Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehille deal breaker, jos nainen on epäsosiaalinen?

Vierailija
24.02.2021 |

Sellainen nainen kenellä ei ole sosiaalista elämää, ei yhtään kavereita, ujo ja ei puhelias. Onko heti ei jatkoon?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oikeastaan jopa etsinyt tuollaista naista koska olen itsekin tuollainen.

Mutta kysymys kuuluu, kelpaako myös naiselle samanlainen mies vai onko tässä kyse taas "vastakohdat täydentää" eli ujo hiljainen kaveriton nainen haluaa sosiaalisen puheliaan ekstrovertin...

Tämä.

Vierailija
22/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen oikeastaan jopa etsinyt tuollaista naista koska olen itsekin tuollainen.

Mutta kysymys kuuluu, kelpaako myös naiselle samanlainen mies vai onko tässä kyse taas "vastakohdat täydentää" eli ujo hiljainen kaveriton nainen haluaa sosiaalisen puheliaan ekstrovertin...

Tämä.

Mä en ole tippaakaan ujo, mutta erakko. En huolisi toisenlaista miestä, ja kaikki sosiaaliset perhoset saavat lepatella muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Sinähän se kohde olet

Vierailija
24/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on just mitä moni mies haluaa: nainen joka ei tapaa ketään vaan omistaa koko elämänsä miehen palvomiselle ja hoivaamiselle. Täydellistä, kuten täälläkin jo sanottiin. Eri asia on kuka nainen on niin hullu että lähtee tuohon  mukaan.

Se, että ei kaipaa kovin paljon ihmisiä ympärilleen, ei tarkoita, että palvoisi tai paapoisi puolisoaan mitenkään erityisesti. Sitähän voi keskittyä paljon omiin juttuihinsa.

Ei, mutta jos (mies) kutsuu sellaista naista taivaan lahjaksi, voi vain miettiä mikä on motiivi... Jos ei haluaisi naisella olevan mitään muuta sosiaalista elämää kuin mies.

Eikös esimerkiksi nää narskuttajat monesti tee niin, että saavat naisen kaventamaan sosiaalisen piirinsä minimaaliseksi?

Vierailija
25/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tälläisena hiljaisena, rauhallisena introvertti naisena olen huomannut että niillä minun sosiaalisilla, menevillä ja ulospäinsuuntautuneilla naispuolisilla kavereilla on huomattavasti enemmän vientiä. Ei se minua sinänsä haittaa, kun en itse niitä miehiä ottaisi mutta hauska huomio kuitenkin.

Vierailija
26/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alistavalle miehelle täydellinen lyömäase, jonka voi ottaa aina tarvittaessa riidoissa esiin, "Ei ihme, ettei sulla ole kavereita, kun olet tuollainen, sä et kelpaa kenellekään".

Vierailija
27/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotenkin vajukkeja kun kyselette tällaisia? Ihmiset on yksilöitä. Kaikki sukupuolet. Jotkut miehetkin on epäsosiaalisia ja noita sosiaalisuuden tasoja on monia. Senkus kokeilee minkälaisen ihmisen kanssa haluaa olla. Ei introvertti jaksa mitään social butterflytä jos hän yrittää pakottaa joka paikkaan mukaan. Eli tuskin on deal breaker sopivalle tyypille.

Vierailija
28/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tälläisena hiljaisena, rauhallisena introvertti naisena olen huomannut että niillä minun sosiaalisilla, menevillä ja ulospäinsuuntautuneilla naispuolisilla kavereilla on huomattavasti enemmän vientiä. Ei se minua sinänsä haittaa, kun en itse niitä miehiä ottaisi mutta hauska huomio kuitenkin.

No tää on vähän kuin ihmettelisi miten urheilullisilla ihmisillä tulee enemmän juoksukilometrejä kuin sohvaperunoilla. Jotain pitää antaa että saa ite.

Vierailija
29/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon äärimmäisen epäsosiaalinen, persoonallisuustestin mukaan 97% introvertti, eikä mulla käytännössä ole ollenkaan ystäviä enkä sellaisia kaipaakaan. Miehiä on silti aina ollut jonoksi. Ja ihan hyviä miehiä, fiksuja, korkeasti koulutettuja ja kivannäköisiä. Nykyinen mieheni on toivottavasti myös viimeiseni ja niin upea tyyppi, etten olisi sellaista uskonut koskaan tapaavani. Tuhat kertaa parempi kuin kukaan aiemmin tapaamani kaksilahkeinen. Hänkin on introvertti ja kummatkin tarvitsemme paljon "omaa aikaa". 

Oon hoikka, kaunis ja urheilullinen, pidän hyvästä seksistä ja introverttiudesta huolimatta osaan keskustella ja heittää läppää ja oon aika positiivinen persoona. Luulen, että nää ominaisuudet, varsinkin kauneus, on miehille tärkeämpiä kuin sosiaalisuus. Mua ei esim. koskaan ole jätetty tai (tietääkseni) petetty. Oon aina ollut itse se, joka on lähtenyt kälppimään. Viihdyn paremmin yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei ihan täysin nappaa, eli kuten kaikki edelliset mieheni tähän mennessä.

Vierailija
30/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole!

Itse olisin aikoinaan ollut oikein tyytyväinen parisuhteeseen, jossa ollaan paljon kotona ja kumppanin seurassa, eikä tarvitse kiertää koko ajan mitään turhia pippaloita. :)

Vierailija
31/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee selkeesti taas joistakin vastauksista että ovat naisten kirjoittamia. Ilmeisesti kaikki introverttimiehet näyttävät olevan taas kerran narsisteja ja introverttien kanssa seurustelevat uhreja.

Itse ap:n kysymykseen vastatakseni. Introverttimiehenä etsin juuri ap:n kaltaista naista, koska olen huomannut että heidän kanssaan viihdyn ja tulen hyvin toimeen. He yleensä ymmärtävät minua ja hyväksyvät ja arvostavat minua tällaisena kuin olen, kun taas ekstrovertimpien mielestä minun tulisi olla enemmän sitä ja tätä ja tuntuu että olen heille jatkuvasti pettymys, jos en esimerkiksi jaksa pitää seuraa, kun hän katsoo jotain reality tv:tä, mikä ei minua kiinnosta yhtään. Jos se on palstamammojen mielestä narsistista haluta nainen, joka pitää minusta introverttina itsenäni, niin tokihan minä sitten olen semmoinen. 

Vierailija
32/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan mahdollista, että kaikki maailman 4 miljardia miestä eivät tykkää täsmälleen samoista asioista?

ei ole mahdollista. Kaikki miehet on sikoja

Vierailija
33/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Sinähän se kohde olet

Kohde? Oletko joku hullu, joka etsii heikkoja naisia alistettavaksi ja kontrolloitavaksi?

Vierailija
34/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan lahja sellanen nainen.

Niinkö? Mies joutuu tekemään hurjan paljon enemmän töitä jos aikoo saada sellaisen naisen. En ole mitenkään aloitteellinen siien suhteen, mieheni tosin ei luovuttanut helposti. Ajattelin vaan koska palstaukoilla on tapana valittaa kun naiset eivät tee aloitteita, ujo nainen ei todellakaan tee.

Vierailija
35/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä valitaan oman persoonallisuuden täydennystä. 

Ensimmäisellä kierroksella etsitään vastakohtaa. Toisella kierroksella samanlaista kuin itse.

N52

Vierailija
36/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se kyllä turn off jos itse on sosiaalinen, oltais liian erilaisia, tykkään et nainen on ''räväkkä''

Vierailija
37/37 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollane nainen olis täydellinen, ku itekki oon epäsosiaalinen otus, jola ei oo mitää sosiaalista elämää, kavereita, oon ujo ja hiljanen. Siihe vielä päälle arkuus ja sosiaaliste tilanteiden pelko. Vois olla yhdes epäsosiaalinen. :D