Naapurin sinkkunainen ostanut Audi a6
Mitähän 35v yksinasuva tuollaisella laivalla tekee. Mukava varmaan parkkeerata kaupungissa muutenkin, kun ahdasta 😮
Kommentit (41)
Itse sinkku miehenä ostin AMG mersun :)
M27
Ostanut isänsä rahoilla isänsä suosituksesta. 35 vuotis lahja.
No mitähän hittoa. Itsekin ajan yksin isolla autolla ihan tarkoituksella. Äläkä huoli parkeeraamisesta, osaan kyllä. Olen kerran törmännyt pikkukotterolla hirveen ja sen jälkeen ei ole kauheasti pikkuautot kiinnostaneet.
Varmaan harmittaa, kun perheenäidillä ei oo varaa samaan ;)
Jos sillä on niin paljon rahaa ja miehiä, että tarvii tilavan auton niiden kuljettamiseen?
On mullakin iso Audi vaikka sinkku ja nainen olenkin. 2 koiran kuljetus vie paljon tilaa, ne kun ei Nissan Micraan mahdu.
Onko sinkkunaisella edes oikeutta ostaa noin isoa autoa ja vielä Audia? Fiat 500:n pitäisi tyytyä? Tätäkö tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinkkunaisella edes oikeutta ostaa noin isoa autoa ja vielä Audia? Fiat 500:n pitäisi tyytyä? Tätäkö tarkoitat?
Kuulostaa vähän tuolta. Itse olin noin 10v. sitten ostamassa Volkkaria, Golfin farkkua... Itsepäisesti myyjät tyrkitti Nissan Micraa tai Fiat Puntoa tms...
Joku lumppu ei sellaisella mitään tee
Lumput ei tarvitse sellaisia. Lumput ajaa pyörällä.
minullakin a6 vaikka sinkkunainen. mistä sitä tietää jos vaikka perhettä joskus siunaantuisi. kaveriporukan mökkireissutkin sujuu kivasti minun autolla.
Sielä autossa voi myös naida. Harrastaa vaikka monen kanssa yhtä aikaa.
taitaa naapuri nyt olla vaan kateellinen kun itse ajelee 2000-luvun corollalla
Audissa voi näida monta yhtä aikaa.
Autosta voi tehdä kohtaamispaikan. Lumput ottaa vastaan asiakkaita.
Miksi aina jonkun suunnitellessa autonostoa ei pidetä naapurien, työkaverien ja muun lähipiirin kesken äänestystä, minkä tasoiseen ajoneuvoon hänellä yleisen statuksensa mukaan on korkeintaan oikeus?
Kun lukee kommentiasi, niin jos olisin hän, niin olisin ostanut A8:n ihan vain siksi, että se aiheuttaa sinussa noin paljon kateutta.