Minulla on ollut niin pahaa olla koirien rääkkäysten takia.
Minua ahdistaa aivan suunnattomasti ihmisten julmuus.
Hirveästi työpaikkakiusaamista, koirien rääkkäys, Koskelan murha.
Mä en jaksa enää. Koko elämä on saanut kuulla näitä asioita ja jopa joutunut kamaliin tilanteisiin.
Mulla on niin suurta vihaa ihmisiä kohtaan. Haluan pois täältä vain.
Tuskani on sietämätön.
Kommentit (12)
En osaa enää arvostaa elämää. Maailma on niin julma paikka ettei mikään ilo pystyy paikkaamaan sitä surua ja tuskaa mitä tulee ihmisten huonosta käyttäytymisestä.
Mä en kykene enää, haluan pois, ettei tarttis enää nähdä tätä menoa. Tuntuu että nyt on taas alkanut kausi jossa vain kieroillaja ilkeillä on valtaa.
Mä en ymmärrä miksi väkivaltaa puolustetaan, ihmisoikeudet halutaan polkea alas ihan kansan toimesta. Eli avut pois, palkat alas, mä en ymmärrä miksi nykyään inhotaan kaikkea hyvää mitä on saatu aikaiseksi.
Negatiivinen uutisointi saa ensimmän yleisöä kun hyvät uutiset, niitä kuitenkin maailmassa on enemmän.
Nyt ap jotain rajaa. Kerjäät sympatiaa itsellesi toisten todellisuudessa kokemalla tuskalla. Tee vaikka kansalaisaloite eläimiin kohdistuvien rikosten vähimmäisrangaistusten koventamiseksi tai jotain muuta joka oikeasti voi auttaa eläimiä.
Mikään ei auta!! Suomessa pahinta on se että eletään virastojen luvatussa maassa mutta kukaan ei välitä mistään. Suomessa hyväksytään huonoa käytöstä ja kiusaamista.
Täällä on rääkätty kuoliaaksi teiniä, tämäkään ei riittänyt vaan eläimiä pitää vielä rääkkätä ja haukkua julkkiksia.
Kiusataan työpaikoissa kyvyttömiksi vaan koska ollaan kateellisia jonkun piirteille tai puolisolle.
Suomalaisissa on jotain todella pahasti vialla!
Mulla on pahaa olla! Miten voin keskittyä arkeen?
Normaalia elukoiden koulutusta. Älä pehmoile ap.
No jos ihan rehellisia ollaan niin tämä jää kyllä nyt Koskelan tapauksen varjoon..
Ja jos ihan rehellisiä ollaan, niin kuka on yllättynyt? Minä en ainakaan
Mitäs jos alkaisit tehdä jotain eläinten hyväksi, ap?
Siitä olisi enemmän hyötyä kuin marisemisesta.
Mitä tarkoitat, että haluat pois? Muuttaa toiselle paikkakunnalle vai vaihtaa työpaikkaa?