Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teutonia solano

08.08.2006 |

minkäikäiselle solanot sopivat? kertookaa omia mielipiteitä, plussia ja miinuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että todella tyytyväinen olen. Todella hyvä jousitus

ja tukevat silti pieneen tilaan taittuvat. Ainut miinus puuttuva tavarakori, mutta mielestäni mukaan tuleva " ostoskassi" ajaa melkein

saman asian(aika paljon mahtuu tavaraa). Tuttavan plikoissa on kuten

sateenvarjorattaissa yleensäkin pieni tavarakori, mutta on kuulemma todella vaikea käyttää eikä siihenkään paljoa mahdu. Lisäksi voisi mainita etteivät kovinkaan hyvin liiku löysällä hiekalla. Mielestäni

ei tuo puuttuva tavarakori kuitenkaan haittaa. Suosittelen siis omalta osaltani lämpimästi!

Vierailija
2/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä nyt 7 kk ikäisellä, ollaan käytetty jo noin 3 kk eteenpäin. Ja jo tätä ennen auton turvakaukalon kuljetukseen (vaatii erillisen adapterin).

Tyytyväisiä ollaan, tyttö viihtyy hyvin maisemia katselleen ja nukahtaa helposti Solanoihin. Pienet pyörät ovat yllättäneet positiivisesti, toimivat muhkuraisellakin alustalla paremmin kun uskalsin odottaa. Jopa hiekkatiellä ollaan käytetty. Keväällä loskassa eivät kylläkään toimineet yhtään, eli kesäkeleihin ja sisätiloihin (kauppakeskukset yms.) suosittelisin.

Aluksi oli ongelmia rattaiden kasaamisessa, työntöaisa jäi aina löysälle (liikkui edestakaisin noin 5 cm matkalta työntäessä), mutta kun kokemusta kasaamisesta on kertynyt, ei ongelma vaivaa enää (enkä edes osaa sanoa, mitä teimme aina aluksi väärin, että näin kävi!).

Painoa on arvosteltu (noin 12 kg) mutta itse en pidä pahana eikä ole vaivalloista nostaa autoon. Paketti on niin kompakti ja siitä saa hyvin otteen. Tietysti minulla ei ole kokemusta kevyemminstä, joten ehkä siksi en näe painoa ongelmana!?

Kankaat helppo irrottaa pesuun, senkin jouduin testaamaan pari viikkoa sitten! :)

Suosittelen!

Jonsku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pieneen tilaan menevät?ja minkähintaisia ovat?

Vierailija
4/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisesta nettikaupasta tilattuna maksoivat jotain 150 euron huitteissa (tilasin samalla adapterin kaukalon kiinnittämistä varten ja muistaakseni koko hoito oli noin 170 euroa kuluineen ja kotiovelle toimitettuna).

Menevät sateenvarjoratastyyppisesti kasaan eli työntöaisassa keskellä nivel ja taittuvat " pituussuunnssa" . Paketin kokoa en osaa arvioida, rattaat nyt autotallissa, joten en voi nopsasti mitatakaan. Varmaan jostain netistä löytyy tekniset tiedot ja mitat, ainakin itse löysin joskus käyttöohjeetkin selvällä suomenkielellä!

Kannattaa joka tapauksessa käydä jossain liikkeessä katsomassa livenä jos aikoo tilata ulkomailta!

Jonsku