Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni huomio

Vierailija
24.02.2021 |

Mikähän ihme mahtaa olla syynä, että mies kyllä kiinnittää huomiota esim. Naispuolisten työkeriensa ulkonäköön ja kommentoi niitä mutta oman vaimonsa ulkonäköön ei reagoida mitenkään? Tuskin huomaisi edes vaikka kaljuksi ajaisin nykyään. Jotenkin ahdistavaa. Jopa työkaverinnuudet kulmat huomataan tai jos toisella on ollut hienoja lettikampauksia viimeiaikoina. Huoh.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kertoo avoimesti sinulle katselevansa muita naisia koko ajan. Miehesi toiminta on myös keino mitätöidä sinua. Kiero keino: ei hauku sinua vaan jättää huomioimatta ja kehuu muita naisia.

Run!

Vierailija
2/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole kiinnostunut sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pitämään parempaa huolta ulkonäöstäsi, kuntoile, pukeudu seksikkäästi, meikkas huolella jne. Ja ota miehen kaikki tarpeet huomioon, etenkin seksuaaliset. Vaikuttaisi että olet laiminlyönyt nämä asiat.

Vierailija
4/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt ollan jännän äärellä mistäköhän tuollainen voisi johtua :D

Vierailija
5/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 9 yhteisen vuoden jälkeen ei olisi kiinnostunut?

Ap

Vierailija
6/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ihastanut...mutta ei sinuun.

Vierailija
7/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

The End.

Vierailija
8/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on opetettu, että ulkonäön kommentointi ei ole soveliasta. Ainoa henkilö jolle hän kuitenkin kommentoi muiden ulkonäköä on sinä, koska hän luottaa ja rakastaa sinua. Kunnioituksesta sinua kohtaan hän ei tietenkään kommentoi sinun ulkonäköäsi.

Vierailija
9/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala pitämään parempaa huolta ulkonäöstäsi, kuntoile, pukeudu seksikkäästi, meikkas huolella jne. Ja ota miehen kaikki tarpeet huomioon, etenkin seksuaaliset. Vaikuttaisi että olet laiminlyönyt nämä asiat.

No en kyllä ole. Olen jo aijemminkin ollut aika miellyttämisen haluinen mutta viimeaikoina oikein yrittänyt panostaa näihin asioihin jotta minutkin huomattaisiin. Mutta ei tunnu auttavan asiaan.

Ap

Vierailija
10/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 9 yhteisen vuoden jälkeen ei olisi kiinnostunut?

Ap

Kyllä tuossa ajassa se kiinnostus ehtii lopahtamaan.

Vierailija
11/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä ole. Olen jo aijemminkin ollut aika miellyttämisen haluinen mutta viimeaikoina oikein yrittänyt panostaa näihin asioihin jotta minutkin huomattaisiin. Mutta ei tunnu auttavan asiaan.

Ap

Vierailija
12/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on opetettu, että ulkonäön kommentointi ei ole soveliasta. Ainoa henkilö jolle hän kuitenkin kommentoi muiden ulkonäköä on sinä, koska hän luottaa ja rakastaa sinua. Kunnioituksesta sinua kohtaan hän ei tietenkään kommentoi sinun ulkonäköäsi.

Siis kyllä mieheni näille naisille kommentoi heidän jutuistaan. Juuri siksi ilmeisesti kun ovat pieniä yksityiskohtia jotka ovat hänestä kauniit. Onko kunnioitus minua kohtaan siis se, ettei kommentoi mitenkään enää minua tai sabo koskaan mitään kaunista minusta koska ei ole mitään sanottavaa?

Ap

Vierailija
13/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kyllä mieheni näille naisille kommentoi heidän jutuistaan. Juuri siksi ilmeisesti kun ovat pieniä yksityiskohtia jotka ovat hänestä kauniit. Onko kunnioitus minua kohtaan siis se, ettei kommentoi mitenkään enää minua tai sabo koskaan mitään kaunista minusta koska ei ole mitään sanottavaa?

Ap

Vierailija
14/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies. Itse olen vielä pahemmassa pulassa, nimittäin raskaana... samaan aikaan kaveripiirissämme on kaksi muutakin naista raskaana. Kyselee heiltä miten raskaus on edennyt, millainen olo, kommentoi kauniisti kasvavaa vatsaa. Minulta ei ole tainnut kertaakaan kysyä miten voin, on vaan ärsyyntynyt kun makaan sohvalla pahoinvoinnin kourissa. Kannan sentään hänen lastaan.

Vierailija
15/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hiukka sama. Mutta mä oon se nainen. Meidän suhde on 7 vuotta ja tuntuu että koko ajan kattelen (ja haaveilen) muista. En kuitenkaan ole ainakaan vielä eroamassa nykyisestäni. Katon kortit miten käy. Mutta se että haaveilee tai kattelee, ei ole pettämistä. Se on pettämistä jos tapailee tai tekee jotain näiden henkilöiden kanssa.

Vierailija
16/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hiukka sama. Mutta mä oon se nainen. Meidän suhde on 7 vuotta ja tuntuu että koko ajan kattelen (ja haaveilen) muista. En kuitenkaan ole ainakaan vielä eroamassa nykyisestäni. Katon kortit miten käy. Mutta se että haaveilee tai kattelee, ei ole pettämistä. Se on pettämistä jos tapailee tai tekee jotain näiden henkilöiden kanssa.

Eli pidät miehen siinä varalla samalla kun etsit kokoajan parempaa. Onpa itsekästä ja loukkaavaa touhua.

Vierailija
17/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos teet saman ;) Rupeat kehumaan työkaverisi hiusten leikkuuta, naapurin partaveden tuoksua jne . Jos hän jotain sit huomauttaa niin kerro et tältä se tuntuu kuunnella sinua...

Vierailija
18/18 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pidät miehen siinä varalla samalla kun etsit kokoajan parempaa. Onpa itsekästä ja loukkaavaa touhua.

Ei, vaan en ole pettämässä ketään. Enkä kyllä haluaisi uutta suhdetta vanhan perään. Ihastuminen ei ole aina niin helppo juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä