Tiesittekö että Nurnbergin laki sanoo, että kaikki lääketieteelliset toimenpiteet tulee perustua ihmisen vapaaehtoisuuteen ja tietoiseen hyväksyntään?
Entä sitä että Euroopan ihmisoikeustuomioistuin on linjannut että rokottamattomia ei saa syrjiä?
Valtio ei saa painostaa tai pakottaa ihmisiä rokotuksiin. Tämä tulisi etenkin pakkorokotusten vaatijoiden painaa päähänsä.
Kommentit (26)
En todellakaan jaksa lukea sinun psykoosien tuottamaa paskaa, vaan sanon ihan suoraan: SINÄ. OTAT. SEN. HELVETIN. ROKOTTEEN.
Suomen perustuslaista kyllä löytyy pykälä kaltaisiasi vapaamatkustajia varten. Tulet ottamaan rokotteen joko vapaaehtoisesti tai itkien. No ei sinua välttämättä pakoiteta, mutta kyllä se pakkokaranteeni voi vähän kannustaa siihen.
Vaikeasti dementoituneelta vanhukselle joudutaan varmaan monia muitakin toimenpiteitä tekemään hänen vastustuksestaan huolimatta, hänen omaksi parhaakseen. Ihan alkaen hampaiden harjauksesta.
Itse olen kyllä äitinä lasteni ollessa pieniä lukemattomia hoitotoimenpiteitä heille tehnyt, vaikka vastustelivat, esim. lääkkeiden anto, ripulitaudissa nesteen väkisin juotto ruiskulla suupielestä, jne jne.
Tiedän kyllä Nürnbergin sopimukset. Olen lääketeollisuudessa töissä ja kaikki lääketutkimukset ovat vapaaehtoisia, samoin täysivaltaisen aikuisen lääketieteellinen hoito. Silloin kun ihminen ei pysty itse päättämään asiasta, esim. matalan ikänsä, aivosairauden tai tajuttomuuden vuoksi, huoltaja / omainen / edunvalvoja joutuu päättämään.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan jaksa lukea sinun psykoosien tuottamaa paskaa, vaan sanon ihan suoraan: SINÄ. OTAT. SEN. HELVETIN. ROKOTTEEN.
Suomen perustuslaista kyllä löytyy pykälä kaltaisiasi vapaamatkustajia varten. Tulet ottamaan rokotteen joko vapaaehtoisesti tai itkien. No ei sinua välttämättä pakoiteta, mutta kyllä se pakkokaranteeni voi vähän kannustaa siihen.
Enpääs oota, läl-läl-lää! Kiukuttaako? Poksahtaako otsasuoni?
Ei ole mitään Nürnbergin lakia.
Ja Nürnbergin säännökset eivät sano mitään toimenpiteistä, vaan ihmiskokeista. Mengelen ja muiden jälkeen kun piti ihan erikseen mainita, ettei esim. sinappikaasun tehokkuutta ole suotavaa testailla elävillä ihmisillä.
Nurburgringenin laki on vessapaperia, jolla pyyhitään vanhusten pyllyt.
Kuulostaa eroottiselta. Kerro lisää.