Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen kotona asuvan tyttären juominen

Vierailija
24.02.2021 |

Tyttäreni on 21v ja juo joka viikonloppu ja viikolla. Löydän vähän väliä piilo tölkkejä hänen huoneestaan. En tiedä miten hän raahaa alkoholia kotiin vaikka olen melkein aina kotona. Tyttären rahatilanne ei tällä hetkellä mahdollista ryyppäämist eikä hänellä ole juurikaan kavereita...Mistä hän repii rahat juomiseen? Minä en sitä rahoita...toivoton..

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmissa pitää olla jotain pielessä, että lapsesta tulee alkoholisti. Millaista esimerkkiä olette näyttäneet alkoholin käytön kanssa?

Vierailija
22/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lojuu hirveesti tölkkejä ja pulloja kotona, ulkomailta halvalla tilattuja pahan päivän varalle (täysiä). Osa on kans kyllä kavereiden (tyhjiä) tölkkejä, kun aina kun ne täälä juo niin tuppaa jättään tökit tänne. Ettei teilläkin sitten ois?

Tulee kans juotua joka viikonloppu ja välillä viikollakin, se vaan on (ainakin vielä) hauskinta mitä suht halvalla voi tehdä. Eiköhän oo äidiltä (vaikka ei se myönnäkään) ja kavereilta opittu tapa.

Vanhemmat valitti aina samasta asiasta, sitten muutin omilleni. Koulussa on kyllä aina mennyt ihan hyvin, nyt lukiossa 8,5 keskiarvo.

Suosittelen 21-vuotiaalle pois muuttamista, esim. Mun asumisen maksaa Kela oikeestaan kokonaan: asumisesta 80% (vuokra 380€) + opintotuki 250€/kk. Ja kyllä, nää rahat riittää jopa siihen joka viikonloppuiseen juomiseen: alkoholiin menee noin 50€/kk, ruokaan 100€/kk ja pari kymppiä johonkin satunnaiseen, muuta en oikeestaan ees tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirullinen juttu. En osaa muuta vastata, kuin että hae ammattiapua. Hankala asia, kun on täysi-ikäinen. Mutta jotain pitää yrittää. Voimia sinne.

Vierailija
24/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle. Ei voi olla vaikeaa.

Vierailija
25/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä pihalle,jooojoo, ja seuraava etappi on huumevierotuksesta kotiin hakeminen, tai kun tulee siviilikytät ovelle ja sanovat että nyt pitäisi tuoda teille valitettava tieto, voitaisiinko istua alas . ( minulle kävi tuo )

Tyttö pöytään ja jutelkaa asiat,puhukaa,tapelkaa hetki, kunhan sanotte asiat  suoraan  .

Sitte alatte mietiin ratkaisuja kun olette hengähtäneet muutaman päivän ihan rauhassa.

Vierailija
26/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt keskustella asiasta tyttäreni kanssa, mutta vastaukseksi saan tiuskimista ja sanoo ettei ole hänen tölkkejä..ap

Tyttärellesi on kehittynyt alkoholiongelma. Vaikka hän ei alaikäinen olekaan, niin kumminkin vielä tosi nuori ja tarvitsee nyt apua. Kotoa ei kannata laittaa pihalle, syrjäytyy ja alkoholisoituu vain kiihtyvää tahtia.

Aloita lukemalla www.paihdelinkki.fi sivuja, sieltä löytyy tietoa alkoholistien läheisille ja siellä on myös chatti josta voi kysyä neuvoja.

Ota asia uudestaan puheeksi tyttäresi kanssa, mieluiten sellaisena hetkenä kun ajattelet että hänellä voisi olla krapula. Kun juomisen himo on päällä tai nousuhumala, aiheuttaa puuttuminen pelkkää vastustusta.

Voimia matkaan ❤️

Vierailija
27/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie tyttäresi katkolle!

Vierailija
28/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt keskustella asiasta tyttäreni kanssa, mutta vastaukseksi saan tiuskimista ja sanoo ettei ole hänen tölkkejä..ap

Tyttärellesi on kehittynyt alkoholiongelma. Vaikka hän ei alaikäinen olekaan, niin kumminkin vielä tosi nuori ja tarvitsee nyt apua. Kotoa ei kannata laittaa pihalle, syrjäytyy ja alkoholisoituu vain kiihtyvää tahtia.

Aloita lukemalla www.paihdelinkki.fi sivuja, sieltä löytyy tietoa alkoholistien läheisille ja siellä on myös chatti josta voi kysyä neuvoja.

Ota asia uudestaan puheeksi tyttäresi kanssa, mieluiten sellaisena hetkenä kun ajattelet että hänellä voisi olla krapula. Kun juomisen himo on päällä tai nousuhumala, aiheuttaa puuttuminen pelkkää vastustusta.

Voimia matkaan ❤️

Olipa sulla poikkeuksellisen kaunis ja asiallinen vastaus, kiitos 👍Ja en ole ap.

Vierailija
29/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilleen muuttaminen monesti tarkoittaa sitä että joutuu sossun rahoille. 21- vuotias on vielä nuori. Saattaahan sitä olla kyllä luottotiedotkin olla mennyt tuossa iässä. Ihmisiä asuu kimppakämpissäkin- on se niin kauheata jos asuu oman verisukulaisen kanssa samassa huoneistossa. En näe mitään pahaa yhteisasumisessa. Mitä varten niitä lapsia tehdään jos ainut tavoite on antaa potkut perseelle kun hänestä tulee täysi-ikäinen ? Itse haluan tukea rakkaitani tilanteessa kuin tilanteessa iästä riippumatta . Nyt kun koronakin tuonut yksinäisyyttä. Ihmiset ovat niin kaavoihin kangistuneita että kaikki pitäisi mennä tiukan normin kautta. Ei ihme, että niin monia ahdistaa . Minulla on neuvo teille tiukkapipoisille : mind your own business ! Jos itse voitan lotossa , ostan tai rakennan iiiison talon ja pihapiirin ja otan sinne koko suvun asumaan vauvasta vaariin. :D.

Vierailija
30/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helposti te alkoholistiksi tuomitsette. Jos tyttö juo viikonlopuisin vaikka pe ja la 2-3 annosta ja lisäksi kerran tai kaksi viikolla pari annosta niin eihän tuo vielä kovin huolestuttavaa ole, saati hänestä alkoholistia tee. Eri asia jos tissuttelee oikeasti joka päivä tai sitten juo kunnolla humalaan niinä päivinä kun juo.

Vierailija
31/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia nämä "heitä pihalle" kommentit. Veikkaan, että tuon nuoren naisen syrjäytyminen on ollut jo vauhdissa vuosia. Ja ap vain ihmetellyt vieressä. Lapset ei kasvata itse itseään.

Vierailija
33/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehota liittymän armeijaan niin tulee vetelästä tytöstä särmä nainen! Tai sitten kirjallinen häätö ja sosu antaa asunnon ja 400e bissemassia kuussa.

Vierailija
34/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juoda hänen kanssaan.

Vierailija
35/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie ap oikeasti hänet katkolle. Nuori ihminen tuhoaa itsensä..

Vierailija
36/36 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie ap oikeasti hänet katkolle. Nuori ihminen tuhoaa itsensä..

Katkolle kun juo muutaman siiderin huoneessaan muutaman kerran viikossa. Joo o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme