Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdutko keinumaan leikkipaikan keinussa?

Vierailija
24.02.2021 |

En tietenkään tarkoita vauvakeinua.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa tekee, mutta mahdun.

Vierailija
2/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin hyvin. Just ja just mahdun istumaan, mutta se sattuu ja jos innostun niin tulee mustelmat lanteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun, mutta istun siinä vain varovasti. En halua rikkoa lasten keinua, ei sitä ole aikuisen painolle suunniteltu.

Vierailija
4/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
5/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun hyvin. Raskausaikana tosin järkytyin, kun selkäkivuiltani levähdin istumaan keinuun esikoisen leikkiessä, ja ne ketjut ottivat molemmin puolin kiinni. Ei sitä paljon tarvitsisi pyllyn levitä niin ei enää sopisi keinuun ollenkaan! :D

Vierailija
6/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta sattuu lantioon. Täytyy syyä lisää, että saa pehmustetta <3

Vierailija
7/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen mahtuu, ei nyt hirveästi tilaa jää. Ja olen 50kg, eli en edes iso.

Vierailija
8/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdun siihen vauvakeinuunkin. Ikää on 30 ja risat, mutta takapuoli on kuin teinipojalla (ei kiva kun itse nainen kuitenkin olen :D).

Vierailija
9/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaan vauvakeinuun mahtuu normaalipainoinen ja -peräinen nainen. Esim. minä, 173 cm ja 69 kg. Kyllä, olen kokeillut. Siinä on ikävä istua mutta mukavuudestahan ei ollut kyse vaan mahtumisesta.

Vierailija
10/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mahdun. Tosin sitten joutuu palokunnan soittamaan irrottamaan. Vauvakeinusta vaikka ap ei siitä halunnut kuulla.

Vierailija
11/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaan vauvakeinuun mahtuu normaalipainoinen ja -peräinen nainen. Esim. minä, 173 cm ja 69 kg. Kyllä, olen kokeillut. Siinä on ikävä istua mutta mukavuudestahan ei ollut kyse vaan mahtumisesta.

Miten pääset pois?

Vierailija
12/13 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oli vielä autonrengas keinuja niin mahduin, nykyisin en enää mahdu koska ne on korvattu tosi pienillä ja kapeilla lautakeinuilla.

Vierailija
13/13 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm ja 80kg nainen, mahdun vauvakeinuun, helpoiten liukaspintaiset verkkarit jalassa. Ei tuntunut ollenkaan ikävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi