Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisi toteutettua leipomisvimmaa, kun ei ole syöjiä eikä itsekään halua satakiloiseksi paisua?

Vierailija
24.02.2021 |

Me ei erityisemmin tykätä makeasta. Sämpylöitä teen joskus ja suolaista piirakkaa kasvistäytteillä joskus, mutta ei näitäkään määräänsä enempää voi syödä.

Olen tehnyt paljon hyväntekeväisyysmyyjäisiin, mutta nyt ei ole niitäkään. Olen ihan seurannut ketkä vaan pyytää ja tehnyt niihin. Työpaikkakaan ei käy, en tee etätöitä, mutta meillä on pieni firma, joten ei sinne voi mahdottomia viedä ja sielläkin on laihduttajamies. Vanhusten taloille ei näinä aikoina auta mennä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama. Ratkaisen asian puljaamalla hapanjuurileipien kanssa. Kaikkine kylmänostatuksineen siihen saa kulumaan aikaa ja tuntuu siltä että tekee jotain.

Ja parin päivän välein saa aivan sikahyvää leipää.

Vierailija
2/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie metsään villieläimille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita sosiaalisessa mediassa, että leivot raaka-aineiden hinnalla tutuille?

Vierailija
4/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie naapureille. Ilahtuuvat kyllä kun saavat tuoretta pullaa.

Vierailija
5/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissäkin juuri sallittiin pidemmät vierailut palvelutaloissa, koska enemmistö asukkaista alkaa olla rokotettuna. Jos leipomuksia ei saa vietyä vanhuksille niin hoitajat varmasti ilahtuisivat niistä.

Vierailija
6/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähileipomoon hommiin.

Vierailija
7/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina kerrostaloni FB-ryhmään kuvan ja tekstin leipomuksista ja siihen saa sit kommentoida kerroksen ja ovinumeron jos haluaa apajille :D aina menee kuin kuumille kiville.

Vierailija
8/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävä ongelma. Lähtisin kuitenkin kehittämään leipomisosaamistani yhä enemmän siihen suuntaan, että leipomukset käy aterioista. 

Sanoitkin jo tekeväsi suolaisia piirakoita, eli tästä vain eteenpäin, mutta tee sellaisia piiraita, jotka oikeasti käyvät aterioista. 

Makeissa resepteissä taas voit tsekkailla terveysblogeja ja hakea reseptejä, joissa sokerisuus korvataan aidosti marjoilla ja voi alkaa kikkailla manteli- yms. jauhoilla.