Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vammautin puolet kielestä ja poskeni sisäpuolelta syömällä pussillisen kirpeitä karkkeja

Vierailija
24.02.2021 |

Huhhuh, yleensä en mitään kirpeää pysty syömään, saati himoa, mutta viime perjantaina ostin vahingossa kirpeitä pääkallokarkkeja kun luulin ostavani salmiakkisia, sitten niitä yöllä vetelin ja ihastuin. Eikä suu mennyt rikki.
Tänään sitten ostin sellasia ja vetelin niitä taas koko pussin, mutta nyt on sitte puolet kielestä jotenkin kuin palanut, samoin poski.
Tuolla ois vielä toinenkin pussi niitä.
En tiennyt että kirpeistä karkeista voisi seurata fyysisesti jotain, mutta kyllähän niin kirpeää pitäisi ihsn luintaisestikin karttaa.

Onko muut näin tyhmiä, onko teillä rikkoutunut suun iho typerän himonne vuoksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kipeytyy sisäposki aina ku mässään sipsejä. Varmaa ne terävät kulmat ja mausteet tekee jotai

Vierailija
2/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Karkeista saadaan kirpeitä/happamia lisäämällä niihin sitruunahappoa, omenahappoa, ja/tai askorbiinihappoa. Useimmiten happo on sekoitettu karkin pintaan lisättävään sokeriin. Tämä ”kirpeä sokeri” on yleensä tavallista sokeria johon on sekoitettu n. 15% sitruunahappoa."

"Syömällä liikaa kirpeitä karkkeja kerrallaan, niiden sisältämä happo saattaa ”polttaa” kielen tai kitalaen pintakerroksen pois aiheuttaen jopa verenvuotoa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut verta kielestä karkkien takia.

Vierailija
4/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kieli kipeäksi rainbown ristikko perunasipseistä. Ei tee mieli ostaa.

Vierailija
5/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMBULANSSI!!!!

Vierailija
6/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee kieli kipeäksi rainbown ristikko perunasipseistä. Ei tee mieli ostaa.

Lisäaineet syynä. Kokeile sipsejä missä on vain suolaa.

Vierailija
7/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Karkeista saadaan kirpeitä/happamia lisäämällä niihin sitruunahappoa, omenahappoa, ja/tai askorbiinihappoa. Useimmiten happo on sekoitettu karkin pintaan lisättävään sokeriin. Tämä ”kirpeä sokeri” on yleensä tavallista sokeria johon on sekoitettu n. 15% sitruunahappoa."

"Syömällä liikaa kirpeitä karkkeja kerrallaan, niiden sisältämä happo saattaa ”polttaa” kielen tai kitalaen pintakerroksen pois aiheuttaen jopa verenvuotoa."

Sissus.

Vierailija
8/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitkö Missä X karkkeja?? Nuo on pahoja itselle. En pysty paljon syömään.

Vierailija
9/10 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söitkö Missä X karkkeja?? Nuo on pahoja itselle. En pysty paljon syömään.

Nehän on tosi hyviä eikä mitenkään erityisen kirpeän väkeviä. Mun suu on mennyt rikki niistä värikkäistä turkinpippureista.

Vierailija
10/10 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan kesti parantua?