Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä exä oikein kuvittelee

Vierailija
24.02.2021 |

Ollaan erottu, pari lasta ja exä on lähihuoltaja, meillä kuitenkin yhtäpaljon lapset.
Olen jo jonkin aikaa huolehtinut enemmän lasten asioista, ja en valita, he ovat myös minunkin lapsia, rakkaita.
Mutta exällä "hajos" puhelin, se on ollut mielestäni jo aika pitkään ilman puhelinta. Selvästi pakoilee velvollisuuksiaan..
Ja nyt kehtaa minua syyllistää, että en ole hälle sanonut että mm. Päiväkodilta on yritetty saada häneen yhteyttä. Hän ei suostu pitämään päiväkodissa nuorempaa ja heistä on oltu huolissaan.

Että minunko velvollisuus vielä lasten asioitten hoitamisen lisäksi olisi huolehtia exän asioista?
Käytetty puhelin ei paljoa maksa, mutta hän vielä totesi, että ketään ei voi pakottaa omistamaan kännykkää.

Mutta tuollainen syyllistäjähän hän on aina ollut. Puolisoni kun on kuunnellut miten exä puhuu minulle, niin on sanonut että selvästi yrittää manipuloida.

Mutta, kun on kyse lasten asioista myös, niin eikö hällä ole velvollisuus olla tavoitettavissa? Olen mukisematta hoitanut monia asioita, vaikka hänen olisi kuulunut hoitaa omalla viikollaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntupukkiahan tuo yrittää sinusta tehdä vaikka itseä laiskottaa velvollisuudet. Kai sillä joku muukin yhteydenpitoväline on kuin puhelin, tietokone ja e-maili? Kannattaisiko harkita uudelleen tuota lähihuoltajaa.

Vierailija
2/6 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtustako me täällä se tiedetään, mikset kysy häneltä itseltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon uus nainen eikä haluu tulla häirityx..

Vierailija
4/6 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånnyköistä ja somesta voisikin luopua ja siirtyä erakkoelämään...

Kaikki turha pois

Vierailija
5/6 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntupukkiahan tuo yrittää sinusta tehdä vaikka itseä laiskottaa velvollisuudet. Kai sillä joku muukin yhteydenpitoväline on kuin puhelin, tietokone ja e-maili? Kannattaisiko harkita uudelleen tuota lähihuoltajaa.

Onhan hänellä läppäri, ja on ollut joku puhelin, mistä lapsi on saanut katsoa lastenohjelmia, olen kyllä ihmetellyt, miksi ei muka sitä voi käyttää...mutta kun ei nähtävästi halua, että kukaan saa häneen yhteyttä. Wilmaan oli opettaja hälle laittanut, että soittaa hälle, mutta yllätys exä ei ollu hälle ilmottanut numeroaan, niin minä sitten hoidin puhelun...

Vierailija
6/6 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua