Tiesittekö että Nurnbergin laki sanoo, että kaikki lääketieteelliset toimenpiteet tulee perustua ihmisen vapaaehtoisuuteen ja tietoiseen hyväksyntään?
Entä sitä että Euroopan ihmisoikeustuomioistuin on linjannut että rokottamattomia ei saa syrjiä?
Valtio ei saa painostaa tai pakottaa ihmisiä rokotuksiin. Tämä tulisi etenkin pakkorokotusten vaatijoiden painaa päähänsä.
Kommentit (26)
Ihan on edelleen vapaaehtoista, eivätkä kaikki halukkaatkaan saa. Hengitä välillä.
Tiedän. Ihmettelen joidenkin ihmisten tietämättömyyttä.
Eikös aborttikin ole sitten tuon lain vastainen, jos syntymättömältä ei kysytä haluaako tämä syntyä ja elää?
Antivaxx-ap pysyttelee sitten siellä omassa pietarsaarelaisessa kuplassaan ruttokavereidensa kanssa. Vedät sitten hopeavettä ja nautit enkeliterapiasta kosket nykyaikaista lääketiedettä tarvitse 👍
Minkälainen rikos on painostaminen lääketieteelliseen toimenpiteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös aborttikin ole sitten tuon lain vastainen, jos syntymättömältä ei kysytä haluaako tämä syntyä ja elää?
Entäs pikkulasten hoitotoimenpiteet? Ei yksivuotias osaa antaa suostumustaan.
Vierailija kirjoitti:
Silti Seinäjoellakin pakkorokotetaan vanhuksia, pidetään käsistä kiinni kahden hoitajan toimesta. Potkut tulee jos lehdistölle kertoo. T:hoitaja
Kuvaa ja laita viranomaisille ja omaisille viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti Seinäjoellakin pakkorokotetaan vanhuksia, pidetään käsistä kiinni kahden hoitajan toimesta. Potkut tulee jos lehdistölle kertoo. T:hoitaja
Kuvaa ja laita viranomaisille ja omaisille viestiä.
On tainnut tulla viranomaisilta tuo pakkorokotus käsky.
Ap, tuo ei taida olla Suomessa voimassa. Täällä on voimassa Suomen perustuslaki.
Vierailija kirjoitti:
Ei koska sikiö ei ole oikeushenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Laita kaikille mahdollisille lehdille tiedoksi. Jospa jokin tarttuu. Laita vaikka nimettömästi tai ainakin vaadi lähdesuojaa.
"Silti Seinäjoellakin pakkorokotetaan vanhuksia, pidetään käsistä kiinni kahden hoitajan toimesta. Potkut tulee jos lehdistölle kertoo. T:hoitaja"
Ei saa palstalla kertoo totuuksia, edellinen viesti katosi listalta.
Varmaan tiedät, että on olemassa tahdon vastaista hoitoa. Ja tartuntataudeissa ei aina kysytä henkilöltä haluaako hän hoidon tai toimenpiteem vai ei. Jos ajattelet äärättyä karanteenia, niin ei se ole vapaaehtoinen.
Vierailija kirjoitti:
"Silti Seinäjoellakin pakkorokotetaan vanhuksia, pidetään käsistä kiinni kahden hoitajan toimesta. Potkut tulee jos lehdistölle kertoo. T:hoitaja"
Ei saa palstalla kertoo totuuksia, edellinen viesti katosi listalta.
Jos vanhuksen edunvalvoja päättää, että rokotetaan, niin sitten rokotetaan. Luuletko "hoitaja", että niitä vanhuksia ilkeuttään rokotetaan?
On olemassa pakollisia rokotuksia sanoi tuo laki mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle, mutta esim. kaupoilla, ravintolailla jne. On oikeus vaatia asiakkailta rokotus eli Ap voi sitte muiden persujen kanssa asioida jossain Kärkkäisellä.
Parempi per sujen kanssa siellä kuin haudassa jonkun myrkkyruiskun takia.
Vierailija kirjoitti:
Turha alapeukuttaa, koska olen itse ottanut pakollisen rokotuksen. Eli se on tosi asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha alapeukuttaa, koska olen itse ottanut pakollisen rokotuksen. Eli se on tosi asia.
Minkä rokotuksen olet joutunut ottamaan?
Muuta pentuinesi autiolle saarelle levittämään vaarallisia tauteja. Et ole sitten laumasuojasta kuullut? Kehtaatkin tulla hurskastelemaan, ei jaksa.