papparaista.

14/15 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorukaisena oli moniakin tilanteita,  että varsinainen pano jäi suorittamatta. Tuttu kaverini saattoi tyttöystävänsä raskaaksi ja sitä aborttiin päätynyttä prosessia läheltä seuratessani tulin hyvin varovaiseksi. Harmittihan se aikansa.

Vierailija
15/15 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa eräs aika tavallisen oloinen, mutta mukava tyttö oli kiinnostava ja kai kiinnostunut minustakin. Meillä oli jonkinlaista flirttiä välillä, pientä kosketteluakin joskus, pitkiä katseita  jne ja kerran autossa jopa rauhallisessa paikassa kumpikin  teki sormin toisilleen loppuun. Hän ei millään halunnut mennä silloin yhdyntään asti vaikka kondomeja oli mukanani. Se suhde jäi sitten alkamatta silloin kun hän löysi jonkun miehen pian.

Myöhemmin muutaman vuoden päästä hän oli vapaa ja soitti pyytäen opiskelupaikkakunnalleen käymään. Olin sanonut aikanaan hänelle, että haluaisin  hänen kanssaan seksiä aina jos häntä vain kiinnostaisi myöhemmin. Puhelimessa hän kysyi, onko se tarjoukseni voimassa vielä ja antoi ymmärtää että nyt kyllä kelpaisi seksi. Olin juuri itse jonkinlaisessa epämääräisessä suhteessa, joka ei kuitenkaan jatkunut edes kauan , enkä sitten lähtenyt käymään. Olen todella hirveän paljon katunut, että jänistin.

Jälkeen päin tuo nainen on  joskus aina muistuttanut asiasta ja sanonut miten hänkin olisi halunnut silloin  sänkyyn. Tiedän, että se olisi ollut kiihkeää ja hyvää varmasti, hän oli naisena sellainen tyyppi nuorena jo

Se jäi sitten näkemättä mitä siitä lopulta olisi tullut?

Mikset soittanut uudestaan kun se säätö pian kaatui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi