Vaadin julkisiin kulkuvälineisiin ja tiloihin istuimia isopeppuisille.
Kommentit (5)
Vaadin lisämaksuja (korkeammat matkalippujen hinnat) sairaalloisen lihaville ihmisille, joiden perse vaatii kaksi penkkiä.
Jotkut ulkomaalaiset lentoyhtiöt vaativat lihavia matkustajia ostamaan KAKSI istumapaikkaa lentokoneeseen. Läski matkustaja ei mahdu yhdelle penkille vaan hänen ihransa valuvat myös viereisen matkustajan puolelle, niin viereinen matkustaja ei pääse itse käyttämään kaikkea sitä tilaa, joka hänelle kuuluu.
Korona-aikana voi hyvin vallata kaksi istuinta.
Lentokoneisiin painoveloitus, kuten matkatavaroissakin.
Kehopositiivisuudella on hintansa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vaadin lisämaksuja (korkeammat matkalippujen hinnat) sairaalloisen lihaville ihmisille, joiden perse vaatii kaksi penkkiä.
Jotkut ulkomaalaiset lentoyhtiöt vaativat lihavia matkustajia ostamaan KAKSI istumapaikkaa lentokoneeseen. Läski matkustaja ei mahdu yhdelle penkille vaan hänen ihransa valuvat myös viereisen matkustajan puolelle, niin viereinen matkustaja ei pääse itse käyttämään kaikkea sitä tilaa, joka hänelle kuuluu.
Ostettiin kerran ylimääräinen paikka. Se tuli eri penkkiriviltä. Samoin nelivuotias poika joutui eri riville kuin äitinsä. Minä luonnollisesti olin neljännessä paikassa.
Röhöperseet rules